דף הבית » תרופות סבתא » שמירת שתן – 20 תרופות של סבתא לטיפול משקם ומהיר
dadeddadaa dadaadf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dedadadd d

שמירת שתן – 20 תרופות של סבתא לטיפול משקם ומהיר

לחיות עם שמירה על שתן יכולים להיות מאתגרים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים מסורתיים שהועברו מדורות שיכולים לספק הקלה מהירה ולעזור להחזיר את תפקוד שלפוחית השתן הרגילה.במאמר זה נחקור 20 סעדים של סבתא לטיפול בשמירה על שתן, כולל היתרונות שלהם, הסיכונים הפוטנציאליים ושימוש נכון.

לאכול הרבה אוכמניות

במשך מאות שנים נעשה שימוש באוכמניות לטיפול במגוון מחלות, כולל שמירה על שתן.עשירה בנוגדי חמצון, אוכמניות יכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בשלפוחית השתן.הם מכילים גם תרכובות הידועות בשם proanthocyanidins, המסייעות בחיזוק דרכי השתן ולהפחית את הסיכון לזיהומים.כדי לקצור את היתרונות של אוכמניות, נסה להוסיף אותם לשייקי הבוקר או ליוגורט שלך, או ליהנות מהם כחטיף לאורך היום.

לשתות הרבה מים

להישאר לחות הוא המפתח לשמירה על דרכי שתן בריא.כשאתה לא שותה מספיק מים, השתן שלך מתרכז יותר ויכול לעצבן את שלפוחית השתן.הידרציה נכונה לא רק עוזרת לשטוף חיידקים ורעלים, היא גם מונעת את שלפוחית השתן להפוך לפעילות יתר ולגרום לשמירה על שתן.שואפים לשתות לפחות שמונה כוסות מים של 8 גרם מים ביום.

תיהנו מתה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לשמירה על שתן.תכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את הגירוי בשלפוחית השתן ולקדם תפקוד שתן טוב יותר.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מתאמץ ותיהנה.

לאכול יותר בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, המסייע בהרפיה של שלפוחית השתן ולקדם תפקוד שתן טוב יותר.הם מכילים גם מגנזיום, המסייע לשמור על שרירי שלפוחית השתן ובריאים במניעת עוויתות.נסה להוסיף בננה אחת או שתיים לתזונה היומית שלך לבריאות שלפוחית השתן האופטימלית.

טיפ: תיהנו משייק בננה לארוחת הבוקר או כחטיף אחר הצהריים כדי לשמור על שלפוחית השתן בריאה ותפקוד בצורה אופטימלית.

צרכו תוספי צמחים

תוספי צמחים, כמו תמצית חמוציות, UVA URSI ושורש מרשמלו, יכולים לסייע בטיפול בשמירה על שתן על ידי הפחתת דלקת וגירוי בשלפוחית השתן.ניתן ליטול תוספי מזון אלה בצורה קפסולה או כמתקנים, שהם תמציות צמחים מרוכזות בצורה נוזלית.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.

קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים בקידום דרכי שתן בריא.הם יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בשלפוחית השתן וגם לעזור בחיזוק מערכת החיסון.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וכבוש, או כתוסף בצורת כמוסה או אבקה.

H2: תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק שרירי השלפוחית ולשפר את תפקוד השתן.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית כל יום.זה יכול לכלול הליכה, ריצה קלה, שחייה, יוגה או כל פעילות שמעלה את הדופק שלך.

H2: נסה דיקור

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא שמסייעת לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהחזיר את תפקוד שלפוחית השתן הרגילה.ניתן להשתמש בטכניקה זו לטיפול בשמירה על שתן וצריכה להיעשות על ידי דיקור רישיון.

H3: הגבל קפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול הם גירויים בשלפוחית השתן ויכולים להחמיר תסמיני שמירה על שתן.נסה להגביל את צריכת הקפה, התה והאלכוהול שלך, או לחתוך אותם לחלוטין במידת האפשר.אם אתה מתפנק, נסה לעשות זאת במתינות.

תרופות צמחי מרפא לשמירת שתן

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, ושמירה על שתן אינה יוצאת דופן.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות משתן, שיכולות לעזור להגדיל את כמות השתן המיוצר ולהפחית את הסימפטומים של מלאות שלפוחית השתן.תה צמחי מרפא, תנאים, וכמוסות זמינות כולן וניתן להשתמש בהן לטיפול בשמירה על שתן.להלן כמה מהתרופות הצמחיות הנפוצות ביותר לשמירה על שתן.

1.שן הארי

שן הארי הוא עשב משתן המשמש לעתים קרובות לטיפול בשמירה על שתן.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, כמו אשלגן ומגנזיום, המסייעים להגביר את ייצור השתן ולהפחית את מלאות שלפוחית השתן.שן הארי יכול להילקח כתה, תמיסה או כמוסה.

2.HorseTail

ShoreSetail הוא עשב העשיר בסיליקה, המסייע להפחתת הדלקת בדרכי השתן.זהו גם משתן, שיכול לעזור להגביר את ייצור השתן ולהפחית את תחושת מלאות שלפוחית השתן.ניתן לקחת זנב סוס כתה, תמיסה או כמוסה.

3.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב שידוע שיש לו תכונות משתנות, שיכולות לעזור להגביר את ייצור השתן ולהפחית את מלאות שלפוחית השתן.הוא עשיר גם בוויטמינים ומינרלים, כמו אשלגן ומגנזיום, שיכולים לעזור להפחית דלקת בדרכי השתן.פטרוזיליה יכולה להילקח כתה, תמיסה או כמוסה.

4.מרשמלו

מרשמלו הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי השתן.זהו גם משתן, שיכול לעזור להגביר את ייצור השתן ולהפחית את מלאות שלפוחית השתן.ניתן לקחת מרשמלו כתה, תמיסה או כמוסה.

5.חמוציות

חמוציות הוא עשב העשיר בוויטמינים ומינרלים, כמו אשלגן ומגנזיום.זהו גם משתן, שיכול לעזור להגביר את ייצור השתן ולהפחית את מלאות שלפוחית השתן.ניתן לקחת חמוציות כתה, תמיסה או כמוסה.

שינויים תזונתיים לשמירת שתן

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים יכולים גם לסייע בהפחתת תסמיני שמירת השתן.אכילת תזונה דלה בנתרן ועשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את תחושת מלאות השלפוחית.הגדלת צריכת נוזלים יכולה גם לעזור לשטוף את דרכי השתן ולהפחית את הדלקת.להלן כמה שינויים תזונתיים שיכולים לעזור בשמירה על שתן.

1.הגדל את צריכת הסיבים

אכילת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ולהפחית את תחושת מלאות שלפוחית השתן.מזונות העשירים בסיבים תזונתיים כוללים פירות, ירקות, אגוזים ודגנים מלאים.

2.להפחית את צריכת הנתרן

הפחתת צריכת נתרן יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ולהפחית את תחושת מלאות שלפוחית השתן.הימנעות ממזון מעובד וארוז, כמו גם הגבלת השימוש במלח בבישול, יכולה לעזור להפחית את צריכת הנתרן.

3.הגדל את צריכת הנוזל

הגדלת צריכת נוזלים יכולה לעזור לשטוף את דרכי השתן ולהפחית את הדלקת.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על דרכי השתן נקייה מחיידקים ומגרינים אחרים.

סיכום

שמירת שתן היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.תרופות צמחי מרפא, כמו שן הארי, הסוס, פטרוזיליה, מרשמלו וחמוציות, יכולים לעזור להפחית את תסמיני מלאות שלפוחית השתן.שינויים תזונתיים, כמו הגדלת צריכת הסיבים, הפחתת צריכת הנתרן והגברת צריכת הנוזלים, יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של שמירת השתן.ביצוע שינויים אלה יכול לעזור להחזיר את תפקוד השלפוחית הרגילה ולהפחית את תחושת מלאות שלפוחית השתן.

שאלות נפוצות

מהי שמירת שתן?

שמירת שתן היא מצב בו שלפוחית השתן אינה מסוגלת לרוקן את עצמה בשתן באופן מלא, וכתוצאה מכך תחושת מלאות שלפוחית השתן.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל תופעות לוואי של תרופות, ערמונית מוגדלת ונזק עצבי.

מהן כמה תרופות צמחיות לשמירה על שתן?

תרופות צמחי מרפא לשמירה על שתן כוללים שן הארי, זנב סוס, פטרוזיליה, מרשמלו וחמוציות.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ולהגדיל את ייצור השתן, מה שיכול להפחית את התחושה של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן