דף הבית » תרופות סבתא » רעש באוזניים – 21 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

רעש באוזניים – 21 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

טינטון: 21 תרופות של סבתא להקלה מהירה ובריאה

האם אתה שומע לעתים קרובות צלצול, זמזום או שורק באוזניים שלך?אם כן, אתה עלול לסבול מטינטון, מצב בו אדם חווה רעשים שאינם קיימים בסביבתו.טינטון הוא בעיה שכיחה המשפיעה על עד 10-15% מהאוכלוסייה.אמנם אין תרופה אחת לטינטון, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפחית את חומרת המצב.

במאמר זה נחקור 21 לתרופות של סבתנו שיכולים לעזור להביא הקלה מהירה ובריאה מטינטון.אנו נדון בסעדים השונים וכיצד להשתמש בהם, כמו גם לספק טיפים מועילים כיצד לנהל את טינטון ולשמור עליו תחת שליטה.

1.קח הפסקה מרעש

אחד הצעדים החשובים ביותר בניהול טינטון הוא לקחת הפסקה מסביבות רועשות.כל רעש חזק, כמו בנייה, תנועה או אפילו קונצרט, יכול להגדיל את חומרת תסמיני הטינטון.אם אתה מוצא את עצמך בסביבה רועשת, נסה להתרחק מהרעש במהירות האפשרית.זה יעזור להפחית את עוצמת הרעשים באוזניך.

2.הפחתת לחץ

מתח יכול להיות טריגר עיקרי לטינטון.כדי להפחית את חומרת תסמיני הטינטון, נסו להפחית את הלחץ בחייכם.קח לעצמך זמן להירגע, לקרוא ספר, להתרחץ, לעשות מדיטציה או לעשות כל מה שעוזר לך להירגע.ביצוע פעילויות המסייעות בהפחתת לחץ יכול לעזור לך לנהל את הטינטון שלך.

טיפ ייחודי:

נסה לישון מספיק בכל לילה.חוסר שינה יכול להוביל לעלייה ברמות הלחץ, מה שעלול להחמיר תסמיני טינטון.דאג להגיע בין 7-9 שעות שינה בכל לילה.

3.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים להיות מפעילים לטינטון.נסה להגביל את הצריכה שלך משניהם ולהימנע לחלוטין משתיית אלכוהול במידת האפשר.קפאין יכול גם לגרום להתייבשות, מה שעלול להחמיר את הטינטון.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום כדי להישאר לחות.

4.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית יכולה לסייע בהפחתת תסמיני טינטון על ידי עזרה בהפחתת הלחץ והגברת זרימת הדם.מכוון למשך 30 דקות של פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע.זה יכול לכלול הליכה, ריצה, שחייה או כל סוג אחר של פעילות גופנית שאתה נהנה ממנו.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שיכולות לעזור להקל על תסמיני טינטון.בחלק הבא נחקור 17 תרופות נוספות שיכולות לעזור להביא הקלה מהירה ובריאה.

חלק 2: תרופות טבעיות לטינטון

טינטון, או צלצול או זמזום באוזניים, יכול להיות מצב קשה לחיות איתו.אמנם אין תרופה לטינטון, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 21 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה שעשויים לעזור להפחית את השפעות הטינטון.

1.להפחית לחץ וחרדה

לחץ וחרדה יכולים להחמיר את הסימפטומים של טינטון, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחית אותם.פעילות גופנית קבועה, יוגה, מדיטציה וצורות רגיעה אחרות יכולות לעזור לכם להירגע ולהפחית את רמות הלחץ.בנוסף, קבלת מספיק שינה והגבלת קפאין ואלכוהול יכולים לעזור להפחית תסמינים.

2.שנה את הדיאטה שלך

מזונות מסוימים יכולים להגביר את עוצמת תסמיני הטינטון, כמו מלח, קפאין ואלכוהול.אכילת תזונה מאוזנת והימנעות ממזונות אלה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.בנוסף, צריכת מזונות העשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות וירקות, עשויה גם לעזור להפחית את ההשפעות של טינטון.

3.הימנע מרעשים חזקים

חשיפה לרעשים חזקים יכולה להגביר את חומרת תסמיני הטינטון, ולכן חשוב להימנע מהם.לבישת אטמי אוזניים כאשר בסביבות רמות יכולות לעזור להפחית את השפעות הטינטון.בנוסף, אם אתה צריך להיחשף לרעשים רועשים, קח הפסקות ותן לאוזניים זמן לנוח.

4.תוספי מזון

עשבי תיבול מסוימים ו- SUPהפשרים עשויים לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.הוכח כי גינקו בילובה, מגנזיום, אבץ וויטמין B12 הוכחו כמפחיתים את עוצמת תסמיני הטינטון.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תוספי מזון, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות שאתה לוקח.

5.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים זעירות לנקודות ספציפיות בגוף.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון, אם כי המנגנון המדויק עדיין אינו ברור.אם אתה מעוניין לנסות דיקור סיני, הקפד למצוא מתרגל מוסמך.

6.היפנוזה

היפנוותרפיה היא סוג של טיפול הכרוך בכניסה למצב דמוי טראנס.הוכח כי הוא יעיל בהפחתת תסמיני טינטון, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ והחרדה.אם אתה מעוניין לנסות היפנוזה, הקפד למצוא מתרגל מוסמך.

מסקנה

טינטון יכול להיות מצב קשה לחיות איתו, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים.הפחתת לחץ וחרדה, שינוי התזונה שלך, הימנעות מרעשים רועשים, נטילת תוספי מזון, ניסיון דיקור והיפנוותרפיה הם כולם תרופות טבעיות שעשויות לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.אם אתה מעוניין לנסות את כל הסעדים האלה, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך.

שאלות נפוצות

ש: מהם התרופות הטבעיות לטינטון?

א: ישנם כמה תרופות טבעיות לטינטון, כולל הפחתת לחץ וחרדה, שינוי התזונה שלך, הימנעות מרעשים חזקים, נטילת תוספי מזון, ניסיון דיקור סיני והיפנוותרפיה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן