דף הבית » תרופות סבתא » תולעים במאגדים בילדים – 7 תרופות של סבתא נפלאה מהמטבח
daaddcdaddd ddedddddd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad

תולעים במאגדים בילדים – 7 תרופות של סבתא נפלאה מהמטבח

מהן תולעים בתוספות אצל ילדים?

תולעים במגורים הוא סוג של זיהום טפילי שיכול להופיע אצל ילדים.זה נגרם על ידי טפיל דמוי תולעת זעיר שנמצא באדמה ובמזון וניתן להעביר אותו בקלות לילדים באמצעות מגע עם חפצים מזוהמים.התולעים במעצבים יכולים לגרום לפריחה מגרדת, נפיחות ואפילו חום.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר כמו אנמיה, ירידה במשקל ואפילו מוות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב ולמנוע התרחשותו בעתיד.

7 הסעדים של סבתא נפלאה מהמטבח

טיפול בתולעים במגורים בילדים חשוב למנוע את התנאי להיות חמור יותר.להלן שבע תרופות של סבתא מהמטבח שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול במצב:

1.שום

שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרוג את הטפילים הגורמים לתולעים בתולדות אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.תן לילדך לשתות את התערובת פעמיים ביום במשך כמה שבועות.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לתולעים בתולעים אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ונותנים לילדכם לשתות פעמיים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני התולעים בתערוכות אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ונותנים לילדכם לשתות פעמיים ביום.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרוג את הטפילים הגורמים לתולעים בתערוכות אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרם לילדכם לשתות אותו פעמיים ביום.

5.עלים נאים

עלי Neem הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לתולעים בתולעים אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו קומץ עלי נים בכוס מים אחת למשך מספר דקות ואז מסננים את התערובת.אפשר לו להתקרר ולתת לילדכם לשתות פעמיים ביום.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור בהפחתת תסמיני התולעים בתולעים אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל מעט שמן קוקוס על האזורים המושפעים ועסה אותו בעדינות.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

7.מיץ דלעת מר

מיץ דלעתים מרים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרוג את הטפילים הגורמים לתולעים במגורים אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של מיץ דלעת מרה עם כוס מים חמים וגרם לילדכם לשתות אותו פעמיים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לוודא שילדכם יקבל מנוחה רבה ושותה שפע נוזלים שיעזרו להפחית את תסמיני התולעים בתערוכות אצל ילדים.בנוסף, חשוב לשמור על ידיו של ילדכם ונקיות הציפורניים כדי למנוע את התפשטות המצב.

הסעדים של סבתא לתולעים בתולעים אצל ילדים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בתולעים בתולעים בילדים במשך מאות שנים.סעדים אלה בטוחים ויעילים, וחלק מהפופולאריים ביותר נדונים להלן.

שום

שום הוא אחד הסעדים הנפוצים ביותר לתולעים בתולעים אצל ילדים.שום מכיל אליצין, שהוא אנטיביוטיקה טבעית המסייע להרוג את התולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק 2-3 שיני שום ומערבבים אותו עם מעט דבש.לאחר מכן יש ליישם תערובת זו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בתולעים אצל ילדים.שמן קוקוס מכיל חומצה לאורית, בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטטריאליות טבעיות המסייעות להרוג את התולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על ה- AR המושפעEA מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לטיפול בתולעים במגורים בילדים.האופי החומצי של החומץ מסייע להרוג את התולעים והתכונות נגד פטריות עוזרות להרגיע את האזור המושפע.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והמרחו אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא תרופה עוצמתית לטיפול בתולעים במעצבים בילדים.לחומר הפעיל בכורכום, כורכומין, יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי המסייעות להרוג את התולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בתולעים במגורים בילדים.האופי החומצי של מיץ הלימון עוזר להרוג את התולעים והתכונות נגד פטריות עוזרות להרגיע את האזור המושפע.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה פופולרית לטיפול בתולעים בתולעים אצל ילדים.לחומר הפעיל בזרעי כמון, תימול, יש תכונות טבעיות טבעיות המסייעות להרוג את התולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית זרעי כמון עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה עוצמתית לטיפול בתולעים במגורים בילדים.לחומר הפעיל בשמן אורגנו, קרווקרול, יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות טבעיות המסייעות להרוג את התולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כוס מים חמים והמרחו אותה על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.

מסקנה

התרופות הטבעיות הללו בטוחות ויעילות לטיפול בתולעים בתולעים אצל ילדים.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חשוב ליצור קשר עם רופא מייד.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות טבעיות לתולעים במגורים בילדים?
    כמה תרופות טבעיות לתולעים במגורים בילדים כוללים שום, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, כורכום, מיץ לימון, זרעי כמון ושמן אורגנו.
  • האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
    כן, הסעדים הללו בטוחים לשימוש.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.

לסיכום, ניתן לטפל בתולעים בתולעים בילדים באופן טבעי וביעילות באמצעות תרופות כמו שום, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, כורכום, מיץ לימון, זרעי כמון ושמן אורגנו.אמנם סעדים אלה בטוחים לשימוש, אך חשוב לזכור להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.למידע נוסף על הנושא תוכלו לקרוא על <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/worms_in_tusk

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן