דף הבית » תרופות סבתא » אובדן קול – 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי
dddddf daddc  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda d

אובדן קול – 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

אובדן הקול: 5 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

זה יכול להיות אתגר אמיתי לאבד את הקול שלך.בין אם מדובר בזיהום, שימוש יתר או אלרגיות, ללא קול יכול להיות מתסכל ולא נוח להפליא.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להחזיר את קולך במהירות.להלן חמישה מהתרופות היעילות ביותר שסבתא שלך אולי המליצה.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לאובדן קול.דבש שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון ולשיעול רגוע.זה גם אנטיבקטריאלי, שיכול לעזור להילחם בזיהומים.לימון עשיר בוויטמין C, שהוא חומר מזין חשוב למאבק בזיהומים ותמיכה במערכת חיסון בריאה.להכנת תרופת דבש ולימון, פשוט מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון ושותים אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח היו תרופה כואבת לגרון ואובדן קולי במשך דורות.המלח עוזר להוציא כל עודף ריר ולהפחית את הדלקת.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולשחרר ריר.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים ומאדים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן עץ התה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.קח נשימות עמוקות ושאף את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.

תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר כולם נהדרים להרגיע את הגרון ועוזרים להחזיר את קולך.הם גם מלאים בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים.להכנת תה צמחים, תלול כפית של עשב שבחרת בכוס מים חמים במשך חמש עד עשר דקות.

דבש, קינמון וחומץ תפוחים

זוהי תרופה מיושנת שאולי סבתא שלך המליצה.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות, קינמון הוא אנטי-ויראלי טבעי, ולחומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות.כדי להכין תרופה זו, ערבבו שתי כפיות דבש, כפית קינמון אחת ושתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

אם אתה נאבק באובדן קול, נסה לשתות כוס מים חמים מעורבבים עם שתי כפיות של חומץ תפוחים וקמצוץ של פלפל קאיין.אומרים כי תרופה זו עוזרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

מסקנה

איבוד הקול שלך יכול להיות אתגר אמיתי, אבל עם הסעדים הביתיים הנכונים, אתה יכול להחזיר את הקול שלך תוך זמן קצר.חמשת הסעדים שנדונו במאמר זה כולם טבעיים, קלים לייצורם ומשמשים אותם על ידי דורות לטיפול באובדן קול.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו ולראות מה הכי מתאים לך.

חלק 2 – תרופות טבעיות

אובדן קול יכול להיות מצב מאוד לא נוח ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.להלן חמש תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי באובדן הקול.

1.פתרון חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לכאבי גרון ואובדן קול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר עם התערובת למשך מספר דקות.החומץ עוזר להוציא את הליחה מהגרון, בעוד שהמים החמים מרגיעים ומרגיעים את שרירי הגרון.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את דלקת הגרון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם מיץ לימון אחד והוסיפו את התערובת לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית אתתסמינים.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע גרון כואב ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי לפרוסות דקות והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני אובדן הקול.

4.מיץ שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגרונות כאב.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים את המיץ עם כפית דבש.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני אובדן הקול.

5.גרגר מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לכאבי גרון ואובדן קול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר עם התערובת למשך מספר דקות.המלח עוזר להוציא את הליחה מהגרון, בעוד שהמים החמים מרגיעים ומרגיעים את שרירי הגרון.

חמשת התרופות הטבעיות הללו יכולות לעזור להפחית את תסמיני אובדן הקול ולספק הקלה מגרונות כאב.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מאיש מקצוע מוסמך.

שאלות נפוצות

מה הגורמים לאובדן הקול?

הגורם השכיח ביותר לאובדן הקול הוא דלקת גרון, שהיא דלקת של הגרון (תיבת קולי).גורמים אחרים כוללים גושים של חוט ווקאלי, שיתוק כבל ווקאלי וטראומה של חוט הקול.

מהי הדרך הטובה ביותר למנוע אובדן קול?

הדרך הטובה ביותר למנוע אובדן קול היא להימנע מפעילויות שיכולות להתאמץ או לעצבן את מיתרי הקול שלך, כמו צעקה, לצרוח או לדבר במשך תקופות ארוכות.חשוב גם להישאר לחות על ידי שתיית שפע נוזלים, הימנעות מעישון, ולהתאמן בהיגיינה קולית טובה.

אובדן קול יכול להיות מצב מאוד לא נוח, אך למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הסימפטומים.חומץ תפוחים, דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, מיץ שום וגרגלים של מי מלח הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני אובדן הקול.עם זאת, חשוב לציין כי אסור להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מאיש מקצוע מוסמך. הגדרת Wikipedia.org על אובדן קול – 5 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי.>

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן