דף הבית » תרופות סבתא » קר חזק – 14 תרופות סבתות ישנות ועתיקות
dada ddda  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddadaaddaddaa

קר חזק – 14 תרופות סבתות ישנות ועתיקות

החורף הוא תקופה בשנה בה רבים מאיתנו הופכים פגיעים יותר להצטננות.זה לא נדיר שאנשים יסבלו מהתסמינים הלא נעימים של הצטננות, כמו כאב גרון, שיעול ואף נזלת.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ישנות ועתיקות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הסימפטומים של הצטננות.במאמר זה נדון ב -14 על הסעדים של סבתא הזקנה והעתיקה הללו ונספק טיפ מועיל לכל אחד מהם.

1.מרק עוף

מרק עוף היה מזמן תרופה פופולרית להצטננות ומחלות אחרות.הוא עמוס בחומרים מזינים וקל לעיכול, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור הסובלים מקור.מחקרים הראו כי מרק עוף יכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף, מה שיכול לעזור להקל על גודש, כאב גרון ותסמיני קר אחרים.

2.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה עתיקה ששימשה לטיפול בהצטננות ומחלות אחרות במשך מאות שנים.להכנת מיץ בצל, פשוט מיץ בצל ומערבב אותו עם קצת מים חמים.שתיית תערובת זו יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה, שיכולים לעזור להקל על שיעול וגודש.

3.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהומים.דבש יכול גם לעזור להפחית את דלקת הגרון ולהפחית את השיעול.

טיפ מועיל:

בעת לוקחים דבש להצטננות, הקפידו להשתמש בדבש גולמי ולא מעובד.לדבש מעובד לא יהיו אותם יתרונות כמו דבש גולמי.

4.שום

שום משמש זה מכבר כתרופה ביתית להצטננות ומחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהומים.שום יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את העומס וכאבי הגרון.שתיית תה ג’ינג’ר או נטילת תוספי ג’ינג’ר יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית להצטננות ומחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהומים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

טיפ מועיל:

כאשר נוטלים חומץ תפוחים להצטננות, הקפידו לדלל אותו במים לפני השתייה.שתיית זה לא מדוללת יכולה להיות חזקה מדי לבטן.

7.Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהפחית את חומרת תסמיני הקור.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות.הוא מכיל תרכובות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את השיעול והגודש.זה יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.

9.Elderberry

Elderberry הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהפחית את חומרת תסמיני הקור.

10.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.נטילת תוסף ויטמין C או אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחית את חומרת תסמיני הקור ולהפחית את אורך המחלה.

11.כורכום

כורכום הוא עשב ששימש זה מכבר כתרופה ביתית להצטננות ומחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות שיש להן תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את העומס והגרון.נטילת תוספי כורכום או שתיית תה כורכום יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.

12.לימון

לימון הוא עוד פותרופה פולרית להצטננות.הוא מכיל ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהומים.שתיית מי לימון חמים יכולה גם לעזור להפחית את העומס וכאבי הגרון.

13.מנטה

מנטה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהצטננות ובמחלות אחרות.הוא מכיל תרכובות

התרופות הביתיות של סבתא להצטננות חזקה

הצטננות היא אחת המחלות הנפוצות ביותר, ולכולם יש דעה על התרופה הטובה ביותר להיפטר מהם.סבתות ידועות כי יש להן את הסעדים הטובים ביותר להצטננות חזקה והתרופות הבאות שימשו במשך מאות שנים.

1.מים חמים עם מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לקור חזק הוא לשתות מים חמים עם מלח.תרופה זו עוזרת לשטוף את הרעלים מגופך ויכולה לעזור להקל על העומס.כדי להכין תרופה זו, הוסף 1 כפית מלח לכוס מים רותחים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.שתו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לפתוח את מעברי האף ולהפחתת הגודש.כדי להכין תרופה זו, מלאו קערה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו את הראש מעל הקערה, מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור.יש לעשות זאת במשך 10 דקות, פעמיים ביום, כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

3.דבש ושום

דבש ושום ידועים בתכונות הריפוי שלהם ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי להכין תרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם 2 כפות דבש.קח את התערובת הזו פעמיים ביום, בבוקר ולפני השינה, כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

4.מיץ בצל

ידוע כי מיץ הבצל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל סחוט טרי עם שתי כפיות דבש.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

5.תה ג’ינג’ר

ידוע כי תה ג’ינג’ר הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי להכין תרופה זו, הרתיחו שתי כוסות מים והוסיפו אליו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לו להתלול במשך 10 דקות, לסנן אותו ולשתות אותו פעמיים ביום.

6.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי להכין תרופה זו, ערבבו שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

7.תה צמחים

ידוע כי תה צמחים הוא בעל תכונות ריפוי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי ליצור תרופה זו, תלולות שתי כפיות של עשבי תיבול יבשים כמו מנטה, קמומיל או רוזמרין בכוס אחת של מים רותחים.אפשר לו להתלול במשך 10 דקות, לסנן אותו ולשתות אותו פעמיים ביום.

8.מרק עוף

ידוע כי מרק עוף הוא בעל תכונות ריפוי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.כדי להכין תרופה זו, הרתיחו כוס ציר עוף אחת והוסיפו כוס ירקות חתוכים כמו גזר, בצל וסלרי.אפשר לו להתבשל למשך 10 דקות, לאפשר אותו ולשתות אותו פעמיים ביום.

מסקנה

הצטננות חזקה יכולה להיות לא נוחה ומעצבנת, אך התרופות של סבתא ישנה ועתיקה אלה שימשו במשך מאות שנים ויכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה.תרופות אלה כוללות שתיית מים חמים עם מלח, שאיפת קיטור, דבש ושום, מיץ בצל, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, תה צמחים ומרק עוף.כל הסעדים הללו טבעיים וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של הצטננות חזקה.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה?

ת: ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות חזקה, כמו שתיית מים חמים עם מלח, שאיפת אדים, דבש ושום, מיץ בצל, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, אותהתה בל, ומרק עוף.כל הסעדים הללו טבעיים וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של הצטננות חזקה.

ש: מה עלי לעשות אם יש לי הצטננות חזקה?

ת: אם יש לך הצטננות חזקה, עדיף לנוח ולהישאר לחות.אתה יכול גם לנסות כמה מהתרופות שהוזכרו לעיל, כמו שתיית מים חמים עם מלח, שאיפת קיטור, דבש ושום, מיץ בצל, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, תה צמחים, ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן