דף הבית » תרופות סבתא » נזלת פנימית – 8 תרופות של סבתא מרגיעה ומרגיעה
daddcdaa dadaddeddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad ddeda

נזלת פנימית – 8 תרופות של סבתא מרגיעה ומרגיעה

ההשפעות של נזלת פנימית יכולות להיות לא נוחות ביותר, ולהשאיר את אלה הסובלים ממנו מרגישים מתוסכלים וחסרי אונים.אבל יש תקווה.סבתות בכל מקום עברו סעדים מנוסים ואמיתיים לנזלת פנימית שהוכחו שהם עובדים במהלך השנים.להלן 8 תרופות של סבתא מרגיעות ומרגיעות לנזלת פנימית שיכולות לספק הקלה.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא שיטת ריפוי עתיקה המתוארכת למאות שנים.זה כרוך בשימוש במחטים דקיקות המוכנסות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעזור להקל על הכאב והדלקת.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל מאוד להפחתת הסימפטומים של נזלת פנימית.זה יכול גם לעזור להפחית לחץ וחרדה, ששניהם יכולים לתרום לנזלת פנימית.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לקבל הקלה נוספת מנקזות פנימיות.תה כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להרגיע את הדלקת ולהפחית את הסימפטומים.הוספת דבש או לימון יכולה לעזור בשיפור הטעם ולספק יתרונות נוספים.

טיפ מועיל

בעת שימוש בתה צמחים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת פנימית, חשוב להשתמש בתה אורגני, עלים רופפים ולא שקיות תה.שקיות תה יכולות להכיל כימיקלים ותוספים אחרים שיכולים לעצבן את מעברי האף ולהחמיר תסמינים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהרגיע את מעברי האף.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולשחרר כל ריר שעשוי להיות קיים.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי להירגע ולהרגיע את מעברי האף.שמנים אתרים לבנדר, אקליפטוס ושמנים אתרים מנטה יעילים להפחתת הדלקת ולהענקת הקלה מהתסמינים.ניתן להוסיף שמנים אלה למפזר או להשתמש בהם בשאיפת קיטור.

מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מהנזלת הפנימית.זה עובד על ידי הוספת לחות לאוויר, המסייע לדלל ריר ולהפחתת דלקת.חשוב לשמור על ניקיון האדים ולהחליף את המים באופן קבוע כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולספק הקלה מקרנון פנימי.מערבבים ½ כפית מלח לכוס 1 מים חמים והשתמשו בסיר נטי כדי לשטוף את מעברי האף.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר כל ריר שעשוי להיות קיים.

הימנע מגירויים

הימנעות מגירויים שכיחים כמו עשן, אבק, ניחוח לחיות מחמד וניחוחות חזקים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של נזלת פנימית.חשוב גם לשמור על הבית נקי ונטול אבק כדי להפחית את הסיכון לגירוי.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולספק הקלה מקרנון פנימי.הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למפזר או לסיר מים רותחים.שאיפת הקיטור יכולה לעזור להרגיע את מעברי האף ולהפחית את הדלקת.

8 הסעדים של סבתא מרגיעים ומרגיעים אלה לנזלת פנימית יכולים לספק הקלה נחוצה ולעזור לסובלים ממצב זה לחזור להרגישים כמיטב יכולתם.בעזרת תרופות טבעיות אלה, אתה יכול להפחית דלקת ולהרגיש טוב יותר במהירות.

הבנת נזלת פנימית

נזלת פנימית היא מצב המאופיין בדלקת של הממברנות הריריות בתוך האף.מצב זה יכול לגרום למגוון תסמינים כמו גודש באף, עיטוש, טפטוף לאחר מכן ואפילו כאבי ראש.נזלת פנימית נגרמת לרוב על ידי אלרגיות, אך יכולה להיות מופעלת גם על ידי גורמים אחרים כמו מגרים סביבתי, עשן טבק או תרופות מסוימות.

הסעדים של סבתא לנזלת פנימית

במשך שנים רבות סבתות העבירו תרופות לבית כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים של נזלת פנימית.הנה 8 מתוךהתרופות הפופולריות ביותר:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה אך יעילה להקל על גודש באף.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס או מנטול למים.הניחו את הראש מעל הסיר ומכסים במגבת למשך 15 דקות.הקיטור יעזור לפנות את מעברי האף ולהקל על העומס.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לנזלת פנימית.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.

3.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך נהדרת לפנות את מעברי האף ולהקל על העומס.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בנורת האף או בסיר נטי כדי לשטוף את מעברי האף.זה יעזור להרגיע את הממברנות הריריות המודלקות ולהפחית את העומס.

4.שום

שום הוא תרופה מצוינת לנזלת פנימית מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הדלקת ולנקות את מעברי האף.מרסקים כמה שיני שום ומוסיפים אותו לכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול במשך 10 דקות לפני שתשתו אותה פעמיים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.

5.דבש

דבש הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את מעברי האף.מערבבים כף דבש בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את מעברי האף.מרתיחים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים למשך 10 דקות ואז מסננים את התערובת.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגודש.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית דלקת ולנקות את מעברי האף.מערבבים כפית כורכום בכוס חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.

8.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את מעברי האף.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לסיר מים רותחים ושואפים את הקיטור למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגודש.

שאלות נפוצות על נזלת פנימית

מה זה נזלת פנימית?

נזלת פנימית היא מצב המאופיין בדלקת של הממברנות הריריות בתוך האף.מצב זה יכול לגרום למגוון תסמינים כמו גודש באף, עיטוש, טפטוף לאחר מכן ואפילו כאבי ראש.

מה גורם לדלקת נזלת פנימית?

נזלת פנימית נגרמת לרוב על ידי אלרגיות, אך יכולה להיות מופעלת גם על ידי גורמים אחרים כמו גירויים סביבתיים, עשן טבק או תרופות מסוימות.

מסקנה

נזלת פנימית יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך לסבתות יש מזמן תרופות לספק הקלה מהתסמינים שלה.שאיפת קיטור, חומץ תפוחים, שטיפת מי מלח, שום, דבש, ג’ינג’ר, כורכום ושמן אקליפטוס הם כולם תרופות ששימשו כדי לעזור להרגיע את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן