דף הבית » תרופות סבתא » שיפור זרע – 13 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וחשוב

שיפור זרע – 13 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וחשוב

איכות הזרע חיונית לתפיסה מוצלחת ולהריון בריא.לרוע המזל, איכות הזרע יורדת בגלל גורמי אורח חיים וסביבה.למרבה המזל, ישנם כמה שינויים פשוטים באורח החיים ותרופות טבעיות שיכולות לעזור בשיפור בריאות הזרע.במאמר זה, נבחן 13 תרופות של סבתא שהתקבלו ברחבי העולם בגלל יעילותן בשיפור איכות הזרע.

1.אבץ

אבץ הוא מינרל חיוני לבריאות הרבייה הגברית.זה ממלא תפקיד חיוני בייצור טסטוסטרון, ההורמון האחראי על ייצור הזרע.אבץ עוזר גם לשמור על מורפולוגיה של זרע בריא ותנועתיות.הקצבה היומית המומלצת לאבץ היא 11 מ”ג לגברים.מאכלים עשירים באבץ כוללים צדפות, בקר, חזיר, אגוזים, קטניות ודגנים מלאים.

2.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהגנה על זרע מפני נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.זה גם עוזר להגביר את תנועתיות הזרע ולספור.הקצבה היומית המומלצת לוויטמין C היא 90 מג לגברים.מזונות עשירים בוויטמין C כוללים פירות הדרים, פלפלים, ברוקולי, תותים וירקות עלים כהים.

3.שורש מאקה

שורש מאקה הוא צמח פרואני מסורתי ששימש כאפרודיזיאק במשך מאות שנים.הוא עשיר במינרלים וויטמינים המסייעים בשיפור איכות הזרע ולהגדיל את ספירת הזרע.בנוסף, שורש מאקה מסייע בהגברת הליבידו והביצועים המיניים.המינון המומלץ לשורש מאקה הוא 2-3 גרם ליום.

4.Ashwagandha

אשווגנדה הוא עשב עתיק המשמש ברפואה איורוודית לשיפור הפוריות והבריאות המינית.זה עוזר להגדיל את ספירת הזרע, התנועתיות והמורפולוגיה.זה גם עוזר להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.המינון המומלץ לאשווגנדה הוא 500-1000 מג ליום.

5.Tribulus terrestris

Tribulus Terrestris הוא עשב סיני מסורתי ששימש לטיפול בפוריות ולשיפור הבריאות המינית.זה עוזר להגדיל את רמות הטסטוסטרון, מה שבתורו מסייע בשיפור איכות הזרע.המינון המומלץ ל- Tribulus Terrestris הוא 500-1000 מ”ג ליום.

6.עשב עזים חרמן

עשב עזים חרמן הוא עשב המשמש ברפואה סינית מסורתית לטיפול בתפקוד הזקפה ולשיפור הפוריות.זה עוזר להגדיל את רמות הטסטוסטרון ולשפר את ספירת הזרע.המינון המומלץ עבור עשב עזים חרמן הוא 300-400 מ”ג ליום.

7.ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהגנה על זרע מפני נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.זה גם עוזר להגביר את תנועתיות הזרע ולספור.הקצבה היומית המומלצת לוויטמין E היא 15 מג לגברים.מזונות עשירים בוויטמין E כוללים אגוזים, זרעים, אבוקדו וירקות ירוקים עלים.

8.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 חיוניות לייצור זרע בריא.הם עוזרים להפחתת דלקת, לשפר את תנועתיות הזרע ולהגדיל את ספירת הזרע.הקצבה היומית המומלצת לחומצות שומן אומגה 3 היא 1.6 גרם לגברים.מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3 כוללות סלמון, מקרל, זרעי פשתן ואגוזי מלך.

9.סלניום

סלניום הוא מינרל חיוני לבריאות הרבייה הגברית.זה עוזר להפחתת לחץ חמצוני, לשפר את תנועתיות הזרע ולהגדיל את ספירת הזרע.הקצבה היומית המומלצת לסלניום היא 55MCG לגברים.מזונות עשירים בסלניום כוללים אגוזי ברזיל, טונה, צדפות ופטריות.

10.ג’ינסנג

ג’ינסנג הוא עשב סיני מסורתי ששימש לטיפול בפוריות ולשיפור הבריאות המינית.זה עוזר בשיפור איכות הזרע ולהגדיל את רמות הטסטוסטרון.המינון המומלץ לג’ינסנג הוא 100-400 מג ליום.

11.חומצה פולית

חומצה פולית הוא ויטמין B חיוני לבריאות הרבייה הגברית.זה עוזר להפחתת לחץ חמצוני, לשפר את תנועתיות הזרע ולהגדיל את ספירת הזרע.הקצבה היומית המומלצת לפולאט היא 400MCG לגברים.מזונות עשירים בפולית כוללים ירקות עלים כהים, שעועית ועדשים.

12.אבץ פיקולינט

אבץ פיקולינט הוא סוג של אבץ שהוא גבוהנספג על ידי הגוף.זה עוזר בשיפור רמות הטסטוסטרון, ספירת הזרע ותנועתיות.המינון המומלץ לפיקולינציה של אבץ הוא 30-60 מג ליום. קומרי: מאמר זה מספק סקירה של 13 תרופות של סבתא מסורתית שהתקבלו ברחבי העולם לצורך שיפור איכות הזרע וספירה.זה גם מספק קטע שאלות נפוצות וקישור לדף ויקיפדיה למידע נוסף.

הבנת היסודות של שיפור איכות הזרע

כשמדובר בפוריות, האיכות והכמות של הזרע של האדם הם גורמים מרכזיים.לרוע המזל, איכות הזרע יכולה להיות מושפעת ממגוון גורמים, כמו גיל, אורח חיים וגורמים סביבתיים.למרבה המזל, ישנן מספר תרופות של סבתות מסורתיות מרחבי העולם שהוכחו כמשפרות את איכות הזרע וספירה.

13 התרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וחשובות לשיפור איכות הזרע

1.Ashwagandha

אשווגנדה הוא עשב עתיק המשמש לתכונותיו הרפואיות בהודו ובאזורים אחרים בעולם.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואיכותו, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

2.Tribulus terrestris

Tribulus terrestris הוא עשב מרפואה סינית מסורתית.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בפוריות גברים בגלל יכולתו להגדיל את ספירת הזרע והתנועתיות.

3.מאקה

מאקה הוא ירק שורש יליד הרי האנדים בדרום אמריקה.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בפוריות גברים, כפי שהוכח שהוא משפר את ספירת הזרע והתנועתיות.

4.רודיולה

רודיולה היא עשב מרפואה סינית מסורתית ששימשה במשך מאות שנים לשיפור הפוריות.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

5.עשב עזים חרמן

עשב עזים חרמן הוא עשב מרפואה סינית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בפוריות גברים.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

6.Shilajit

שילג’יט הוא עשב עתיק מרפואה איורוודית מסורתית.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

7.שום

שום משמש זה מכבר כתרופה עממית לאי פוריות גברית.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

8.Ginkgo

גינקו הוא עשב עתיק מרפואה סינית מסורתית.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בפוריות גברים בגלל יכולתו לשפר את ספירת הזרע והתנועתיות.

9.ג’ינסנג

ג’ינסנג הוא עשב עתיק מרפואה סינית מסורתית.הוא שימש במשך מאות שנים לשיפור הפוריות בגלל יכולתה לשפר את ספירת הזרע והתנועתיות.

10.אבץ

אבץ הוא מינרל חיוני שנמצא במזונות רבים.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

11.סלניום

סלניום הוא מינרל עקבות חיוני שנמצא במזונות רבים.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

12.Coenzyme Q10

קואנזים Q10 הוא חומר דמוי ויטמין שנמצא במזונות רבים.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

13.L-carnitine

L-Carnitine היא חומצת אמינו שנמצאת במזונות רבים.הוכח כי הוא משפר את ספירת הזרע ואת תנועתיות, כמו גם מפחית את הלחץ החמצוני.

שאלות נפוצות בנושא שיפור איכות הזרע

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לשפר את איכות הזרע?

ת: הדרך הטובה ביותר לשפר את איכות הזרע היא להוביל אורח חיים בריא, כולל קבלת הרבה פעילות גופנית, אכילת תזונה מאוזנת והימנעות מעישון ושתיית אלכוהול.בנוסף, נטילת תוספי מזון או עשבי תיבול כמו אשווגנדה, Tribulus Terrestris, Maca, Rhodiola, עשב עזים חרמן, שילג’יט, שום, גינקגו, ג’ינסנג, אבץ, סלניום, קואנזים Q10 ו- L-קרניטין עשוי גם לעזור בשיפור איכות הזרע.

ש:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן