דף הבית » תרופות סבתא » שיעול נבדק – 21 תרופות של סבתא נפלאה המומלצות על ידי מומחים
daddaddc daddda  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddeddedc

שיעול נבדק – 21 תרופות של סבתא נפלאה המומלצות על ידי מומחים

קר ושיעול הם שתיים מהמחלות הנפוצות ביותר, ובעוד שיש הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם לטיפול בהן, הסעדים המנוסים של סבתא הם לרוב יעילים באותה מידה.להלן 21 תרופות שאושרו על סבתא המומלצות על ידי מומחים לטיפול בקור ושיעול.

תה סמאי

תה Elderberry ארוז בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.זהו גם משווה טבעי, המסייע בפירוק ריר ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה סמברי, תלול 1 כפית של סמכות מיובשות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול להוסיף דבש ו/או לימון כדי לשפר את הטעם.

תה דבש וג’ינג’ר

התה המתוק והמתוקן הזה הוא המועדף על סבתות וידוע שהוא עוזר להילחם בקור ושפעת.להכנת תה דבש וג’ינג’ר, תלולות 1 עד 2 כפיות ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מוסיפים 1 כפית דבש ומערבבים עד להמסה.אתה יכול להוסיף לימון לתה כדי להפוך אותו ליותר טעים.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה להקלה על כאבי גרון.לייצור מי מלח לגרגר, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות וירוק אותה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי להרגיע את כאב הגרון.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים.זה עוזר לפרק ריר ויכול לספק הקלה מעומס.לשם כך, הביאו סיר מים לרתיחה והוציאו אותו מהאש.הניחו את הראש מעל הסיר וכיסו אותו במגבת.קח נשימות עמוקות ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.

חלב כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומגבירה חיסונית.להכנת חלב כורכום, הוסף 1 כפית כורכום לכוס חלב חם ומערבבים לאיחוד.שתו את זה לפני השינה כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על תסמיני הקור והשיעול.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.חלק מהתה הצמחיית הטובה ביותר לקור ושיעול הם קמומיל, מנטה ותה ירוק.תלול 1 כפית של כל אחד מהעשבים האלה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מתאמץ ותיהנה.

שום

שום הוא עשב אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי רב עוצמה שיכול לעזור להילחם בהצטננות ושפעת.כדי להשתמש בשום כדי לטפל בקור, קוצצים כמה שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.תן לשום תלול למשך 10 דקות ואז לשתות את התערובת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ארוז בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי ליצור תרופה קר ושיעול, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בתסמיני קר ושפעת.כדי ליצור תרופת ג’ינג’ר, הוסף 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.תנו לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ותיהנו.

דבש

דבש הוא משווה טבעי שיכול לעזור בפירוק הריר ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תרופת דבש, מערבבים 1 כף דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי בעוד שסעדים אלה יכולים להועיל בהפחתת תסמיני הצטננות ושיעול, עדיף לראות רופא אם התסמינים נמשכים יותר מכמה ימים.

21 תרופות מאושרות סבתות אלה הומלצו על ידי מומחים לטיפול בקור ושיעול.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל בהפחתת התסמינים, אך חשוב לציין כי עדיף לראות רופא אם הסימפטומים נמשכים יותר מכמה ימים.

גורמים שכיחים לשיעול

שיעול יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, טפטוף שלאחר האף, אסטמה, ריפלוקס חומצה וזיהומים.חשוב להבין את הגורם לשיעול שלך ב- ORDאה לטפל בזה כראוי.

אלרגיות יכולות לגרום לשיעול בגלל תגובת הגוף לטריגרים סביבתיים.טפטוף שלאחר האף יכול גם לגרום לשיעול עקב עודף ייצור ריר.אסטמה עלולה לגרום לשיעול בגלל צמצום דרכי הנשימה.ריפלוקס חומצי יכול לגרום לשיעול כתוצאה מחומצת הקיבה המעצבנת את הגרון.זיהומים יכולים לגרום לשיעול כתוצאה מתגובת הגוף לנגיף או לחיידקים.

הסעדים של סבתא לשיעול

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בשיעול במשך מאות שנים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות יעילים כמו רפואה מודרנית, אך הם שימשו בהצלחה במשך דורות.להלן כמה מהתרופות של סבתא המומלצת ביותר לטיפול בשיעול.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לשיעול.דבש הוא מדכא שיעול טבעי ומשמש להרגעת גרון כואב במשך מאות שנים.לימון הוא מקור טבעי לוויטמין C, ונחשבים כי הוא עוזר בפירוק הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי, וקחו אותו שלוש פעמים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית לטיפול בשיעול.נחשב לסייע לריר דק ולפרק את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותים אותו פעמיים ביום.

3.מיץ בצל ודבש

מיץ בצל ודבש הוא התרופה של סבתא אחרת לטיפול בשיעול.הבצל עשיר בתרכובות המכילות גופרית שנחשבים לסייע לריר דק ולהפחית דלקת.דבש הוא מדכא שיעול טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ בצל סחוט טרי וכף דבש אחת, וקחו אותו שלוש פעמים ביום.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לטיפול בשיעול.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ונחשב כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותים אותו פעמיים ביום.

5.סירופ שום

סירופ שום הוא התרופה של סבתא נוספת לטיפול בשיעול.שום הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי ונחשב כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של שום מגורד טרי וכף דבש אחת בכוס מים חמים, וקחו אותו פעמיים ביום.

6.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לטיפול בשיעול.שורש ליקוריץ הוא משווה טבעי ונחשב לסייע לריר דק ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותים אותו פעמיים ביום.

7.תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא התרופה של סבתא נוספת לטיפול בשיעול.שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ונחשב כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותים אותו פעמיים ביום.

8.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית לטיפול בשיעול.מנטה מנטה טבעית ונחשבת לסייע בפירוק הריר ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של עלי מנטה מיובשים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותה אותו פעמיים ביום.

9.תה כורכום

תה כורכום הוא התרופה של סבתא אחרת לטיפול בשיעול.כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ונחשב כמסייע בהפחתת הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של כורכום מגורד טרי וכפית דבש אחת בכוס מים חמים, ושותים אותו פעמיים ביום.

תרופות נוספות לשיעול

בנוסף לתרופות של הסבתא המפורטות לעיל, ישנם עוד כמה תרופות טבעיות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן