דף הבית » תרופות סבתא » שלשול וכאבי בטן – 3 תרופות בית ישנות

שלשול וכאבי בטן – 3 תרופות בית ישנות

שלשול וכאבי בטן – 3 תרופות בית ישנות

כשמדובר בשלשולים וכאבי בטן, ישנם מעט דברים גרועים יותר מאשר לחוש צורך להשתמש בשירותים כל כמה דקות ולהיות בכאב קשה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שקיימות כבר מאות שנים שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.

שתיית תה קמומיל

תה קמומיל קיים כבר מאות שנים והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת.בנוסף, זה עוזר להרפות את דרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והשלשול הקשורים לכאבי בטן.להכנת התה, הרתיחו 2 כוסות מים והוסיפו 2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים.תן לתה תלול כעשר דקות, מסננים ואז לשתות.

שימוש בתוספי צמחים

ישנם מגוון תוספי צמחים שניתן לקחת כדי לעזור בכאבי בטן ושלשול.חלק מהנפוצים ביותר כוללים מנטה, ג’ינג’ר וכורכום.לכל עשבי התיבול הללו יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים למצב.חשוב לשוחח עם הרופא שלך לפני שאתה נוטל תוספי צמחים מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח כרגע.

טיפ:

אם אתם מחפשים דרך טבעית יותר להקל על כאבי בטן ושלשול, נסו לשתות כוס מים חמים עם כפית דבש ומיץ של חצי לימון.זוהי דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.

אכילת בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, שיכול לעזור להילחם בהתייבשות שיכולה להתרחש בגלל שלשול.הם מכילים גם פקטין, המסייע בהפחתת דלקת ויכולים לעזור להקל על כאבי בטן.חשוב לציין כי אין לאכול בננות אם אתם סובלים משלשול קשה, מכיוון שהם יכולים להחמיר את המצב.

שימוש בתרופות ללא מרשם

ישנן מגוון של תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור בשלשול וכאבי בטן.חלק מהנפוצים ביותר כוללים נוגדי חומצה, אנטי-חולים ומקלטים כאבים.חשוב לשוחח עם הרופא שלך לפני שאתה נוטל באחת מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח כרגע.

כשמדובר בהתמודדות עם שלשול וכאבי בטן, ישנם מגוון תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.שתיית תה קמומיל, שימוש בתוספי צמחים, אכילת בננות ושימוש בתרופות ללא מרשם הן דרכים נהדרות לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.זכור לשוחח תמיד עם הרופא שלך לפני שאתה נוטל תרופות או תוספי מזון.

תרופה מספר 1: תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לכאבי בטן ושלשול.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת ומרגיע את הבטן.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט פורסים מעט שורש ג’ינג’ר טרי והוסיפו אותו לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה מספר דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לטעם מעט מתוק.ניתן ליהנות מתה זנגביל עד שלוש פעמים ביום להקלה מכאבי בטן ושלשול.

תרופה מס ‘2: זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית נוספת לכאבי בטן ושלשול.על פי ההערכה, זרעי שומר מפחיתים דלקת ועוזרים להקל על כאבי בטן.להכנת תה שומר, פשוט הוסף 1 כפית זרעי שומר לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לטעם מעט מתוק.ניתן ליהנות מתה שומר עד שלוש פעמים ביום להקלה מכאבי בטן ושלשול.

תרופה מס ‘3: יוגורט

יוגורט הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי בטן ושלשול.יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.להכנת תה יוגורט, פשוט מערבבים 1 כוס יוגורט רגיל עם כוס מים חמים.נותנים לתערובת לשבת 5 דקות לפני מתאמץ ושותה.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש oR לימון לטעם מעט מתוק.ניתן ליהנות מתה יוגורט עד שלוש פעמים ביום להקלה מכאבי בטן ושלשול.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי לשתות את תה אלה? אתה יכול לשתות את הטיזים האלה עד שלוש פעמים ביום להקלה מכאבי בטן ושלשול.
  • האם אני צריך להוסיף משהו לתה? אתה יכול להוסיף דבש או לימון לטעם מעט מתוק.

שלושת התרופות הביתיות הישנות הללו הן דרכים פשוטות, קלות ויעילות לספק הקלה מכאבי בטן ושלשול.ניתן ליהנות מתה ג’ינג’ר, תה שומר ותה יוגורט עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.הקפד להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

שלשול

שלשול הוא מצב לא נוח שיכול להיות בעל סיבות רבות.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם הקיימות לטיפול בשלשול, אך שלושת התרופות הביתיות הישנות הללו הן דרך נהדרת לספק הקלה טבעית ויעילה.נסה את אחד מהתרופות הללו כדי להקל על כאבי הבטן ואת השלשול שלך ולמצוא הקלה תוך זמן קצר!

הגדרת Wikipedia.org

על פי wikipedia.org , השלשול מוגדר כ”מצב של שלוש תנועות רופפות או נוזליות יותר או יותרליום.”שלשול יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל הרעלת מזון, וירוסים, חיידקים וטפילים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן