דף הבית » תרופות סבתא » שיעול גירוי בגרון – 17 תרופות סבתות אורגניות ותיקות
daddaddc dddadd dddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadda

שיעול גירוי בגרון – 17 תרופות סבתות אורגניות ותיקות

מהו שיעול גירוי בגרון?

שיעול גירוי בגרון הוא מצב המאופיין בהתאמות לשיעול כתוצאה מגירוי בגרון.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות או אפילו וירוס.השיעול מלווה לעתים קרובות בכאב או בגירוי בגרון ובחזה.זה יכול להיות סימפטום של מצב רפואי חמור יותר, כמו אסטמה או ברונכיטיס.במקרים מסוימים, שיעול גירוי בגרון יכול להיגרם כתוצאה מסיבות הקשורות לאורח החיים כמו עישון או איכות אוויר ירודה.גורמים אחרים כוללים ריפלוקס חומצה, דלקות בסינוסים, וחומרים מגרים כמו אבק, אבקה ודיידת חיות מחמד.

17 תרופות סבתות אורגניות ותיקות

1. גרגר עם מי מלח: אחד התרופות הנפוצות והפופולריות ביותר לשיעול גירוי בגרון הוא לגרגר עם מי מלח.מי מלח מסייעים להפחתת דלקת ויכולים לעזור להרגיע את הגרון.כדי להכין את הפיתרון, הוסף חצי כפית מלח לכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר דקות.

2. דבש: לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון.הוסף כפית דבש אחת לכוס מים חמים או תה צמחים ושותים אותו לאט.

3. Steam: Steam יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולפתוח את דרכי הנשימה.הרתיחו מעט מים בסיר והניחו את ראשכם מעל הסיר, מכסים אותו במגבת.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

4. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לשיעול גירוי בגרונך.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

5. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מרתיחים כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים אחת ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

6. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מרתיחים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

7. אלם חלקלק: אלם חלקלק הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות.זה יכול לעזור להרגיע את הרקמות המודלקות בגרון.להכנת תה, הרתיחו כפית אחת של אלם חלקלק בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

8. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו המרגיעות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.מרתיחים כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

9. כורכום: כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה לאט.

10. שומר: שומר ידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות.מרתיחים כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

11. זרעי חילבה: זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והפנימוסודיות.מרתיחים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

12. בזיליקום: בזיליקום הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.מרתיחים כפית אחת של עלי בזיליקום בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

13. מנטה: נענע הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות.מרתיחים כפית אחת של עלי נענע בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

14. לימון: לימון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט.

15. קינמון: קינמון ידוע בתכונותיו האנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות.מרתיחים כפית אחת של קינמון טחון בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה לאט.

16. ציפורן: ציפורן הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי -פסמודיות.מרתיחים כפית אחת של שיני קרקע בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה SLנאה.

17. שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטיספטיות.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לסיר מים רותחים ושואפים את הקיטור למשך מספר דקות.

<

חלק 2: שיעול גירוי בגרון – 17 תרופות סבתות אורגניות ותיקות

אנשים רבים הסובלים משיעול גירוי בגרון מחפשים תרופות טבעיות כדי להקל על הסימפטומים שלהם.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות סבתות אורגניות וותיקות שיכולות לספק הקלה.מתרופות ביתיות פשוטות כמו דבש ולימון ועד תרופות מורכבות יותר כמו תה צמחים, שמנים אתרים ומשאפים, יש משהו לכולם.

תרופת דבש ולימון

אחד התרופות הביתי הפופולריות ביותר לשיעול גירוי בגרון הוא תרופת הדבש והלימון.שילוב פשוט זה של רכיבים עוזר להרגיע ולצפות את הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכמה טיפות מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול גירוי בגרון.עשבי תיבול רבים, כמו ליקריץ, אלם חלקלק, שורש מרשמלו ושומר, הם בעלי תכונות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תה צמחים, פשוט תלול כפית אחת של העשב הרצוי בכוס מים רותחים למשך חמש עד עשר דקות.מסננים את עשבי התיבול ושותה את התה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו מנטה, אקליפטוס ושמן עץ התה, כדי לספק הקלה משיעול גירוי בגרון.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסף כמה טיפות של השמן הרצוי לכוס מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.זה יעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.

משאפים

משאפים הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול גירוי בגרון.ניתן להכין משאפים עם מרכיבי מטבח נפוצים כמו שום, בצל וג’ינג’ר.כדי להכין משאף, פשוט מערבבים חלקים שווים מהמרכיבים הרצויים עם כוס מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.המשאפים יסייעו לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות אחרות לשיעול גירוי בגרון?

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות אחרות לשיעול גירוי בגרון.אלה כוללים גרגר עם מי מלח חמים, שתיית חלב חם עם דבש, שתיית תה צמחים חם ולקיחת סירופ שיעול ללא מרשם.

האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות טבעיות לשיעול גירוי בגרון?

מרבית הסעדים הטבעיים לשיעול גירוי בגרון הם בטוחים ויש להם מעט תופעות לוואי או ללא.עם זאת, חשוב לציין כי אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגיים למרכיבים מסוימים, כמו דבש או עשבי תיבול מסוימים.אם אינך בטוח, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן.

מסקנה

שיעול גירוי בגרון יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.מתרופות ביתיות פשוטות כמו דבש ולימון ועד תרופות מורכבות יותר כמו תה צמחים, שמנים אתרים ומשאפים, יש משהו לכולם.עם זאת, חשוב לציין כי אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגיים למרכיבים מסוימים, ולכן עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה משתמש בתרופות טבעיות כלשהן.שיעול גירוי בגרון הוא מצב שכיח ועם הסעדים הנכונים, ניתן לנהל אותו ולטפל בו.

למידע נוסף על שיעול גירוי בגרון, אתה יכול לקרוא את <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/cough" טארגטמיסעדות סבתות .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן