דף הבית » תרופות סבתא » שיעול – 10 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת
daddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad ddddbddaa ddddd ddad

שיעול – 10 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת

שיעול: 10 תרופות של סבתא להקלה

זה מאוחר בערב ואתה משתעל שעות.ניסית הכל כדי לקבל הקלה, אבל שום דבר לא עבד.אתה נואש לפיתרון, אבל לא רוצה לקחת תרופות מסורתיות.לפני שתגיעו לארון התרופות, שקלו לנסות את אחת מעשרת הסעדים של סבתא אלה להקלה משיעול.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.ההערכה היא כי דבש מעיל את הגרון ועוזר להרגיע את הגירוי.מומלץ כפית דבש לפני השינה, מכיוון שזה יכול לעזור לדיכוי השיעול.

נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים, כמו תה או מרק, יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולספק הקלה משיעול.נסה להוסיף לימון או דבש לנוזל כדי לעזור בתהליך הריפוי.הקיטור מהנוזל החם יכול גם לעזור לשחרר ריר ולספק הקלה.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית מצוינת לשיעול.נחשב להפחית דלקת בגרון ועוזר להפחית את חומרת השיעול.ניתן להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות.הוסף לתה כפית דבש לתוספת הקלה.

שום

שום הוא תרופה טבעית חזקה שיכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.נחשב שיש לו השפעה אנטי דלקתית על הגרון ויכול לעזור להפחית את העומס.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם דבש.קח כפית מהתערובת פעמיים ביום להקלה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתוספת הקלה.

מיץ בצל

בצל שימשו זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל שיעול.המיץ מבצל יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.מחלצים את המיץ מכמה בצל ומערבבים בדבש.קח כפית מהתערובת פעמיים ביום להקלה.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר פעמיים ביום.אין להשתמש בתרופה זו על ילדים מתחת לגיל שש.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושואפים את הקיטור.זה יעזור לשחרר ריר ולספק הקלה משיעול.

PEPPERMINT


מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.שתו כוס תה מנטה פעמיים ביום להקלה.ניתן להוסיף גם כמה טיפות שמן מנטה לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולספק הקלה משיעול.מערבבים כפית כורכום עם כוס חלב חם ושותים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתוספת הקלה.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שכל תרופה טבעית לא צריכה להחליף תרופות מסורתיות.אם הסימפטומים שלך נמשכים, פנה לייעוץ רפואי.

10 הסעדים של סבתא אלה הם דרך נהדרת לקבל הקלה משיעול ללא שימוש בתרופות מסורתיות.הקפידו לנסות אחד או יותר מהתרופות הללו לפני שתגיעו לארון התרופות.

חלק 2: 10 באיכות גבוהה וסבתא מצוינת של סבתא לשיעול

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות, מהצטננות השכיחה ועד ברונכיטיס ודלקת ריאות.בעוד שרוב שיעורי השיעול ייפתרו בעצמם, ישנם הרבה תרופות מצוינות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול.גראןDMOTHERS משתמשים בתרופות ביתיות לטיפול בשיעול במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן 10 תרופות סבתות איכותיות ומצוינות לשיעול.

1.דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הוא תרופה קלאסית לשיעול.כדי להכין את התרופה, שלב 2 כפות מיץ לימון טרי עם 1 כף דבש.יש לשתות את התערובת הזו פעמיים ביום עד להקל על השיעול.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות היעילות ביותר לטיפול בשיעול.להכנת התה, שלב כפית 1 של ג’ינג’ר מגורד, כפית דבש, 1 כפית חומץ תפוחים, וכוס מים חמים.תלול 10 דקות לפני השתייה.

3.מיץ שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לשיעול.כדי להכין את התרופה, מערבבים 2 שיני שום עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.שתו את התערובת פעמיים ביום עד להקל על השיעול.

4.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול.כדי להפוך את התרופה, ערבבו בצל אחד עם כוס מים ומאמץ.שתו את התערובת פעמיים ביום עד להקל על השיעול.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי להכין את התרופה, שלב 1 כף של חומץ תפוחים עם כפית דבש 1 וכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום עד להקל על השיעול.

6.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה יעילה לשיעול.כדי ליצור את התרופה, הוסף 1 כפית של עלי מנטה מיובשים לכוס מים חמים.תלול 10 דקות לפני השתייה.

7.חלב כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי להכין את התרופה, שלב 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו את התערובת פעמיים ביום עד להקל על השיעול.

8.תה חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי ליצור את התרופה, שלב 1 כפית זרעי חילבה עם 1 כוס מים חמים.תלול 10 דקות לפני השתייה.

9.תה טימין

טימין ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי ליצור את התרופה, שלב כפית 1 של עלי טימין מיובשים עם כוס מים חמים.תלול 10 דקות לפני השתייה.

10.תה ליקריץ

ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול.כדי ליצור את התרופה, שלב 1 כפית של שורש ליקריץ עם כוס מים חמים.תלול 10 דקות לפני השתייה.

סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים לטיפול בשיעול, והן עדיין יעילות כיום.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הגורם הבסיסי לשיעול, אך הם יכולים לעזור להקל על התסמינים ולספק הקלה נחוצה.

סיכום

שיעול יכול להוות סימפטום של מחלות רבות, מהצטננות שכיחה ועד ברונכיטיס ודלקת ריאות.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בשיעול במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן 10 תרופות של סבתא איכותית ומצוינת לשיעול, כולל דבש ומיץ לימון, תה ג’ינג’ר, מיץ שום, מיץ בצל, חומץ תפוחים, תה מנטה, חלב כורכום, תה חילבה, תה טימין ותה ליקריץ.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הגורם הבסיסי לשיעול, אך הם יכולים לעזור להקל על התסמינים ולספק הקלה נחוצה.

שאלות נפוצות

למה הם כמה תרופות יעילות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן