דף הבית » תרופות סבתא » רפואה אלטרנטיבית – 20 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולסמוך עליו
dadaddd ddcddadadddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcd

רפואה אלטרנטיבית – 20 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולסמוך עליו

תרופות אלטרנטיביות: 20 הסעדים של סבתא שאתה צריך לדעת ולסמוך על

כאשר העולם ממשיך להתקדם, רבים מאיתנו נטשו את שיטות הריפוי המסורתיות עליהן הסתמכו סבתותינו ואבותינו.עם זאת, ישנם יתרונות רבים שיש לרפואה אלטרנטיבית והסעדים של סבתא, ואין להתעלם מהם.עם ידע ושימוש נאותים, נוהגים מסורתיים אלה עשויים עדיין לעזור בתרחישים רבים ושונים.להלן 20 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ולסמוך עליהם.

1.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, מהצטננות ושפעת וכלה בבעיות עיכול.על פי ההערכה, לשניהם יש תכונות אנטי-דלקתיות, ולעתים קרובות משמשות בשילוב לטיפול בגרונם ושיעול כואב.כדי להכין, קח כמה פרוסות של ג’ינג’ר טרי והטיל אותם במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כף דבש אחת.שתו את התערובת לאט כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון או להרגיע בטן מוטרדת.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת לטיפול במגוון בעיות בריאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות, ויכול לעזור להפחית חרדה ולקדם תחושת רוגע.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.להתאמץ וליהנות.

טיפ מועיל

כדי למקסם את היתרונות הבריאותיים של תה קמומיל, נסה להוסיף כמה טיפות מיץ לימון.החומציות של הלימון עוזרת לשחרר יותר מהתרכובות הפעילות בקמומיל, מה שהופך את התה ליעיל עוד יותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, מבעיות עיכול ועד מצבי עור.הוא גבוה בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה עוצמתית לבעיות בריאותיות רבות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים ושתה אותו לאט.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי על העור או הקרקפת לטיפול במצבי עור ובקשקשים.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות, ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.כדי להפיק את המרב מהשום, נסה לרסק או לחתוך כמה שיני ציפורן ולהוסיף אותם לארוחות שלך.אתה יכול גם ליטול תוספי שום כדי לקצור את היתרונות הבריאותיים. קומארי:
סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות נפוצות במשך מאות שנים.במאמר זה נחקור 20 מהתרופות היעילות והאמינות ביותר, יחד עם המינון והשימוש הנכונים שלהם.אנו נדון גם בבטיחות של כל תרופה ולספק שאלות נפוצות לגבי יעילות הרפואה האלטרנטיבית.

סקירה כללית של רפואה אלטרנטיבית

רפואה אלטרנטיבית היא סוג של שירותי בריאות שאינם נחשבים בדרך כלל לרפואה מסורתית או קונבנציונאלית.זה כולל טיפולים כמו רפואת צמחים, דיקור סיני, טיפול בעיסוי, הומאופתיה ותרופות טבעיות אחרות.טיפולים אלה משמשים לרוב לטיפול במגוון מצבים, החל מכאבי ראש וכלה בבעיות עיכול.

20 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולסמוך על

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה לטיפול בבחילות, קלקוליות ואפילו מחלת תנועה.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 5-10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש אם תרצו.שתו עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון כואב וקלקוליות.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז בולע אותה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לטעם מתוק יותר.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול להיותמשמש להילחם בזיהומים חיידקיים ויראליים.לשימוש, צרכו שתי שיני שום ליום, גולמיות או מבושלות.ניתן לערבב שום גם עם דבש ולנצל כתוסף דרך הפה.

4.דבש

דבש משמש לרוב להרגעת כאב גרון או שיעול.לשימוש, מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מים חמים או מיץ לימון.שתו את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי מפרקים ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול, כולל גז ונפיחות.לשימוש, מערבבים כף אחת של מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא הרגעה טבעית וניתן להשתמש בה לטיפול בנדודי שינה וחרדה.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 5-10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש אם תרצו.שתו עד שלוש כוסות תה קמומיל ביום.

8.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לכאבי ראש וניתן להשתמש בה לטיפול בבחילות וקלקוליות.לשימוש, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 5-10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש אם תרצו.שתו עד שלוש כוסות תה מנטה ליום.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לצרבת וריפלוקס חומצי.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.שתו את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

10.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לתנאי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.לשימוש, יש למרוח ג’ל אלוורה טרי ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לשתות כוס אחת של מיץ אלוורה עד שלוש פעמים ביום.

11.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית לכאבי שרירים וכאבים.לשימוש, ממיסים כוס אחת של מלח אפסום במי אמבטיה חמים ומשרות לפחות 20 דקות.אתה יכול גם לערבב כוס אחת של מלח אפסום עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

12.חילבה

חילבה היא תרופה טבעית לבעיות עיכול, כולל עצירות ושלשול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים אחד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן