דף הבית » תרופות סבתא » תולעים במאגר לתינוק – 9 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה
daaddcdaddd ddeddda dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ded

תולעים במאגר לתינוק – 9 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה

תולעים בכתמים – סקירה כללית

תולעים במטוס היא בעיה שכיחה בקרב תינוקות צעירים.המצב נגרם על ידי התפשטות של מיני תולעת עגולה, Ascaris Lumbricoides.התולעים נכנסות לגוף התינוק דרך הפה ונוסעות דרך מערכת העיכול, שם הן יכולות לגרום למגוון תסמינים, כולל כאבי בטן, הקאות, חום ושלשול.למרות שלעתים קרובות המצב נתפס כמטרד קל, זה יכול להיות בעל השלכות חמורות אם לא יתייחסו אליו מייד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.

9 הסעדים של סבתא לתולעים בתולעים

1.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לתולעים בתוספות.הוא מכיל תרכובות שהוכחו כיעילות כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.תן את התערובת הזו לתינוק מספר פעמים ביום.

2.דבש גולמי

דבש גולמי הוא תרופה טבעית נוספת לתולעים בתולעים.תכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות הופכות אותו ליעיל כנגד התולעים העגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף דבש גולמי עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס משמש זה מכבר לטיפול בתולעים בתערוכות.הוכח כי חומצות השומן בשמן הקוקוס יעילות כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף שמן קוקוס עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו ליעיל כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לתולעים בתולעים.הוכח כי התרכובות בג’ינג’ר יעילות כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

6.ציפורן

ציפורן היא תרופה טבעית נוספת לתולעים בתולעים.תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות הופכות אותו ליעיל כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת ציפורן עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

7.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית עוצמתית לתולעים בתולעים.תכונותיו האנטיבקטריאליות הופכות אותו ליעיל כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת קינמון עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת לתולעים בתולעים.תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות הופכות אותו ליעיל כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

9.זרעי פפאיה

זרעי פפאיה הם תרופה טבעית עוצמתית לתולעים בתולעים.הוכח כי התרכובות בזרעי פפאיה יעילות כנגד תולעים עגולות.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ זרעי פפאיה ומערבבים אותה עם כוס מים חמים.תן את התערובת הזו לתינוק מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי

הוספת כמה טיפות שמן קיק לכל אחת מהתרופות לעיל יכולה לעזור בשיפור יעילותן.בשמן קיק יש תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני התולעים בתושבים.

סבתות סיפקו סעדים במשך דורות, ובמקרה של תולעים בתערים של התינוק, ישנם תשעה תרופות מיוחדות שיכולות לעזור בתהליך ההחלמה.אמנם סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי, אך הם יכולים לספק הקלה ותמיכה לתינוק.

1.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת כאב ודלקת הנגרמת כתוצאה מתולעים בתנופה של התינוק.כדי להפוך את הדחיסה, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על ההשפעהאזור D.השאירו אותו למשך 15-20 דקות וחזרו על מספר פעמים ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול להוות תרופה מועילה לתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להכין את התה, תלול כפית קמומיל מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן לתה להתקרר ואז לתת אותו לתינוק לשתות, שלוש פעמים ביום.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וניתן להשתמש בה כדי להילחם בזיהום הנגרם כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בשום, טוחנים שתי שיני שום על משחה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להילחם בזיהום הנגרם כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת הנגרמת כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להילחם בזיהום הנגרם כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בדבש, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת הנגרמת כתוצאה מתולעים במגורים של התינוק.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מרחו שכבה דקה של השמן על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת הנגרמת כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כפית דבש אחת ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

9.קינמון

קינמון הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להילחם בזיהום הנגרם כתוצאה מתולעים בתינוקות של התינוק.כדי להשתמש בקינמון, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כף מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום.

תשעת הסעדים של סבתא אלה יכולים לספק הקלה ותמיכה לתינוק הסובל מתולעים בתוספות שלהם.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי וכי יש לבקש עזרה רפואית מקצועית אם יש דאגה לבריאות התינוק.

שאלות נפוצות

האם ניתן להשתמש בתרופות אלה יחד?

כן, ניתן להשתמש בתרופות אלה יחד כדי לספק הקלה ותמיכה לתינוק הסובל מתולעים בתוספות שלהם.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני ששילוב אחד מהתרופות הללו.

מסקנה

סבתות סיפקו סעדים במשך דורות ובמקרה של תולעים בתינוקות של התינוק, ישנם תשעה תרופות מיוחדות שיכולות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן