דף הבית » תרופות סבתא » ריח זיעה – 8 תרופות סבתות בריאותיות המומלצות על ידי מומחים
dadd dddad  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaadddaa ddedde

ריח זיעה – 8 תרופות סבתות בריאותיות המומלצות על ידי מומחים

ריח זיעה: 8 תרופות סבתות בריאותיות המומלצות על ידי מומחים

כולנו מזיעים, ובהתאם לגורמים רבים, לפעמים לזיעה שלנו יכול להיות ריח לא נעים.זה יכול להיות מביך ולהוביל להערכה עצמית נמוכה, אבל יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את ריח הזיעה.להלן כמה תרופות לסבתות בריאות המומלצות על ידי מומחים שתוכלו לנסות לעזור להפחית את ריח הזיעה.

להתרחץ באופן קבוע

אולי הצעד החשוב ביותר בהפחתת ריח הזיעה הוא להתרחץ באופן קבוע.המשמעות היא מקלחת או רחצה מדי יום עם סבון אנטיבקטריאלי שיעזור להסיר ריחות ולהשאיר את בלוטות הזיעה נקייה.בנוסף, חשוב לדאוג לשמור על האזורים המזיעים לרוב (כמו שמים, מפשעה וכפות רגליים) נקיים ויבשים.

ללבוש סיבים טבעיים

מומחים ממליצים ללבוש סיבים טבעיים כמו כותנה או פשתן שכן הם מאפשרים לעורכם לנשום ויכולים לעזור לזרוע זיעה.סיבים סינתטיים כמו פוליאסטר וניילון יכולים ללכוד זיעה ולחות על עורך, מה שמוביל לריח לא נעים.

ללבוש בגדים נקיים

חשוב ללבוש בגדים נקיים שכן זיעה ועפר יכולים לשלב כדי ליצור ריח לא נעים.בנוסף, דאג לשטוף את הבגדים שלך באופן קבוע בחומר ניקוי עדין ולייבש אותם באוויר.

השתמש ב- antiperspirant

השימוש באנטי -פיסראנט הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת ריח הזיעה.נוגדי חילונות מכילים כלוריד אלומיניום המסייע בהפחתת ייצור הזיעה באזורים עליהם אתה מפעיל אותו.חשוב ליישם אותו פעמיים ביום כדי שזה יהיה היעיל ביותר.

לשטוף את הרגליים

כפות הרגליים שלך יכולות להיות מקור עיקרי לריח זיעה, ולכן חשוב לדאוג לשטוף אותן באופן קבוע ולייבש אותן היטב, במיוחד בין אצבעות הרגליים.בנוסף, חשוב ללבוש גרביים נקיים מדי יום ולוודא שהם עשויים מסיבים טבעיים.

השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה היא דרך נהדרת להפחית את ריח הזיעה מכיוון שהיא יכולה לנטרל ריחות.אתה יכול להוסיף כמה כפות סודה לשתייה למי האמבט שלך או שאתה יכול להכין משחה מסודה לשתייה ומים ולהפעיל אותה על עורך.

לאכול תזונה מאוזנת

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחית את ריח הזיעה.אכילת שפע של פירות וירקות טריים והימנעות ממזון מעובד ומזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את ריח הזיעה.

טיפ: הימנע מלבישת סיבים סינטטיים, כמו פוליאסטר וניילון, מכיוון שהם יכולים ללכוד זיעה ולחות על עורך.

החל חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את ריח הזיעה מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות.אתה יכול למרוח אותו ישירות על העור שלך או שאתה יכול לערבב אותו עם מים ולמרוח אותו כריסוס.

H2: להתרחץ באופן קבוע
H2: ללבוש סיבים טבעיים
H3: טיפ: הימנע מלבישת סיבים סינתטיים

מה גורם לריח זיעה?

ריח זיעה, או ריח גוף, נגרם כתוצאה מחיידקים המפרקים זיעה ושחרור הריח.הזעה עצמה חסרת ריח, אך כאשר היא באה במגע עם החיידקים על העור, היא יכולה לייצר ריח לא נעים.מזונות מסוימים, כמו שום ובצל, יכולים גם לגרום לריח גוף, כמו גם מצבים רפואיים מסוימים.

תרופות סבתות לריח זיעה

ריח גוף הוא בעיה מביכה עבור אנשים רבים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.להלן 8 תרופות סבתות שהומלצו על ידי מומחים שיעזרו להילחם בריח זיעה:

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דאודורנט טבעי נהדר.זה סופג לחות ועוזר לנטרל ריחות.כדי להשתמש בסודה לשתייה כדאודורנט, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותה לשעה -שעתיים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לריח גוף.החומץ מסייע להרוג חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדאודורנט, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא גם דאודורנט טבעי נהדר.התכונות החומציות של הלמומיץ n עוזר להרוג חיידקים על העור, שיכול לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש במיץ לימון כדאודורנט, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי.זה יכול לעזור להפחית חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש בשמן עץ התה כדאודורנט, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מספיק מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי שיש לו תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש במכשפות לוז כדאודורנט, ערבבו כמה כפות לוז מכשפה עם מספיק מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

6.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא עוד דאודורנט טבעי נהדר.התכונות החומציות של מיץ העגבניות עוזרות להרוג חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש במיץ עגבניות כדאודורנט, מערבבים חלקים שווים של מיץ עגבניות ומים.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

7.חומץ לבן

חומץ לבן הוא דאודורנט טבעי נהדר.התכונות החומציות של החומץ הלבן עוזרות להרוג חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש בחומץ לבן כדאודורנט, מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים.לאחר מכן החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

8.חומצה בורית

חומצה בורית היא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי.זה יכול לעזור להפחית חיידקים על העור, שיכולים לעזור להפחית את הריח.כדי להשתמש בחומצה בורית כדאודורנט, מערבבים כמה כפות של חומצה בורית עם מספיק מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

סיכום

ריח זיעה הוא בעיה מביכה עבור אנשים רבים, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סודה לשתייה, חומץ תפוחים, מיץ לימון, שמן עץ התה, לוז מכשפה, מיץ עגבניות, חומץ לבן וחומצה בורית הם כולם תרופות סבתות גדולות שהומלצו על ידי מומחים כדי לסייע במאבק בריח זיעה.עם זאת, אם הריח נמשך, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להשתמש בסודה לשתייה כדאודורנט?

א: כדי להשתמש בסודה לשתייה כדאודורנט, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותה לשעה -שעתיים.

ש: האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות טבעיות אלה?

א: בעוד שתרופות טבעיות אלה הן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן