דף הבית » תרופות סבתא » שלשול לתינוק – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המועברות במשפחה
dadcdaddc dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedbdaa dde

שלשול לתינוק – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המועברות במשפחה

שלשול בתינוקות – 6 תרופות של סבתא מוסמכת המועברות במשפחה
שלשול יכול להיות חוויה מפחידה עבור כל הורה.זה יכול להיות מפחיד במיוחד כשהוא משפיע על תינוק.אך אל תפחד – ישנם כמה תרופות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להרגיע את הסימפטומים ולטפל בגורם.במאמר זה נבחן שש תרופות של סבתא מוסמכת לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.

האכילו את המזונות העשירים בתינוק שלך
פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים התומכים במערכת עיכול בריאה.האכלת מזונות עשירים בפרוביוטיקה שלך כמו יוגורט, קפיר וכבוש יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים שלהם, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.עבור תינוקות עדיף לבחור אוכל עשיר בפרוביוטיקה המיועד ספציפית לתינוקות, מכיוון שהוא יכיל את האיזון הנכון של חיידקים לגופם הצעיר.

תן לתינוק שלך כמויות קטנות של נוזלים
כאשר לתינוק יש שלשול, חשוב לוודא שהם מקבלים מספיק נוזלים כדי להחליף את מה שהם מפסידים.עם זאת, חשוב לתת לתינוק שלך כמויות קטנות במרווחים קבועים, ולא בכמויות גדולות בבת אחת.זה יעזור למנוע התייבשות וגם לאפשר לגופם לספוג את הנוזלים בצורה יעילה יותר.

נסה פתרון התייבשות דרך הפה
אם התינוק שלך חווה התייבשות קיצונית בגלל שלשול, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.אבל אם התינוק שלך מיובש רק קלות, אתה יכול לנסות תמיסת התייבשות דרך הפה (ORS) כדי לעזור לחדש את הנוזלים והאלקטרוליטים שאיבדו.ORS זמינים ללא מרשם ברוב בתי המרקחת וניתן לערבב אותם עם מים כדי ליצור פיתרון שהתינוק שלך יכול ללגום לאורך כל היום.

להציג בננות
בננות מהוות מקור תזונה נהדר לתינוקות ויכולים לעזור להרגיע את תסמיני השלשול.הם מכילים פקטין, שיכול לעזור לספוג עודפי מים במעי ולהפחית את תדירות השלשול.הם גם עשירים באשלגן, שיכול לעזור לחדש את האלקטרוליטים שתינוקך איבד בגלל התייבשות.

תן לתינוק שלך כמויות קטנות של אוכל תפל
כאשר התינוק שלך חווה שלשול, חשוב להפחית את כמות המזון שהם אוכלים ולהתמקד במתן כמויות קטנות של אוכל תפל.קל לעיכול מזונות תפל כמו תפוחי אדמה מבושלים, אורז לבן, רוטב תפוחים וטוסט קלים לעיכול ויכולים לספק לתינוקכם את התזונה שהם צריכים מבלי להחמיר את מערכת העיכול שלהם.

תן לתינוק שלך תה של שומר, קמומיל ואניס
זוהי תרופה שהועברה לאורך הדורות ויכולה להיות יעילה מאוד להרגיע את מערכת העיכול של התינוק.פשוט מערבבים חלקים שווים של שומר יבש, קמומיל ואניס בקערה קטנה ותלולה למשך 5-10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוקכם בכמויות קטנות לאורך כל היום.

טיפ ייחודי ומועיל: חשוב לזכור שכאשר מתמודדים עם שלשול אצל תינוקות, מניעה היא התרופה הטובה ביותר.וודא שהתינוק שלך מקבל מספיק נוזלים, אכילת מזון מזין ותרגול היגיינה טובה כדי לעזור להפחית את הסיכון לשלשול.

האכילו את המזונות העשירים בפרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים התומכים במערכת עיכול בריאה.האכלת מזונות עשירים בפרוביוטיקה שלך כמו יוגורט, קפיר וכבוש יכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים שלהם, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.עבור תינוקות עדיף לבחור אוכל עשיר בפרוביוטיקה המיועד ספציפית לתינוקות, מכיוון שהוא יכיל את האיזון הנכון של חיידקים לגופם הצעיר.

תן לתינוקך כמויות קטנות של נוזלים

כאשר לתינוק יש שלשול, חשוב לוודא שהם מקבלים מספיק נוזלים כדי להחליף את מה שהם מפסידים.עם זאת, חשוב לתת לתינוק שלך כמויות קטנות במרווחים קבועים, ולא בכמויות גדולות בבת אחת.זה יעזור למנוע התייבשות וגם לאפשר לגופם לספוג את ה- fLuids בצורה יעילה יותר.

נסה תמיסת התייבשות דרך הפה

אם תינוקך חווה התייבשות קיצונית בגלל שלשול, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.אבל אם התינוק שלך מיובש רק קלות, אתה יכול לנסות תמיסת התייבשות דרך הפה (ORS) כדי לעזור לחדש את הנוזלים והאלקטרוליטים שאיבדו.ORS זמינים ללא מרשם ברוב בתי המרקחת וניתן לערבב אותם עם מים כדי ליצור פיתרון שהתינוק שלך יכול ללגום לאורך כל היום.

  • להציג בננות
  • תן לתינוקך כמויות קטנות של אוכל תפל

    הסעדים של סבתא לשלשול בתינוקות

    שלשול אצל תינוקות יכול להיות חוויה מפחידה עבור ההורים, מכיוון שהוא יכול להוביל במהירות להתייבשות.למרבה המזל, סבתות מנוסות מטפלות בתינוקות עם שלשול מאז זמן רב לפני הרפואה המודרנית.להלן שש תרופות של סבתא מוסמכת שהועברו במשפחה במשך דורות.

    1.בננות

    בננה בשלה היא אחת התרופות הטובות ביותר לשלשול אצל תינוקות.תכולת הסיבים הגבוהה שלו עוזרת לספוג את עודף הנוזל במעיים.בנוסף, זה עדין בבטן של התינוק ויכול לספק להם את האנרגיה הדרושה להם כדי להישאר לחות.

    2.מי אורז

    מי אורז הם תרופה פשוטה ועם זאת יעילה לשלשול אצל תינוקות.מרתיחים קצת אורז לבן במים ואז מסננים את התערובת.מי אורז קל לעיכול והם עוזרים לשאוב עודף נוזלים מהבטן.

    3.AppleSauce

    רוטב תפוחים הוא תרופה מצוינת לשלשול אצל תינוקות.קל לעיכול ומספק לתינוק את החומרים המזינים הדרושים כדי לעזור להם להישאר לחות.בנוסף, זה פינוק טעים שהתינוק שלך יאהב.

    4.גזר

    גזר הם תרופה נהדרת לשלשול אצל תינוקות.הסיבים בגזר עוזרים לספוג עודף נוזלים במעיים, ואילו הבטא-קרוטן מסייע בהפחתת הדלקת.

    5.בטטות

    בטטות הן תרופה טעימה ומזינה לשלשול אצל תינוקות.הם עשירים בסיבים סיבים ועוזרים לספוג את עודף הנוזל במעיים.בנוסף, הבטא-קרוטן בבטטות עוזר להפחית את הדלקת.

    6.יוגורט

    יוגורט הוא תרופה נהדרת לשלשול אצל תינוקות.הוא מכיל פרוביוטיקה, המסייעת להחזיר את מאזן החיידקים במעיים ולהפחתת דלקת.

    מסקנה

    שלשול בתינוקות יכול להיות חוויה מפחידה, אך למרבה המזל, סבתות מנוסות מטפלות בתינוקות עם שלשול מאז הרבה לפני הרפואה המודרנית.שש הסעדים של סבתא מוסמכים אלה הועברו במשפחה במשך דורות ועדיין יעילים כיום.בין אם תבחר להשתמש בבננות, מי אורז, רוטב תפוחים, גזר, בטטות או יוגורט, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת השלשול של התינוק שלך ולעזור להם להישאר לחות.

    שאלות נפוצות

    ש: כיצד אוכל להפחית את חומרת השלשול של התינוק שלי?

    א: הדרך הטובה ביותר להפחית את חומרת השלשול של תינוקך היא לספק להם שפע נוזלים ולנסות את אחת הסעדים של סבתא המוסמכת המוזכרת במאמר זה.בננות, מי אורז, רוטב תפוחים, גזר, בטטות ויוגורט הם כולם תרופות יעילות לשלשול אצל תינוקות.

    ש: מהם היתרונות בשימוש בתרופות של סבתא לשלשול אצל תינוקות?

    א: הסעדים של סבתא הם טבעיים, יעילים וקלים לשימוש.בנוסף, הם עדינים בבטן של התינוק ומספקים את החומרים המזינים הדרושים כדי לעזור להם להישאר לחות.הם גם דרך נהדרת להפחית את חומרת השלשול של תינוקך מבלי להסתמך על הרפואה המודרנית.

    לסיכום, שלשול אצל תינוקות יכול להיות חוויה מפחידה, אבל זה לא חייב להיות.שש הסעדים של סבתא מוסמכים אלה הועברו למשפחה במשך דורות ויכולים לעזור להפחית את חומרת השלשול של התינוק שלך ולעזור להם להישאר לחות.בעזרת התרופות הטבעיות הללו, אתה יכול להיות בטוח שהתינוק שלך יחזור לעצמי המאושר והבריא שלהם בשום טיםה. כאן הוא קישור להגדרת הוויקיפדיה לגבי שלשול לתינוק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן