דף הבית » תרופות סבתא » שלשול בילדים – 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומשקם
dadcdaddc dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcddaa

שלשול בילדים – 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומשקם

שלשול בילדים – 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם

כל הורה נאלץ להתמודד עם ילד הסובל משלשול לפחות פעם אחת.זוהי בעיה לא נוחה ולעתים קרובות מביכה שיכולה לגרום למצוקה פיזית ורגשית כאחד.זהו גם גורם שכיח להתייבשות אצל ילדים, מה שמוביל לבעיות חמורות יותר אם לא מטפלים בו מייד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני השלשול אצל ילדים.להלן 19 סעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם שנמצאו יעילים ומשקמים בשימוש נכון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה כמעט לכל מחלה, ושלשול אינו יוצא מן הכלל.האופי החומצי של חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת כמות החיידקים במעיים, ובכך מפחית את חומרת הסימפטומים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ותנו אותו לילדכם לשתות.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות עיכול, כולל שלשול.ג’ינג’ר עובד על ידי הרגעת דרכי העיכול ומרגיע את שרירי הבטן.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש או סוכר אם רוצים.תן לילדך כוס אחת מהתה הזה פעמיים ביום.

בננות

בננות הן מקור מצוין לסיבים תזונתיים ויכולים לעזור לספוג עודף נוזלים במעיים.אכילת בננה מספר פעמים ביום יכולה לסייע בהקמת שרפרפים ולהקל על שלשול.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים במעיים של ילדכם.תן לילדך כוס יוגורט רגיל ולא ממותק מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית עבור מחלות עיכול רבות, כולל שלשול.קמומיל מכיל תרכובות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש או סוכר אם רוצים.תן לילדך כוס אחת מהתה הזה פעמיים ביום.

זרעי שומר

זרעי שומר שימשו במשך מאות שנים כתרופה למחלות עיכול, כולל שלשול.שומר מכיל תרכובות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.להכנת תה שומר יעיל, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש או סוכר אם רוצים.תן לילדך כוס אחת מהתה הזה פעמיים ביום.

מי קוקוס

מי קוקוס הם משקה אלקטרוליט טבעי שיכול לעזור לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו בגלל שלשול.תן לילדך כוס מי קוקוס פשוטים ולא ממותקים מספר פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים במעיים, ובכך להפחית את חומרת הסימפטומים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, ערבבו כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים ונותנים אותו לילדכם לשתות.

פפאיה

פפאיה הוא מקור מצוין לסיבים תזונתיים ויכול לעזור לספוג עודף נוזלים במעיים.אכילת כמה פרוסות פפאיה בשלות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להקים צואה ולהקל על שלשול.

קְוֵקֶר

שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים תזונתיים ויכול לעזור לספוג עודף נוזלים במעיים.תן לילדך קערת שיבולת שועל מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

עֵצָה:

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי נכון.אם ילדכם סובל משלשול מתמשך או חמור, אנא התייעץ עם הרופא שלך בהקדם האפשרי.

תה ציפורן

תה ציפורן הוא תרופה טבעית עבור מחלות עיכול רבות, כולל שלשול.ציפורן מכיל תרכובות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול.להכנת תה ציפורן, תלול כפית אחת של ציפורן שלמה בכוס חםמים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש או סוכר אם רוצים.תן לילדך כוס אחת מהתה הזה פעמיים ביום.

תה מנטה

תה נענע הוא תרופה טבעית עבור מחלות עיכול רבות, כולל שלשול.מנטה מכילה תרכובות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול.להכנת תה נענע, תלול כפית אחת של עלי נענע מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים דבש או סוכר אם רוצים.תן לילדך כוס אחת מהתה הזה פעמיים ביום.

מי אורז

מי אורז הם תרופה טבעית עבור מחלות עיכול רבות, כולל שלשול.מי אורז מכילים תרכובות טבעיות שיכולות לעזור ל

היתרונות של הסעדים של הסבתות

הסעדים של הסבתות לשלשול בילדים שימשו במשך מאות שנים ועדיין מהימנים כיום.תרופות ביתיות אלה מספקות הקלה ונוחות לילדים הסובלים משלשול וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים רפואיים.הם בטוחים, טבעיים ולעתים קרובות יעילים.בנוסף, הם בדרך כלל זולים ונגישים בקלות.

הסעדים של הסבתות משמשים גם לטיפול בבעיות עיכול אחרות כמו עצירות, קלקול קיבה ונפיחות.ניתן להשתמש בהם כדי להחזיר את האיזון למערכת העיכול, החיונית לשמירה על בריאות טובה.

19 תרופות של סבתות לשלשול בילדים

1. יוגורט: מזון עשיר פרוביוטיקה זה עוזר להחזיר את איזון החיידקים הטובים במערכת העיכול ומרגיע לבטן.

2. מי אורז: מרתיחים קצת אורז במים ואז מסננים את התערובת.ניתן לצרוך מים אלה כדי לעזור להפסיק שלשול.

3. קינמון: מערבבים כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים ושותים אותה לאט.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

4. תה קמומיל: תה זה ידוע בהשפעותיו המרגיעות ויכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.

5. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית בחילות ונפיחות.ניתן לצרוך אותו בתה או להוסיף למזונות.

6. זרעי שומר: ניתן ללעוס או להוסיף זרעים אלה למים ולצרוך אותם.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

7. רוטב תפוחים: זהו אוכל נהדר שניתן לתת לילדים עם שלשול מכיוון שהוא יכול לעזור לעצור את הסימפטומים.

8. בננות: בננות ידועות בהשפעות המחייבות שלהן, כך שהם יכולים לעזור להפסיק שלשול.

9. מי קוקוס: זהו משקה טבעי עשיר באלקטרוליטים שהוא נהדר לשיקום האיזון בגוף.

10. דבש: דבש יכול לעזור בציפוי הקיבה ולהפחית את תסמיני השלשול.

11. מיץ לימון: זה ידוע בהשפעותיו של ניקוי הרעלים ויכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

12. בזיליקום: עשב זה ידוע בהשפעותיו המרגיעות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות.

13. גזר: גזר ידוע בהשפעות הכריכה שלהם ויכולים לעזור להפחית את השלשול.

14. פפאיה: פרי זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והשלשול.

15. מנטה: מנטה יכולה לעזור להפחית בחילות ונפיחות.ניתן לצרוך אותו בתה או להוסיף למזונות.

16. שום: זהו אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.

17. חומץ תפוחים: זה ידוע בהשפעותיו המפגשות ויכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

18. כורכום: תבלין זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והשלשול.

19. אלוורה: צמח זה ידוע בתכונות הריפוי שלו ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והשלשול.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של הסבתות בטוחים?

כן, הסעדים של הסבתות נחשבים בדרך כלל לבטוחים לילדים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא מתן תרופות לילד מכיוון שחלקם עשויים להתאים להם.

כיצד פועלות הסעדים של סבתות?

הסעדים של הסבתות פועלים על ידי שחזור האיזון של חיידקים טובים במערכת העיכול, הפחתת דלקת ועזרה להרגיע בטן מוטרדת.הם יכולים גם לעזור להפחית נפיחות, בחילה ושלשול.

מסקנה

התרופות של סבתות הן דרך בטוחה, טבעית ולעתים קרובות יעילהשלשול מחדש של שלשול בילדים.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים ועדיין אמינות כיום.הם זולים, נגישים בקלות וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים רפואיים.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לספק הקלה ונוחות לילדים הסובלים משלשול ולעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.

למידע נוסף על שלשול בסעדים של ילדים וסבתות שהתקבלו ברחבי העולם, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן