דף הבית » תרופות סבתא » שיעול – 22 התרופות של סבתא בטוחה ובריאה בצל
daddaddc  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddddd dddaddd dda

שיעול – 22 התרופות של סבתא בטוחה ובריאה בצל

שיעול – 22 התרופות של סבתא בטוחה ובריאה בצל

כולנו חווים שיעול מדי פעם, במיוחד בחודשי החורף.שיעול הוא סימפטום מעצבן ולעיתים כואב של מגוון מחלות.מהקור הנפוץ לשפעת החמורה יותר, שיעול יכול להיות סימן לכך שמשהו אחר קורה.בעוד שרפואה מודרנית יכולה להציע הקלה, ישנם גם מספר תרופות ביתיות מנוסות ואמיתיות שהועברו לאורך הדורות.להלן 22 מהתרופות של סבתא האהובה עלינו לטיפול בשיעול.

H2: דבש ולימון

התרופה הקלאסית הזו היא האהובה על סבתות בכל מקום.דבש ידוע זה מכבר בתכונותיו המרגיעות ויכול לעזור לציפוי בגרון ולספק הקלה משיעול.לימון ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון שהיא לרוב הגורם לשיעול.כדי להכין תרופה זו, שלב חלקים שווים דבש ומיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.מערבבים עד שהדבש מומס ושותה.

H2: Steam

שימוש בקיטור הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשיעול.הקיטור יכול לעזור לשחרר ריר ולנקות את דרכי הנשימה, מה שמקל על הנשימה.כדי ליצור תרופה קיטורית, פשוט מלאו קערה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, ומאפשרים לאדים להגיע לפנים שלכם.נשמו את הקיטור למשך 10 דקות.

H3: טיפ: אם אין לך שמנים אתרים, אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי או כף דבש למים הרותחים לקבלת אפקט טיפולי.

H2: תה חם

תה חם הוא חביב נוסף על סבתות בכל מקום.תה הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר ולנקות את דרכי הנשימה.בנוסף, חום התה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון, ואילו הקפאין יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה.בחר תה שמכיל עשבי תיבול כמו קמומיל, ג’ינג’ר, נענע או ליקריץ.לקבלת דחיפה נוספת, הוסף כף דבש וסחיטת מיץ לימון.

חלק 2: מדריך לשיעול – 22 תרופות סבתות בטוחות ובריאות בצל

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על תסמיני שיעול.במאמר זה אנו הולכים לחקור כמה מתרופות השיעול הטבעיות הפופולריות ביותר שהומלצו על ידי סבתות ברחבי העולם.סעדים אלה בטוחים, לא רעילים, ולעתים קרובות הם בעלי יתרונות בריאותיים נוספים.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לשיעול.זה נחשב לעבוד על ידי דילול ריר ועוזר לגרש אותו מהגוף.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת הקשורה לשיעול ויכול גם לעזור להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

לימון

לימון יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי להשתמש בלימון לטיפול בשיעול, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

גרגר מים מלוחים

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לשיעול.זה עוזר להפחתת דלקת בגרון ויכול לעזור להרגיע את הכאב הקשור לשיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו שלוש פעמים ביום.

בצל

הבצל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בצל לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של בצל מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בשום לטיפול בשיעול, מערבב oNE כפית של מיץ שום עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

THYME

טימין ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והחיטוי.כדי להשתמש בטימין לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של טימין מיובש עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

PEPPERMINT

מנטה ידועה בתכונותיו האנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש במנטה לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של מנטה מיובשת עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

קינמון

קינמון ידוע בתכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בקינמון לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של קינמון טחון עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול.תרופה זו מסייעת לשחרר את הליחה הגורמת לשיעול ויכולה גם לעזור להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו את הפנים מעל הסיר, מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

מסקנה

שיעול – 22 הסעדים של סבתא בטוחה ובריאה בצל הם דרך נהדרת להקל על הסימפטומים של שיעול.סעדים אלה בטוחים, לא רעילים, ולעתים קרובות הם בעלי יתרונות בריאותיים נוספים.עם זאת, תמיד חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית לטיפול בשיעול.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לשיעול?

התרופה הטבעית הטובה ביותר לשיעול תהיה תלויה באדם.כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול כוללות דבש, ג’ינג’ר, לימון, גרגר מים מלוחים, בצל, שום, טימין, מנטה וקינמון.

האם תרופות שיעול טבעיות בטוחות?

כן, תרופות שיעול טבעיות הן בדרך כלל בטוחות ולא רעילות.עם זאת, תמיד חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית לטיפול בשיעול.

לסיכום, שיעול – 22 הסעדים של סבתא בטוחה ובריאה בצל יכולים להיות דרך יעילה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן