דף הבית » תרופות סבתא » תולעים-3 תרופות ללא מרשם
daaddcdaddd  daadaddaddaa dcdcd dedadadd

תולעים-3 תרופות ללא מרשם

מהן תולעים?

תולעים הן סוג של זיהום טפילי שיכול להשפיע על בני אדם ובעלי חיים כאחד.בדרך כלל הם נגרמים על ידי מגוון טפילים שונים, כולל תולעים עגולות, תולעי קרס, תולעי סרט, פלוקות ותולעי שוט.טפילים אלה יכולים להיכנס לגוף באמצעות מזון או מים מזוהמים, או באמצעות מגע עם חיה נגועה.לאחר הגוף, הטפילים יכולים לגרום למגוון בעיות בריאות, כולל בעיות עיכול, ירידה במשקל ותת תזונה.

3 תרופות ללא מרשם לתולעים

כשמדובר בטיפול בתולעים, ישנם מספר תרופות ללא מרשם.להלן שלושה מהפופולריים ביותר:

  • pyrantel תולעי שוט.זה זמין בצורה נוזלית או טבלית ונלקח דרך הפה.בדרך כלל זה יעיל בביטול רוב סוגי התולעים תוך מספר ימים.
  • ivermectin : תרופה זו משמשת לטיפול במגוון טפילים,כולל תולעים עגולות, תולעי קרס ותולעי שוט.זה זמין בצורת טאבלט ונלקח דרך הפה.בדרך כלל זה יעיל בביטול רוב סוגי התולעים תוך מספר ימים.
  • febantel : תרופה זו משמשת לטיפול בתולעי עגול ותולעי שוט.זה זמין בצורת טאבלט ונלקח דרך הפה.בדרך כלל זה יעיל בביטול רוב סוגי התולעים תוך מספר ימים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לקרוא תמיד את התווית וההוראות לכל תרופה ללא מרשם לתולעים לפני שלקחת אותה.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שחלק מהתרופות הללו עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון אחרים, ולכן תמיד התייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא נוטל אותן.

3 תרופות משקמות לתולעים

בנוסף לתרופות ללא מרשם, ישנם מספר תרופות משקמות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בתולעים.להלן שלושה מהפופולריים ביותר:

  • שום : שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל אליצין, שהוכח כיעיל בהריגת טפילים מסוימים, כולל תולעים עגולות ותולעי קרס.ניתן לקחת אותו בצורת גלולה, או שאפשר לאכול אותו ישירות.נסה להוסיף שום למרקים, סלטים ומערבבים למינון נוסף של יתרונות בריאותיים.
  • <a href="https://www.webmd.com/vitaminמחלות.הוא מכיל את טוג'ון, שהוכח כיעיל בהריגת טפילים מסוימים, כולל תולעים עגולות ותולעי קרס.בדרך כלל זה נלקח בצורה תה, או שניתן להוסיף אותו למזונות.נסה להוסיף תולעת עץ למרקים, סלטים ומערבבים למינון נוסף של יתרונות בריאותיים.
  • <a href="https://www.webmd.com/vitaminמחלות.הוא מכיל את יוגנול, שהוכח כיעיל בהריגת טפילים מסוימים, כולל תולעים עגולות ותולעי קרס.בדרך כלל זה נלקח בצורה תה, או שניתן להוסיף אותו למזונות.נסה להוסיף ציפורן למרקים, סלטים, ומערבבים למינון נוסף של יתרונות בריאותיים.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר נוקטים באחד מהתרופות המשקמות הללו, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שחלק מהתרופות הללו עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון אחרים, ולכן תמיד התייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שלקח אותם.

תרופות ביתיות טבעיות לתולעים-3 טיפולים ללא מרשם ומשקם

תולעים טפיליות יכולות להיכנס לגוף במגוון דרכים, כולל דרך מזוהםאוכל, מים או קשר עם אדם נגוע.תסמינים של זיהום תולעת יכולים להשתנות, אך בדרך כלל כוללים כאבי בטן, שלשול ותחושה של נפוח.למרבה המזל, ישנם מגוון של טיפולים ללא מרשם ומשקם שניתן להשתמש בהם לטיפול בתולעים.מאמר זה ידון בשלושה טיפולים כאלה, כמו גם בשאלות נפוצות על זיהומי תולעים.

שום

שום הוא תרופה טבעית לטיפול בתולעים.הוא מכיל תרכובות המכילות גופרית הרעילות לתולעים ויכולות לעזור להרוג אותן.כדי להשתמש בשום לטיפול בתולעים, מוצע לטחון שתי ושלוש שיני שום ולערבב אותו עם מים.לאחר מכן ניתן לקחת תערובת זו דרך הפה.

זרעי דלעת

זרעי דלעת הם תרופה טבעית נוספת לטיפול בתולעים.הם מכילים תרכובת הנקראת cucurbitacin, שנמצא כי הוא משתק את התולעים ועוזר לגרש אותם מהגוף.כדי להשתמש בזרעי דלעת לטיפול בתולעים, מומלץ לטחון אותם לאבקה ולערבב אותם עם מים.לאחר מכן ניתן לקחת תערובת זו דרך הפה.

מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה טבעית לטיפול בתולעים.גזר מכיל כמויות גבוהות של בטא-קרוטן, תרכובת שנמצאה כמסייעת לגרש תולעים מהגוף.כדי להשתמש במיץ גזר לטיפול בתולעים, מוצע למזג שניים ושלושה גזר עם מעט מים ולשתות את התערובת.

שאלות נפוצות על זיהומי תולעים

מהם הסימפטומים של זיהום תולעת?

הסימפטומים של זיהום תולעת יכולים להשתנות, אך בדרך כלל כוללים כאבי בטן, שלשול ותחושה של נפוח.תסמינים אחרים יכולים לכלול בחילות, הקאות וחוסר תיאבון.

כיצד ניתן למנוע זיהומי תולעים?

ניתן למנוע דלקות תולעים על ידי תרגול היגיינה טובה, כמו שטיפת ידיים באופן קבוע והימנעות ממגע עם אדמה או חול שעלולים להכיל ביצי תולעת.בנוסף, חשוב לבשל אוכל ביסודיות ולהימנע מאכילת אוכל גולמי או מבושל.

לסיכום, תולעים יכולות להיות בעיה בריאותית חמורה ויכולות לגרום למגוון תסמינים לא נעימים.למרבה המזל, ישנם מגוון של טיפולים ללא מרשם ומשקם שניתן להשתמש בהם לטיפול בתולעים, כולל שום, זרעי דלעת ומיץ גזר.בנוסף, תרגול היגיינה טובה יכול לעזור במניעת דלקות תולעים.אם אתה חושד שאתה עשוי להיות זיהום תולעת, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן