דף הבית » תרופות סבתא » שלשול והקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא מרגיעה וטבעית

שלשול והקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא מרגיעה וטבעית

שלשול והקאות בילדים – 7 תרופות של סבתא מרגיעה וטבעית

זה לא נדיר שילדים יסבלו משלשול והקאות בשלב זה או אחר, וזה יכול לדאוג להורים ולמטפלים כאחד.אמנם חשוב לפנות לטיפול רפואי אם התסמינים נמשכים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שידועות כממרגיעות את הסימפטומים הללו ועוזרים לילד להרגיש טוב יותר.משימוש בצמחי מרפא ועד לטיפול בילד במזונות טבעיים, הנה שבע תרופות של סבתא ששימשו במשך דורות לטיפול בשלשולים והקאות בילדים.

1.תה קמומיל

תה קמומיל משמש זה מכבר להרגעת בטן נסערת ולהקל על השלשול.העשב מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי של דרכי העיכול, שיכולות לעזור להפחית את השלשול וגם הקאות.לשימוש, תלול את פרחי הקמומיל במים חמים למשך 5-10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז תן אותו לילד לשתות.

2.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לבטן מוטרדת, מכיוון שהוא עוזר להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הבחילה.זה יכול גם לעזור להרגיע את שרירי הקיבה ולהפחית התכווצויות, מה שעלול להועיל במיוחד בעת התמודדות עם שלשול והקאות.לשימוש, תלול את עלי המנטה במים חמים למשך 5-10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז תן אותו לילד לשתות.

טיפ:

הוספת כפית דבש לשני תה יכולה לעזור להמתיק אותו ולהפוך אותו ליותר טעים לילדים.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילות והקאות, ומשמש במשך מאות שנים כדי להרגיע בטן מוטרדת.התרכובות הפעילות בג’ינג’ר עוזרות להרגיע את הקיבה, להפחית את הדלקת ולהפחית התכווצויות.לשימוש, תלול את שורש הג’ינג’ר במים חמים למשך 5-10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז תן אותו לילד לשתות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לשלשול והקאות, מכיוון שהוא יכול לעזור לאזן את רמות החומציות בקיבה ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.תן את התערובת לילד לשתות.

5.מי קוקוס

מי קוקוס הם משקה אלקטרוליט טבעי שיכול לעזור לחדש את נוזלי הגוף והאלקטרוליטים של הגוף, שלעתים קרובות אבודים בגלל שלשול והקאות.לשימוש, תן לילד כמה גרם מי קוקוס לשתייה.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון המיקרוביומה של הבטן, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני השלשול והקאות.לשימוש, תן לילד תוסף פרוביוטיקה או מזון עשיר בפרוביוטיקה כמו יוגורט או קפיר.

7.מרק עצם

מרק עצם הוא תרופה נהדרת לבטן מוטרדת, מכיוון שקל לעכל ומכיל מינרלים וחומרים מזינים חיוניים שיכולים לעזור להרגיע את מערכת העיכול.לשימוש, תן לילד כוס מרק עצם חם לשתייה.

ניתן להשתמש בשבע תרופות טבעיות אלה כדי לעזור להרגיע את תסמיני השלשול והקאות אצל ילדים.עם זאת, כמו בכל מצב רפואי, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

שלשול והקאות בילדים: 7 תרופות טבעיות

שלשול והקאות אצל ילדים יכולים להוות סיבה לדאגה, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.להלן שבע תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות העיכול של ילדכם.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית הקאות, להפחית שלשול ולהחזיר את יתרת מערכת העיכול.פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם מספר פעמים ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עשב עדין ומרגיע שיכול לעזור להרגיע את אי הנוחות העיכול.להפוך את קמומיLe Tea, תלול כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לילדך מספר פעמים ביום.

3.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן מערכת העיכול.תן לילדך מנה קטנה של יוגורט מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות העיכול שלהם.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את אי הנוחות העיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לילדך מספר פעמים ביום.

5.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.להכנת תה נענע, תלול כפית אחת של עלי נענע מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לילדך מספר פעמים ביום.

6.שומר

שומר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.להכנת תה שומר, תלול כפית אחת של זרעי שומר מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לילדך מספר פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.להכנת תה כורכום, תלול כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לילדך מספר פעמים ביום.

סיכום

שלשול והקאות אצל ילדים יכולים להוות סיבה לדאגה, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.חומץ תפוחים, תה קמומיל, יוגורט, ג’ינג’ר, נענע, שומר וכורכום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.

שאלות נפוצות

ש.מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לשלשול והקאות אצל ילדים?

א. זה תלוי בילד ובחומרת הסימפטומים.חומץ תפוחים, תה קמומיל, יוגורט, ג’ינג’ר, נענע, שומר וכורכום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.

ש.באיזו תדירות עלי לתת לילד שלי תרופות טבעיות לשלשול והקאות?

ת. אתה צריך לתת לילדך תרופות טבעיות מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתעניק לילדך תרופות טבעיות.

שלשול והקאות אצל ילדים יכולים להוות סיבה לדאגה, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.חומץ תפוחים, תה קמומיל, יוגורט, ג’ינג’ר, נענע, שומר וכורכום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית הקאות ולהרגיע בטן מוטרדת.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתעניק לילדך כל תרופות טבעיות. שלשול והקאות בילדים יכול להיות רציני ואסור להטיל עליו בקלילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן