דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ופליגה – 9 תרופות של סבתא פופולרית להרפיה

שיעול ופליגה – 9 תרופות של סבתא פופולרית להרפיה

שיעול ופליגה: 9 תרופות של סבתא פופולרית להרפיה
שיעול ופליגה יכולים להיות מעצבנים ולא נוחים.אבל יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שנמסרו מדור לדור שעמדו במבחן הזמן ויכולים לספק הקלה.להלן 9 תרופות של סבתא פופולרית להרפיה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם תרופה קלאסית לשיעול ולליבה.לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות, ואילו דבש ידוע בתכונותיו המרגיעות.כדי להכין תרופה, סחטו את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים והוסיפו כף דבש.שתו תערובת זו באופן קבוע לאורך כל היום להקלה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לשיעול ולליבה.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בגרון.כדי ליצור תרופה, תלול כפית ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת לשיעול ולליבה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את חומרת השיעול.כדי ליצור תרופה, לרסק ארבע עד חמש שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

טיפ ייחודי ומועיל

שתו שפע נוזלים לאורך היום כדי לעזור לדלל את הריר ולהפחית את הגירוי בגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשיעול ולפלג.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את חומרת השיעול.כדי ליצור תרופה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים והוסיפו דבש לפי הטעם.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי ליצור תרופה, מלאו קערה במים חמים מהבילים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס או כמה ספרי רוזמרין.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום להקלה.

כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.לייצור תרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם והוסיפו דבש לפי הטעם.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה קלאסית לשיעול וליחה.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום להקלה.

תה טימין

תה טימין הוא תרופה יעילה לשיעול ולליחה.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת בגרון.כדי ליצור תרופה, תלול כפית עלי טימין בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

שיעול ופלג יכול להיות מעצבן ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שנמסרו מדור לדור שיכולות לספק הקלה.מדבש ולימון ועד תה טימין, 9 הסעדים של סבתא הפופולרית הללו בטוחים לספק הקלה מסוימת.

שיעול וקרע – 9 תרופות סבתות פופולריות להרפיה

שיעול ופיטלם יכולים להוות מטרד.זה יכול להיות לא נוח, מרגיז ובמקרים מסוימים אפילו מביך.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שיכולים לעזור להביא הקלה משיעול ופיטל.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות, והם עדיין משמשים כיום בהצלחה רבה.הנה, אנו מסתכלים על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא Fאו הקלה משיעול ופליגה.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא תרופה נהדרת להקלה על שיעול ופיטל.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר במים למשך כעשר דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש.לשתות את התה פעמיים ביום למשך מספר ימים, והשיעול והפלגה שלך צריכים להשתפר באופן משמעותי.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשיעול והצטננות.פשוט מערבבים כף דבש וכף של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את השיעול והפלגה.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להקל על שיעול ופיטל.מלאו קערה במים חמים, והוסיפו לה כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס.שב עם הפנים שלך מעל הקערה, וכסה את הראש והקערה שלך במגבת.קח נשימות איטיות ועמוקות דרך הפה והאף שלך, והקיטור אמור לעזור לנקות את הסינוסים שלך ולהפחית כל שיעול ופיטל.

4.שום

שום הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לשיעול ולליבה.כדי להכין תרופה שום, פשוט קוצצים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת דבש.קח כמה כפיות מהתערובת הזו פעמיים ביום כדי להפחית את השיעול והפלגה.

5.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה לשיעול ולליחה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים, ולגרוס אותו למשך מספר שניות.לירוק אותו ולחזור על התהליך מספר פעמים.זה אמור לעזור להפחית כל שיעול ופיטל.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לשיעול והצטננות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה בצל ולחלץ את המיץ.מערבבים את המיץ עם קצת דבש, ושותים אותו פעמיים ביום כדי להפחית את השיעול והפלגה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ומהווה תרופה נהדרת לשיעול והצטננות.כדי ליצור תרופה כורכום, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום כדי להפחית את השיעול והפלג.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לשיעול ולליבה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים, ולהוסיף כפית דבש.שתו את זה פעמיים ביום כדי להפחית את השיעול והפלג.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא תרופה נהדרת לשיעול ולליבה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת שורש ליקוריץ לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.זה אמור לעזור להפחית כל שיעול ופיטל.

סיכום

שיעול ופיטלם יכולים להוות מטרד, אך ישנם מספר סעדים שיכולים לעזור להביא הקלה.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות, והם עדיין משמשים כיום בהצלחה רבה.תרופות פופולריות כוללות תה ג’ינג’ר, דבש ולימון, שאיפת קיטור, שום, גרגר מי מלח, מיץ בצל, כורכום, חומץ תפוחים ושורש ליקריץ.כל הסעדים הללו הם טבעיים ובטוחים, ועליהם לעזור להפחית את השיעול ופיטלג.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לטיפול בשיעול ופיטל?

<p

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן