דף הבית » תרופות סבתא » שפעת – 2 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וזמינים בבית

שפעת – 2 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וזמינים בבית

מה זה שפעת?

שפעת, הידועה בשם שפעת, היא מחלה נשימתית מדבקת הנגרמת על ידי נגיף.זה מאופיין בחום, כאבי גוף, עייפות, גודש באף, שיעול יבש וכאבי גרון.השפעת יכולה להימשך משבועיים לשבועיים ויכולה להיות חמורה מספיק כדי לדרוש אשפוז.אמנם קיימים מספר סוגים של תרופות לטיפול בשפעת, אך ישנם גם כמה תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם בבית.

2 תרופות מיושנות

כשמדובר בטיפול בשפעת, תרופות מיושנות יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו תרופות מודרניות.להלן שתי תרופות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם בבית.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב חזק עם תכונות אנטי-ויראליות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השפעת, כמו חום, כאבי גוף וגודש.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 5 דקות, ואז מסננים ושותים.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון כדי לשפר את הטעם.

2.דבש, לימון וקינמון

דבש, לימון וקינמון הם כולם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להקל על תסמיני השפעת.דבש הוא מדכא שיעול טבעי, לימון עוזר להגביר את מערכת החיסון, וקינמון הוא נוגד חמצון חזק.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף דבש אחת, כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי, וכפית אחת של אבקת קינמון.אתה יכול לקחת את התרופה הזו עד שלוש פעמים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לזכור להישאר לחות בזמן שאתה מתאושש מהשפעת.הקפידו לשתות שפע נוזלים, כמו מים, תה צמחים ומרקים.זה יעזור לגופך לשטוף רעלים ולהפחית את תסמיני השפעת.

לסיכום, אמנם קיימות מספר תרופות לטיפול בשפעת, אך ישנן גם כמה תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם בבית.תה ג’ינג’ר ודבש, לימון וקינמון הם שני תרופות שיכולות לעזור להקל על תסמיני השפעת.חשוב לזכור להישאר לחות בזמן שאתה מתאושש מהשפעת ולשתות שפע נוזלים.

תרופות מיושנות לשפעת

השפעת היא מחלה נשימה מדבקת ביותר הנגרמת על ידי נגיף השפעת.זה יכול לגרום לתסמינים חמורים ומתישים שיכולים להפחית מאוד את איכות החיים ואף להוביל למוות במקרים מסוימים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על הסימפטומים של שפעת ולהפוך אותו לניהול יותר.

שום

שום הוא אחד התרופות העתיקות ביותר הידועות בשפעת.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שפעת.מחקרים הראו כי שום יכול לעזור להפחית דלקת, להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, להוסיף למזון או לאכול גולמי.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא עוד תרופה מיושנת לשפעת.דבש עוזר להרגיע גרון כואב ולהפחית את השיעול, ואילו הלימון עשיר בוויטמין C, מה שמסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.תרופה זו נלקחת בצורה הטובה ביותר כמשקה חם עם דבש ומיץ לימון.

סיכום

כשמדובר בטיפול בשפעת, ישנם כמה תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על הסימפטומים ולהפוך את המחלה לניהול יותר.שום שימש במשך מאות שנים להפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון, ואילו דבש ולימון יכולים לעזור להרגיע את הגרון הכואב ולהפחית את השיעול.סעדים אלה קלים למצוא ולהשתמש בהם ויכולים להיות דרך נהדרת לעזור בניהול שפעת.

שאלות נפוצות

האם שום עוזר בשפעת?

כן, שום שימש במשך מאות שנים כתרופה לשפעת.מחקרים הראו כי שום יכול לעזור להפחית דלקת, להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

יכול מותקועזרה לימון בשפעת?

כן, דבש ולימון יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול, ואילו הוויטמין C בלימון עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.תרופה זו נלקחת בצורה הטובה ביותר כמשקה חם עם דבש ומיץ לימון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן