דף הבית » תרופות סבתא » קר – 17 התרופות של סבתא לטיפול והרפיה מהירות
dada  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dddadadd deddda

קר – 17 התרופות של סבתא לטיפול והרפיה מהירות

עונת הקור והשפעת מביאה עמו מגוון של תסמינים לא נוחים, החל מגרונות כואבים ושיעול וכלה בכאבי ראש ועייפות.למרות שיש מגוון של תרופות ללא מרשם העומדות לרשות התסמינים, אנשים רבים מעדיפים לסמוך על תרופות טבעיות לטיפול בהצטננותם.סבתות ידועות זה מכבר בזכות הסעדים הביתי המנוסים והמאומצים שלהן, ויש כמה תרופות קרות שהועברו מדור לדור.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר להצטננות ולפלוס.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ואנטי-ויראליים שיכולים לעזור להפחית את חומרת התסמינים ומשך הזמן.

אחד העשבים הפופולריים ביותר להצטננות הוא שום.שום מכיל תרכובת הנקראת אליצין, בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.אליצין משתחרר כאשר השום מרוסק או קצוץ, ולכן עדיף לאכול שום גולמי לתרופה הקרה היעילה ביותר.

תרופה צמחית פופולרית נוספת היא ג’ינג’ר.ג’ינג’ר שימש זה מכבר להפחתת תסמינים כמו בחילה וגודש.ניתן לצרוך אותו כתה, לאכול גולמי או לקחת אותו כתוסף.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית נוספת להצטננות.לשמנים אתריים יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ומשך התסמינים הקרים.

שמן אקליפטוס הוא אחד השמנים האתריים הפופולריים ביותר להצטננות ולפלוס.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות, שיכולות לעזור להפחית את שיעול וגודש.ניתן להוסיף שמן אקליפטוס למים חמים ולשאוף, או למרוח ישירות על העור כששפשף חזה.

שמן עץ התה הוא עוד שמן אתרי חזק להצטננות.זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה פופולרית להצטננות ולפלוס.ניתן להוסיף שמן עץ התה למפזר או מכשיר אדים, או למרוח ישירות על העור כששפשף חזה.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפחית את חומרתו ומשך הקור, חשוב לנוח ולהישאר לחות.שתו הרבה נוזלים, כמו תה צמחים, מים חמים עם לימון או דבש ומרקים חמים.זה יעזור לשמור על לחות גופך ולהפחית את העומס.בנוסף, חשוב לקבל מספיק מנוחה כדי לאפשר לגופך לרפא.

קר -17 התרופות הביתיות של סבתא לטיפול מהיר והרפיה

כשאנחנו חשים הצטננות, כולנו רוצים הקלה מהירה.סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות ביתיות לטיפול בהצטננות במהירות ולקדם הרפיה.במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר להצטננות שהועברו מסבתות ברחבי העולם.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לטפל בקור ולהרגיע את הגוף.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות תה צמחים חם העשוי מג’ינג’ר, קמומיל ופפרמנט.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הגודש.חום התה יכול גם לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על כל כאבים וכאבים.

דבש ולימון

השילוב של דבש ולימון הוא תרופה פופולרית להצטננות.דבש יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת, ואילו הלימון גבוה בוויטמין C ונוגדי חמצון.שילוב זה עוזר גם להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להכין את התרופה, מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון ושותים אותו מספר פעמים לאורך היום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לפנות את האף והסינוסים.סבתות ממליצות לעתים קרובות להרתיח סיר מים, להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה, ואז נשענים מעל הסיר עם מגבת עטופה מעל הראש.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהקל על העומס.

קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית להצטננות.יש לו תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על העומס.כדי להכין את התרופה, מערבב כפיתאבקת קינמון עם כוס מים חמים ושותה אותה מספר פעמים לאורך היום.

שום

שום הוא תרופה עוצמתית להצטננות.הוא גבוה בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול שן שום או לערבב אותו לכוס חלב חם.

סיכום

סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות ביתיות לטיפול בהצטננות במהירות ולקידום הרפיה.תה צמחים, דבש ולימון, שאיפת קיטור, קינמון ושום הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגרון ולהילחם בזיהום.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להוות תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים לעזור לספק הקלה מסוימת ולהקל על הקור.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות ביתיות להצטננות שהועברו מסבתות?

A: תה צמחים, דבש ולימון, שאיפת קיטור, קינמון ושום הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגרון ולהילחם בזיהום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן