דף הבית » תרופות סבתא » שמרים – 20 תרופות של סבתא חמה על בסיס מרכיבים טבעיים
dadedaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dded dadc ddadda dedadbdd

שמרים – 20 תרופות של סבתא חמה על בסיס מרכיבים טבעיים

תרופות טבעיות לשמרים עם חוכמת סבתא

דלקות שמרים שכיחות ומטרידות.הם יכולים לנוע בין גירוי קל ועד זיהומים חמורים ומתישים.רבים נגרמים כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס, שנמצאת באופן טבעי בגוף.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית תסמינים ולעזור לך להיפטר מהזיהום.להלן 20 תרופות טבעיות המבוססות על חוכמת סבתא שיכולות לעזור לך לנהל זיהומים בשמרים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור לאזן את ה- pH בגוף ולהפחית את צמיחת הקנדידה.לשימוש, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק.לשימוש, מרסקים שן שום והוסיפו לכוס מים.שתו אותו פעמיים ביום.לחלופין, תוכלו גם לקחת תוספי שום.

טיפ:

אם אתה לוקח תוספי שום, הקפד להתייעץ תחילה עם הרופא שלך כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטיספטי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בגוף.לשימוש, צרכו כוס יוגורט רגיל ולא ממותק מדי יום.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטריות חזק.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

תמצית עלה זית

תמצית עלים זית היא נוגד פטרייתי טבעי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמצית עלים זית עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת חומצה בורית עם כוס מים ומורחים אותה על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה פעמיים ביום.

כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של כסף קולואידי עם כוס מים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה פעמיים ביום.

פרופוליס

פרופוליס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של פרופוליס עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמצית זרעי אשכוליות עם כוס מים ומורחים אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

קלנדולה

קלנדולה היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן קלנדולה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמיסת Echinacea עם כוס מים ומורחים אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן כורכום עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

Goldenseal </h2

חלק 2: תרופות שמרים טבעיים

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים לטיפול בזיהומים בשמרים במשך מאות שנים.במאמר זה נחקור 20 מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר, מטיפולים ביתיים פשוטים To תרופות צמחיות.נסביר כיצד להשתמש בכל תרופה, באילו רכיבים נדרשים וכל תופעות לוואי פוטנציאליות.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד מתרופות השמרים הטבעיים הפופולריים ביותר.נחשב לעבוד על ידי מניעת חיידקים לחבר לדפנות הנרתיק ושלפוחית השתן.חמוציות מכילות גם נוגדי חמצון, שיכולים לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט שתו כוס מיץ חמוציות כל יום.

2.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהומים בשמרים.הוא מכיל חיידקים מועילים, הנקראים פרוביוטיקה, שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה יכול להחיל יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע או לאכול אותו כחלק מהתזונה הרגילה שלך.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לזיהומים בשמרים.נחשב לסייע בהחזרת האיזון של חיידקים מועילים בגוף, כמו גם להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים ושתה אותו כל יום.

4.שום

שום הוא עוד תרופה טבעית יעילה לזיהומים בשמרים.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט אכלו שיני שום או שתיים של שום בכל יום.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטריות טבעי חזק.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כמה טיפות שמן עץ התה לכוס מים ושותה אותו כל יום.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי חזק.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסיפו כמה טיפות של שמן אורגנו לכוס מים ושתו אותה כל יום.

7.חומצה בורית

חומצה בורית היא חומר אנטי -חיטוי טבעי ונוגד פטרייתי.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ממיסים כף אחת של חומצה בורית בכוס מים ושותה אותה כל יום.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע מדי יום.

9.תמצית עלה זית

תמצית עלה זית

היא נוגד פטרייה טבעי.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח כמוסה אחת של תמצית עלה זית בכל יום.

10.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכולית

היא נוגד פטרייה טבעי.נחשב לסייע במאבק בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח כמוסה אחת של תמצית זרעי אשכוליות בכל יום.

סיכום

זיהומים בשמרים יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אך ניתן לטפל בהם באופן טבעי באמצעות מגוון תרופות שונות.ממיץ חמוציות לשום ועד תמצית זרעי אשכוליות, ישנם מרכיבים טבעיים רבים שיכולים לעזור להילחם בזיהום ולהחזיר את איזון החיידקים המועילים בגוף.סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים לטיפול בזיהומים בשמרים במשך מאות שנים, והתרופות הללו יכולות להיות יעילות באותה מידה כיום.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לזיהומים בשמרים?

כמה תרופות טבעיות לזיהומים בשמרים כוללים מיץ חמוציות, יוגורט, חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן