דף הבית » תרופות סבתא » אבעבועות רוח לילדים – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית

אבעבועות רוח לילדים – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית

האם ילדיכם סובלים מאבעבועות רוח?בעוד שאבעבועות עוף הן מחלת ילדות נפוצה, זה יכול להיות לא נוח להפליא עבור הקטנטנים שלך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בתסמינים שלהם ולהקל על אי הנוחות.במאמר זה נסתכל על 6 הסעדים של סבתא היעילים בטיפול באבעבועות רוח וזמינים בבית.

טיפול באבעבועות רוח עם תרופות ביתיות
אבעבועות רוח יכולות להיות חוויה לא נוחה ולעיתים כואבת לילדים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים ואי הנוחות.להלן 6 תרופות של סבתא שהוכחו כיעילות בטיפול באבעבועות רוח.

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל חם יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד הקשור לאבעבועות רוח.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 1-2 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה ותן לילדך להשרות למשך 15-20 דקות.פעולה זו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הגירוד והאי נוחות.

2.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים גם לעזור להקל על הגירוד ואי הנוחות הקשורים לאבעבועות רוח.כדי להכין דחיסה קר, פשוט משרים מטלית נקייה במים קרים, להכות אותו ולהניח אותו מעל האזור הפגוע.יש ליישם את הדחיסה הקרה כל כמה שעות.

3.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אבעבועות רוח.החלת כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד הקשור לאבעבועות רוח.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל כמות נדיבה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ומאפשרים לו להשרות בעור.

5.משחת סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי ליצור משחה שיכולה לעזור להקל על הגירוד הקשור לאבעבועות רוח.כדי להכין את העיסה, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה על האזור הנגוע.

6.קרם קלמין

ניתן להשתמש בקרם קלמין כדי לסייע בהפחתת הגירוד ואי הנוחות הקשורים לאבעבועות רוח.פשוט החל כמות נדיבה של קרם קלמין על האזור המושפע ואפשר לו להשרות פנימה.

אלה רק כמה מהתרופות הביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול באבעבועות רוח.זכור כי חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע זיהום.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים מחמירים או אם המצב אינו משתפר.

טיפ: הקפד לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.זה יעזור למנוע זיהום וגם יעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

הבנת אבעבועות עוף אצל ילדים

אבעבועות רוח הוא זיהום נגיפי מדבק ביותר הנגרם על ידי נגיף Varicella-Zoster.זה נפוץ לרוב בילדים בגילאי 5 עד 10, אך יכול להתרחש בכל גיל.זה מאופיין בפריחה של כתמים אדומים מגרדים ואדומים שהופכים לשלפוחיות מלאות נוזלים ובסופו של דבר גוזלות.הפריחה מתחילה בדרך כלל על הפנים והגזע ומתפשטת לזרועות ולרגליים.תסמינים אחרים כוללים חום, כאב ראש, בחילה ואובדן תיאבון.אבעבועות עוף בדרך כלל קלות ומתחילה בפני עצמה, אך היא יכולה לגרום לסיבוכים חמורים במקרים מסוימים.

הסעדים של סבתא עבור אבעבועות עוף לילדים

סבתות העבירו תרופות לבית במשך דורות, וחלקן עדיין משמשות כיום לטיפול באבעבועות רוח אצל ילדים.בעוד שסעדים אלה אינם מוכחים מדעית, הורים רבים נשבעים על ידיהם.להלן שישה מהתרופות הפופולריות ביותר עבור אבעבועות רוח אצל ילדים:

1.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להרגיע את הגירוד הקשור לאבעבועות רוח.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל לאמבטיה פושרת ותן לילדך לספוג במשך כרבע שעה.לאחר האמבטיה, טפחו על העור יבש ומרחים קרם לחות.

2.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזורים המושפעיםיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.משרים מגבת במים קרים והסיר אותה לפני שמריחים אותה על העור למשך 10-15 דקות.חזור לפי הצורך.

3.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות ויכול לעזור להרגיע את הגירוד והאי-נוחות הקשורים לאבעבועות רוח.מרחו שכבה דקה של דבש על האזורים המושפעים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית גירוד, אדמומיות ונפיחות.מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שלושה חלקים מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה ומשמשת לעתים קרובות לטיפול במצבי העור.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזורים המושפעים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

6.הדבק שיבולת שועל

ידוע כי שיבולת שועל עוזרת להרגיע את הגירוד הקשור לאבעבועות רוח.כדי ליצור משחה שיבולת שועל, מערבבים כוס שיבולת שועל עם מספיק מים ליצירת משחה עבה.החל את העיסה על האזורים המושפעים והשאיר אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

סיכום

אבעבועות רוח הוא זיהום נגיפי מדבק ביותר הנפוץ ביותר אצל ילדים בגילאי 5 עד 10. בעוד שהוא בדרך כלל פותר בפני עצמו, הוא יכול לגרום לסיבוכים חמורים במקרים מסוימים.סבתות העבירו תרופות ביתיות במשך דורות, וחלקן עדיין משמשות כיום לטיפול באבעבועות עוף אצל ילדים, כמו אמבטיות שיבולת שועל, קומפרסים קרים, דבש, סודה לשתייה, אלוורה, ומשחת שיבולת שועל.תרופות אלה אינן מוכחות מדעית, אך הורים רבים נשבעים על ידיהם.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר עבור אבעבועות רוח אצל ילדים?

התרופה הביתית הטובה ביותר עבור אבעבועות רוח אצל ילדים היא ליישם קומפרס קר על האזורים המושפעים כדי להפחית נפיחות וגרד.תרופות פופולריות אחרות כוללות אמבטיות שיבולת שועל, דבש, סודה לשתייה, אלוורה, ומשחת שיבולת שועל.

האם יש דף ויקיפדיה על אבעבועות רוח של ילדים – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית?

כן, יש הגדרת ויקיפדיה אודות אבעבועות עוף לילדים – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וזמין בבית ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן