דף הבית » תרופות סבתא » קירור נזלת – 10 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה
daddadda daddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa ddedad

קירור נזלת – 10 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה

מהו קירור נזלת?

קירור נזלת הוא טיפול אלטרנטיבי לנזלת, דלקת במעברי האף הגורמים להתעטשות, לגודש ואף נזלת.קירור נזלת מבוסס על העיקרון של קירור מעברי האף כדי להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים.זהו טיפול טבעי ולא פולשני העולה על פופולריות בקרב הסובלים מדלקת נזלת.

10 התרופות של סבתא לקירור נזלת

ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על תסמיני הנזלת.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לקירור נזלת.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחד התרופות הפופולריות ביותר לקירור נזלת.זה כולל ערבוב של כפית מלח עם כוס מים חמים, תוך ערבובו עד להמסת המלח ואז באמצעות טפטפת כדי להכניס את התערובת לאף.זה עוזר לשטוף את כל האלרגנים או הגירויים שעלולים לגרום לדלקת.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לנזלת.זה כולל הרתחת סיר מים ואז שאפת את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה עוזר לפתוח את מעברי האף ולהפחתת הדלקת.זוהי גם דרך נהדרת להיפטר מכל ריר שיורי שעלול לגרום לגודש.

3.נטי סיר

סיר נטי הוא כלי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בפינוי קטעי האף.זה כרוך בשפיכת תמיסת מלח לנחירית אחת ואז מאפשרת לתמיסה לנקז את הנחיל האחר.זה עוזר לשטוף את כל האלרגנים או הגירויים שעלולים לגרום לדלקת.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על תסמיני נזלת.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, פרחי הזקנה, מנטה וג’ינג’ר יכולים כולם לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את מעברי האף.שתיית תה אלה לאורך היום יכולה לעזור לשמור על הדלקת במפרץ.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לקרנל.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור להפחית את כמות הריר במעברי האף.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שום ובצל

שום ובצל הם שניהם חומרים אנטי דלקתיים חזקים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף.אכילת כמה שיני שום או כמה חתיכות בצל בכל יום יכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על תסמיני דלקת נזלת.

7.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תסמיני נזלת.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסיפו כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ואז שאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

8.דבש

דבש הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על תסמיני דלקת נזלת.נסה לערבב כפית דבש עם כוס מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על תסמיני נזלת.נסה לערבב כפית כורכום עם כוס חלב חם ולשתות אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על תסמיני נזלת.השתמש במטלית או מגבת חמה והחל אותו על האף למשך 5-10 דקות מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפולים רפואיים קונבנציונליים.הם פשוט נועדו לשמש כתוסף כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תסמיני דלקת נזלת.אם אתם חווים תסמינים חמורים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מהרופא שלכם.

חלק 2: התרופות של סבתא לקירור נזלת

דלקת נזלת היא שכיחהמצב שיכול לגרום לאף מחניק או נזלת, עיטוש ותסמינים אחרים דמויי אלרגיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת ולקדם ריפוי.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים, והן עדיין בשימוש כיום לטיפול בנזלת.להלן 10 תרופות של סבתא מיוחדות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת ולקדם ריפוי.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית מסורתית לנזלת ומצבי נשימה אחרים.זה נחשב לעבוד על ידי דילול ריר והפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים עד שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

2.דבש

דבש הוא תרופה ביתית מסורתית נוספת לקרנל דלקת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.ניתן לקחת אותו בתה או לערבב במים חמים ולנצל שלוש פעמים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול בנזלת ומצבי נשימה אחרים.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.ניתן לקחת אותו בתה או לערבב במים חמים ולנצל שלוש פעמים ביום.

4.שום

שום הוא תרופה יעילה לנזלת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

5.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה ביתית מסורתית לנזלת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר איתו שלוש פעמים ביום.

6.Steam

Steam הוא תרופה ביתית מסורתית לנזלת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בה, מלאו קערה במים חמים והניחו את הראש מעל הקיטור למשך 10 דקות.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה ביתית מסורתית לנזלת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, הוסף כמה טיפות שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית מסורתית לנזלת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורר עם כוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.

9.בצל

בצל הוא תרופה ביתית מסורתית לקרנל.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל עם כוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה ביתית מסורתית לקרנל דלקת.נחשב להפחית דלקת וריר דק, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושתות אותה שלוש פעמים ביום.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות אלה במשך מאות שנים לטיפול בנזלת ומצבי נשימה אחרים.על ידי דילול ריר והפחתת דלקת, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת ולקדם ריפוי.

מסקנה

נזלת הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאף מחניק או נזלת, עיטוש ותסמינים אחרים הדמויי אלרגיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת ולקדם ריפוי.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים, והן עדיין בשימוש כיום לטיפול בנזלת.חומץ תפוחים, דבש, כורכום, שום, גרגרי מי מלח, אדים, שמן אקליפטוס, ג’ינג’ר, בצל ופלפל קאיין הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הנזלת ולקדם ריפוי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן