דף הבית » תרופות סבתא » שיני חוכמה – 8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובטוחה

שיני חוכמה – 8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובטוחה

טיפול בשיני בינה: 8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובטוחה
שיני חוכמה, הידועות גם בשם טוחנות שלישיות, הן השיניים האחרונות שיצאו בפה.בדרך כלל הם מתפתחים בין הגילאים 17-25, אך יכולים להופיע בכל גיל.אמנם הם יכולים להועיל במקרים מסוימים, אך הם יכולים גם לגרום לבעיות כמו צפיפות, כאב וזיהום.למרבה המזל, ישנן שיטות טיפול שיכולות לעזור למנוע או להפחית בעיות אלה.להלן 8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובטוחה.

1.השתמש בשטיפות מי מלח

שטיפות מי מלח הן דרך נהדרת לקדם ריפוי ולהפחית את אי הנוחות בכל מה שקשור לשיני בינה.כדי לבצע שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחתת דלקת וכאב, כמו גם לשמור על האזור נקי.

2.קח משככי כאבים ללא מרשם

משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשיני בינה.הקפד לעקוב אחר הוראות החבילה ולשוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופה כלשהי.

3.החל חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.לשם כך, עטפו חבילת קרח בבד דק או במגבת והמרחו אותו על החלק החיצוני של הלחי שלכם למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.הקפד לקחת הפסקות בין יישומים כדי להימנע מכביש כפור.

4.הימנע מללעוס על האזור הפגוע

חשוב להימנע מללעוס על האזור הפגוע, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי וכאב נוסף.אם אתה חייב לאכול, בחר במזונות רכים יותר כמו מרק, יוגורט, פירה וביצים מקושקשות.

5.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים לעצבן את האזור סביב שיני החוכמה ויש להימנע ממנו.אם אתה בוחר לשתות, בחר במשהו כמו מים או תה.

6.שוטפים עם מי חמצן

שטיפת הפה עם מי חמצן יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.לשם כך, מערבבים 1 כפית מי חמצן עם 8 אונקיות מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

7.הימנע ממוצרי טבק

מוצרי טבק יכולים לגרום לגירוי וכאב נוסף.אם אתה מעשן או לועס טבק, עדיף להפסיק עד שיני החוכמה נרפאו.

8.לאכול אוכל רך

אכילת מזונות רכים כמו מרקים, יוגורט, פירה וביצים מקושקשות יכולה לעזור לקדם ריפוי ולהפחית את אי הנוחות.

טיפ: השתמש בשטיפת פה עם פלואוריד

שימוש בשטיפת פה עם פלואוריד יכול לעזור לקדם ריפוי ולהפחתת הכאב.פלואוריד מסייע בחיזוק אמייל השיניים, שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות משיני הבינה.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה ולשוחח עם הרופא שלך לפני שתשתמש בשטיפת פה כלשהי.

הטיפול בשיני בינה יכול להיות משימה מפחידה, אך הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.הקפד לעקוב אחר ההוראות ולנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים כדי להבטיח הכנה מהירה ובטוחה.

תרופות טבעיות לכאבי שיני בינה

שיני בינה יכולות להוות מקור לכאב ואי נוחות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.להלן 8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובטוחה:

1.חבילת קרח

ניתן להשתמש בחבילת קרח כדי להפחית נפיחות ולהרדים את האזור.הניחו את חבילת הקרח ישירות על אזור הכאב למשך כרבע שעה בכל פעם.אתה יכול גם לנסות לסירוגין חבילות חמות וקרות.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים ושטפו את הפה למשך 30 שניות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

3.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש כתרופה לכאב שיניים במשך מאות שנים.מרחו כמה טיפות שמן ציפורן על כדור כותנה והניחו אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.שקית תה

ניתן להשתמש בשקית תה קרה להפחתת דלקת וכאב.שים שקית תה רטובה במקרראטור למשך 15 דקות, ואז מניחים אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.תוכלו גם לנסות להוסיף כמה טיפות שמן ציפורן לשקית התה לקבלת הקלה נוספת.

5.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.הניחו ציפורן שום כתוש ישירות על האזור הפגוע או הוסיפו שום גולמי למזון שלכם כדי לעזור להפחית כאבים ודלקת.

6.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והקלות כאב.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים ושוטפים את הפה איתו למשך 30 שניות.

8.תה מנטה

לתה מנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.שתו כוס תה מנטה חם מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

שאלות נפוצות

  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
    ת: כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש ויכולות לספק הקלה מסוימת מכאב ודלקת.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך אם הכאב נמשך.
  • ש: כמה זמן יספקו סעדים אלה הקלה?
    ת: ההקלה המסופקת על ידי סעדים אלה עשויה להשתנות מאדם לאדם.עם זאת, סעדים אלה צריכים לספק הקלה מסוימת מכאב ודלקת למשך מספר שעות.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות אלה במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מכאבי שיני בינה.בעוד שהסעדים המפורטים לעיל יכולים לספק הקלה מסוימת, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך אם הכאב נמשך או מחמיר.עם טיפול נכון ובדיקות שיניים רגילות, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכון לכאבי שיני בינה ובעיות שיניים אחרות.

לסיכום, שיני בינה יכולות להוות מקור לכאב ואי נוחות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.8 הסעדים של סבתא אלה להכנה מהירה ובטוחה כוללים חבילת קרח, שטיפת מי מלח, שמן ציפורן, שקית תה, שום, כורכום, חומץ תפוחים ותה מנטה.אמנם תרופות אלה יכולות לספק הקלה מסוימת, אך חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך אם הכאב נמשך או מחמיר. שיני בינה יכול להשפיע על בריאות הפה שלך, ולכן חשוב לטפל בהם ובקר ברופא השיניים שלך באופן קבוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן