דף הבית » תרופות סבתא » שפשוף – 6 תרופות סבתות בריאות ומקובלות ברחבי העולם
dadadadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddedadddcddaa d

שפשוף – 6 תרופות סבתות בריאות ומקובלות ברחבי העולם

שפשוף – 6 תרופות של סבתא בריאה ברחבי העולם

יש הרבה תרופות של סבתא קדומה שהועברו לאורך דורות המשמשים עדיין כיום.שפשופים הם אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר.שפשוף מיוצר ממגוון מרכיבים, כמו עשבי תיבול, שמנים ותבלינים, ומשמשים למגוון מצבים, כולל כאבי שרירים, הצטננות, כאבי ראש וגירוי עור.שפשופים הם לא רק דרך יעילה להתייחס למחלות קלות, אלא הן גם דרך נהדרת להירגע ולהרגיע את הגוף והנפש.להלן 6 תרופות סבתות בריאות ומקובלות מרחבי העולם המשתמשות בשפשוף.

אקליפטוס ופפרמינט שפשוף

שפשוף זה הוא תרופה פופולרית לטיפול בהצטננות ושפעת.זה מיוצר על ידי שילוב של חלקים שווים של אקליפטוס ושמני מנטה.לשימוש, פשוט לעסות את התערובת לחזה ובחזרה.השילוב של שני השמנים עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס.

חרדל שפשוף

שפשוף חרדל הוא תרופה ישנה לטיפול בכאבי שרירים וכאבים.להכנת שפשוף חרדל, מערבבים חלקים שווים של אבקת חרדל ומים.לעסות את התערובת לאזור הפגוע.שפשוף חרדל ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.

זנגביל וכורכום שפשוף

זנגביל וכורכום הם שניהם חומרים אנטי דלקתיים חזקים שניתן להשתמש בהם לטיפול בכאבי מפרקים ושרירים.לייצור שפשוף ג’ינג’ר וכורכום, מערבבים חלקים שווים של ג’ינג’ר ואבקת כורכום עם כמות קטנה של שמן זית.לעסות את התערובת לאזור הפגוע.שפשוף זה ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה סובל מכאבי שרירים וכאבים, נסה לעשות שפשוף ג’ינג’ר וכורכום.לא רק שזה תרופה יעילה, אלא שהיא גם מריחה נפלאה!

רוזמרין ומרווה שפשוף

רוזמרין ומרווה ידועים שניהם בתכונות הרפואיות שלהם.כדי לגרום לשפשוף רוזמרין ומרווה, מערבבים חלקים שווים של רוזמרין ומרווה עם כמות קטנה של שמן זית.לעסות את התערובת לאזור הפגוע.שפשוף זה ידוע כמסייע בהפחתת כאבי ראש וכאבי שרירים.

שום ובצל שפשוף

שום ובצל ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להכין שום ושפשף שום, מערבבים חלקים שווים של שום מרוסק ובצל עם כמות קטנה של שמן זית.לעסות את התערובת לאזור הפגוע.שפשוף זה ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את חומרת גירוי העור.

לבנדר וקמומיל שפשוף

לבנדר וקמומיל ידועים שניהם בזכות השפעותיהם המרגיעות והמרגיעות.לייצור שפשוף לבנדר ושמומיל, מערבבים חלקים שווים של שמנים אתרים לבנדר ושמנה קמומילית עם כמות קטנה של שמן שקדים.לעסות את התערובת לאזור הפגוע.שפשוף זה ידוע כמסייע בהפחתת חרדה ולחץ ולספק תחושת הרפיה.

אלה רק חלק מהתרופות הרבות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול במחלות קלות.שפשופים הם דרך נהדרת להירגע ולהרגיע את הגוף והנפש.הם גם דרך יעילה לטיפול במחלות קלות.אם אתם מחפשים דרך טבעית להתייחס למחלה, נסו לשפשף!

4.Vicks Vaporub

Vicks Vaporub הוא משחה אקטואלית שנאמנה על ידי סבתות במשך עשרות שנים כתרופה יעילה למגוון מחלות.המשחה מכילה תערובת של קמפור, שמן אקליפטוס ומנטול, המסייעים לפתוח את מעברי האף ולהרגיע את כאב הגרון.ניתן ליישם אותו גם על החזה כדי לעזור להקל על השיעול, ועל כפות הרגליים כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאבי שרירים.Vaporub יכול לשמש אפילו לטיפול בחתכים ושריטות קלות, מכיוון שהוא עוזר להרגיע ולהגן על העור.

שימושים

ניתן להשתמש ב- Vaporub לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות ושפעת, שיעול, כאבי שרירים, חתכים קלים ושריטות ועוד.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבט חם.חשוב לציין כי אין להשתמש בו על ילדים מתחת לגיל שנתיים.

בטיחות

Vaporub בדרך כלל בטוח למבוגריםוילדים מעל גיל שנתיים.אם אתה חווה גירוי בעור, הפסיק להשתמש במוצר ופנה לטיפול רפואי.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר שימש סבתות במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה מיוצר על ידי רתיחת ג’ינג’ר מגורד טרי במים, וניתן לטעום אותו עם דבש או לימון.תה ג’ינג’ר גבוה בנוגדי חמצון ועוזר להגביר את מערכת החיסון.זה גם עוזר להפחית דלקת, להרגיע בעיות עיכול ולהפחית את הבחילה.

שימושים

ניתן להשתמש בתה ג’ינג’ר לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות ושפעת, בעיות עיכול, בחילה ודלקת.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.

בטיחות

תה זנגביל הוא בדרך כלל בטוח עבור מרבית המבוגרים.אם אתה חווה תגובות שליליות, הפסיק לשתות את התה ופנה לטיפול רפואי.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש על ידי סבתות במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה מיוצר על ידי תסיסה של תפוחים, והוא גבוה בנוגדי חמצון ותרכובות מועילות אחרות.ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי לסייע בהפחתת הדלקת, לשפר את העיכול ולהגביר את מערכת החיסון.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בטיפול במצבי עור כמו אקנה ואקזמה.

שימושים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות ושפעת, בעיות עיכול, דלקת, מצבי עור ועוד.ניתן לצרוך אותו בכמויות קטנות או להחיל ישירות על העור.

בטיחות

חומץ סיידר תפוחים הוא בדרך כלל בטוח עבור מרבית המבוגרים.אם אתה חווה תגובות שליליות, הפסיק להשתמש במוצר ופנה לטיפול רפואי.

מסקנה

סבתות ברחבי העולם השתמשו במגוון תרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות.החל מדבש ולימון ועד חומץ Vaporub וחומץ תפוחים, תרופות אלה היו אמון במשך דורות ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.אם תחליט לנסות אחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ תחילה עם הרופא שלך כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים עבורך.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא נפוצה?

התרופות של סבתא נפוצה כוללות דבש ולימון, שום, תה ג’ינג’ר, Vicks Vaporub וחומץ תפוחים.

האם הסעדים של סבתא בטוחים?

לרוב הסעדים של סבתא בטוחים לרוב המבוגרים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה אחת מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים עבורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן