דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד תולעים בטוסיק – 17 תרופות של סבתא מהמטבח לטיפול מהיר

מה לעשות נגד תולעים בטוסיק – 17 תרופות של סבתא מהמטבח לטיפול מהיר

טיפול בתולעים בטוסיק – 17 תרופות של סבתא מהמטבח

תולעים היו בעיה בטוסיק מאז הימים הראשונים ועדיין.טוסיקיאנים השתמשו בתרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור לטיפול בתולעים ומחלות במערכת העיכול.במאמר זה, נחקור 17 מהתרופות של סבתא אלה מהמטבח שיכולים לשמש לטיפול מהיר בתולעים בטוסיק.

הכנה לטיפול

חשוב להבין את היסודות של הכנה לטיפול בתולעת לפני שתתחיל.חשוב לוודא שהסביבה בה מתרחש הטיפול נקי ונקי מלכלוך ואורגניזמים אחרים העלולים לשאת תולעים.חשוב גם ללבוש בגדי מגן, כמו כפפות ומסכות, בעת הטיפול בכלי מזון שעשויים להכיל תולעים.בנוסף, חשוב לשטוף ידיים היטב לפני ואחרי כל הכנת מזון.

17 הסעדים של סבתא לתולעים בטוסיק

1.תה שום

תה שום הוא תרופה פופולרית לטיפול בתולעים בטוסיק.להכנת תה שום, קחו שתי שיני שום, שתי כפות דבש ושתי כוסות מים והרתיחו אותן יחד בסיר.לאחר רתיחה, מסננים את התערובת ושותה את התה.יש לצרוך תה זה פעמיים ביום לקבלת תוצאות אופטימליות.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להכין תה ג’ינג’ר, קח כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי, שתי כפות דבש ושתי כוסות מים והרתיח אותן יחד בסיר.לאחר רתיחה, מסננים את התערובת ושותה את התה.יש לצרוך תה זה פעמיים ביום לקבלת תוצאות אופטימליות.

3.ציפורן

ציפורן שימשו זה מכבר כתרופה לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בציפורן, קח כפית אחת של ציפורן אבקה ומערבב אותה עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בכורכום, קח כפית אחת של כורכום אבקה ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.זרעי פפאיה

זרעי פפאיה הם גם תרופה פופולרית לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בזרעי פפאיה, קח כפית אחת של זרעי פפאיה וערבב אותם עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בזרעי כמון, קח כפית אחת של זרעי כמון אבקה וערבב אותם עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.חילבה

חילבה היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בחילבה, קח כפית אחת של חילבה אבקה ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא גם תרופה פופולרית לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בשמן קוקוס, קח כפית אחת של שמן קוקוס ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, קח כפית אחת של חומץ תפוחים ומערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש במיץ שום, קח כפית אחת ממיץ שום ומערבב אותו בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מיץ גזר

מיץ גזר הוא גם תרופה פופולרית לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש במיץ גזר, קח כפית אחת ממיץ גזר וערבב אותו עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מיץ דלעת מר

מיץ דלעת מרה הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בתולעים בטוסיק.כדי להשתמש במיץ דלעת מרה, קח כפית אחת של מיץ דלעת מרה ו- Mix עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום

סיכום

Tusik הוא זיהום במעי שכיח הנגרם כתוצאה מתולעים עגולות ותולעי סיכה.זה יכול לגרום לתסמינים כמו כאבי בטן, גירוד וקושי שינה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות מהמטבח של סבתא שיכולות לעזור בטיפול בזיהום זה במהירות וביעילות.מאמר זה מתאר 17 תרופות כאלה ומספק שאלות נפוצות על טוסיק וטיפולו.

מה זה טוסיק?

טוסיק הוא זיהום שכיח הנגרם כתוצאה מתולעים עגולות או תולעי סיכה.זה שכיח בעיקר בקרב ילדים צעירים ויכול לגרום לתסמינים כמו כאבי בטן, גירוד וקושי שינה.ניתן לפזר תולעים אלה באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים, כמו רצפות, ובאמצעות מגע עם אדם נגוע.

אבחון TUSIK

Tusik מאובחן בדרך כלל באמצעות בדיקה גופנית ומדגם צואה.הרופא שלך עשוי להשתמש במיקרוסקופ כדי לחפש את ביצי התולעים בצואה.אם הזיהום חמור, הרופא שלך עשוי להמליץ גם על בדיקת דם כדי לבדוק אם כל זיהומים בסיסיים אחרים.

הסעדים של סבתא לטוסיק

יש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בטוסיק.להלן 17 תרופות כאלה מהמטבח של סבתא:

  • שום: אכילת שום גולמי יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • זרעי דלעת: זרעי דלעת עשירים בסיבים סיבים, שיכולים לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • מיץ גזר: שתיית מיץ גזר טרי יכול לעזור לנקות את המעיים של התולעים.
  • חומץ תפוחים: שתיית תערובת של חומץ תפוחים ומים חמים יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • ג’ינג’ר: שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • שמן קוקוס: אכילת כף שמן קוקוס יכול לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • כורכום: שתיית תערובת של כורכום ומים חמים יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • קינמון: שתיית תערובת של קינמון ומים חמים יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • תמצית שום: נטילת תמצית שום יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • זרעי חילבה: אכילת זרעי חילבה יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • אלוורה: שתיית מיץ אלוורה יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • ציפורן: אכילת ציפורן יכולה לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • neem: שתיית תערובת של נים ומים חמים יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • אגוז שחור: אכילת אגוז שחור יכול לעזור להרוג את התולעים במעיים.
  • עץ עץ: שתיית תערובת של עץ תולעת ומים חמים יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.
  • שמן זית: שתיית תערובת של שמן זית ומים חמים יכולה לעזור לשטוף את התולעים מהמעיים.

חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.

שאלות נפוצות

  • מהם הסימפטומים של טוסיק? התסמינים השכיחים ביותר של טוסיק כוללים כאבי בטן, גירוד וקושי שינה.
  • כיצד מאבחנים Tusik? Tusik מאובחנת בדרך כלל באמצעות בדיקה גופנית ומדגם צואה.הרופא שלך עשוי להשתמש במיקרוסקופ כדי לחפש את ביצי התולעים בצואה.אם הזיהום חמור, הרופא שלך עשוי להמליץ גם על בדיקת דם כדי לבדוק אם כל זיהומים בסיסיים אחרים.
  • מהם כמה תרופות טבעיות עבור Tusik? ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור בטיפול בטוסיק, כמו שום, זרעי דלעת, מיץ גזר, חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, שמן קוקוס, כורכום,קינמון, תמצית שום, זרעי חילבה, אלוורה, ציפורן, נם, אגוז שחור, עץ תולעת ושמן זית.חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידיהרופא שלך.

טוסיק הוא זיהום שכיח שנגרם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן