דף הבית » תרופות סבתא » שיעול תינוק – 8 תרופות של סבתא מהמטבח ופופולרי
daddaddc daaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd ddad

שיעול תינוק – 8 תרופות של סבתא מהמטבח ופופולרי

שיעול תינוק – 8 תרופות של סבתא מהמטבח

שיעול הוא סימפטום שכיח אצל תינוקות, וזה יכול לדאוג להורים ולמטפלים כאחד.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לספק הקלה.הסעדים הללו הועברו כולם מסבתות ובני משפחה אחרים, והם פופולריים מכיוון שהם טבעיים, בטוחים וקלים למצוא במטבח.

1.דבש

האני הוא תרופה פופולרית לשיעול של תינוק.ידוע שהוא עוזר להרגיע את הגרון והוא מדכא שיעול יעיל.זה גם עוזר להפחית את הגירוי בגרון וניתן לקחת אותו לפני השינה כדי לעזור לתינוק לישון ביתר קלות.אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל 12 חודשים, אך לאחר גיל זה הוא בטוח ויעיל.

2.חלב חם עם כורכום

חלב חם עם כורכום הוא תרופה מצוינת לשיעול של תינוק.החלב עוזר להרגיע את הגרון והכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות.מערבבים כפית כורכום לכוס חלב חם ונותנים לתינוק לפני השינה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם התינוק צעיר מכדי לשתות חלב, נסה להוסיף כפית כורכום לכוס מים חמים.זה עדיין יעזור להפחית את הגירוי בגרון ולספק הקלה מהשיעול.

3.מי מלח

מי מלח הם תרופה עתיקה שידוע כמסייעים בהפחתת הגירוי בגרון.להכנת תמיסת מי מלח מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוקך ללגום לאט.

4.ג’ינג’ר ולימון

ג’ינג’ר ולימון הם שני מרכיבים ששימשו זה מכבר לטיפול במגוון מחלות.כדי להכין תרופה לשיעול של תינוק, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוקך ללגום לאט.

5.סירופ שום

ידוע כי שום בעל תכונות ריפוי רבות וניתן להשתמש בהן לייצור סירופ שטוב לטיפול בשיעול של התינוק.כדי להכין את הסירופ, מרתיחים שתי שיני שום בכוס מים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים שתי כפיות דבש.תן את הסירופ לתינוקך לפני השינה.

6.סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול של תינוק.כדי להכין את הסירופ, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל סחוט טרי עם כפית דבש אחת.תן כפית מהתערובת הזו לתינוקך לפני השינה.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשיעול של תינוק.כדי להכין את התרופה, ערבבו שתי כפות של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוקך ללגום לאט.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לשיעול של תינוק.להכנת התה, הוסף כפית אחת של פרחי קמומיל לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.תן את התה לתינוקך ללגום לאט.

טיפול בתינוק עם שיעול יכול להיות מלחיץ, אך התרופות הפשוטות והטבעיות הללו יכולות לספק הקלה ולעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר.בנוסף לתרופות אלה, חשוב לוודא שהתינוק שלך יקבל מספיק מנוחה ונוזלים כדי לעזור להילחם בזיהום.

תרופות ביתיות לשיעול לתינוק שהם בטוחים

שיעול הוא סימפטום שכיח אצל תינוקות, ולמרות שזה יכול להיות לא נוח, הוא בדרך כלל לא רציני.יש כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להרגיע את שיעול התינוק שלך.להלן 8 תרופות של סבתא מהמטבח ופופולריות הבטוחות לתינוקות:

1.דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי שיכול לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך.חשוב לציין שאסור לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

2.שפשוף אדים

שפשוף אדים הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול לתינוק.שמני המנטול והאקליפטוס שנמצאים במוצרים אלה יכולים לעזור לפנות את דרכי הנשימה של התינוק שלך ולספק הקלה משיעול.

3.מים חמים

מים חמים יכולים לעזור לדלג ריר ולהפוך אותםSier לתינוק שלך להשתעל אותו.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש למים כדי להפוך אותו ליעיל עוד יותר.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולשחרר ריר.כדי להכין את הגרגר, מערבבים 1/4 כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים ולגדול את התינוק שלך לגרוס אותו למשך כמה שניות.

5.Steam

קיטור יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על השיעול.אתה יכול להשתמש במכשיר אדים או לקחת את התינוק שלך לשירותים ולתת למקלחת החמה לרוץ כמה דקות.

6.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על האוויר בחדר התינוק לחות, שיכול לעזור להפחית את השיעול.הקפידו לנקות באופן קבוע את מכשיר האדים כדי למנוע צמיחת עובש וחיידקים.

7.הרם את הראש

הרמת ראש התינוק שלך יכולה לעזור להפחית את השיעול ולהקל עליהם לנשום.אתה יכול לעשות זאת על ידי העלאת המזרן שלהם בכרית או להניח כמה ספרים מתחת לראש המזרן.

8.הימנע מגירויים

הימנע מחשיפת התינוק שלך לעשן, אבק ומגרים אחרים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את השיעול.

סיכום

שיעול הוא סימפטום שכיח אצל תינוקות, ולמרות שזה יכול להיות לא נוח, הוא בדרך כלל לא רציני.יש כמה תרופות ביתיות פשוטות מהמטבח ופופולריות שיכולות לעזור להרגיע את שיעול התינוק שלך, כמו דבש, שפשוף אדים, מים חמים, גרגרי מים מלח, אדים, אדים, הרמת הראש והימנעות מגירויים.אמנם תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך אם השיעול של התינוק שלך נמשך יותר מכמה ימים.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לשיעול תינוק?

התרופה הביתית הטובה ביותר לשיעול לתינוק היא דבש.זהו מדכא שיעול טבעי שיכול לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך.חשוב לציין שאסור לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

האם תרופות ביתיות בטוחות לתינוקות?

כן, תרופות ביתיות יכולות להיות בטוחות לתינוקות, כל עוד הן משמשות כראוי.שוחח עם הרופא שלך אם השיעול של התינוק שלך נמשך יותר מכמה ימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן