דף הבית » תרופות סבתא » קרקפת שמנונית – 19 תרופות של סבתא באיכות גבוהה ונפלאה
dadadadadaa dadedaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddddbddaa d

קרקפת שמנונית – 19 תרופות של סבתא באיכות גבוהה ונפלאה

קרקפת שמנונית: 19 תרופות סבתות איכותיות

האם יש לך קרקפת שמנונית שנראית עמידה בפני טיפולים מסורתיים?אתה לא לבד.קרקפת שומנית היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל חוסר איזון הורמונלי, לחץ ותרופות מסוימות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו מדור לדור-הסעדים של סבתא.

19 טיפים וטריקים באיכות גבוהה שימשו דורות של סבתות לטיפול בקרקפת שומנית ולעזור לך לשמור על בריאות הקרקפת והשיער שלך.המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד אתה יכול להשתמש בתרופות מסורתיות אלה כדי לשמור על קרקפת ושיער במצב עליון.

H2: תרופות טבעיות לקרקפת שומנית

ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לשמור על הקרקפת והשיער במצב הטוב ביותר.להלן כמה שיש לקחת בחשבון:

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה ששימשה לטיפול במגוון תנאי עור ושיער.מערבבים 1 חלק חומץ תפוחים עם מים חלק אחד ושימוש כשטיפה סופית לאחר השמפו.

• מיץ לימון: מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור לאזן את ה- pH של הקרקפת ולהפחית את השמן.מערבבים 1/4 כוס מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים ומשתמשו כשטיפה אחרונה לאחר השמפו.

• שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את כמות השמן בקרקפתך.מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן שקדים, ומעסים אותו לקרקפת.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו.

• שיבולת שועל: שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן והצטברות בקרקפתך.מערבבים 1/2 כוס שיבולת שועל עם מספיק מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפתך ולהשאיר אותה למשך 15-20 דקות לפני ששטיפתו.

H2: תרופות ביתיות לקרקפת שומנית

אם אתם מחפשים גישה מסורתית יותר לטיפול בקרקפת שומנית, מומלץ לשקול חלק מהתרופות הביתיות הללו.

• סודה לשתייה: סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן והצטברות בקרקפתך.הוסף 1 כף סודה לשתייה לשמפו שלך והקציף אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו.

• אלוורה: אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות השמן בקרקפתכם.לעסות כמה טיפות של ג’ל אלוורה לקרקפת שלך ולהשאיר אותו כמה דקות לפני שטיפתו.

• לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות ולאזן את ה- pH של קרקפתך.מערבבים 1 חלק מכשפה לוז עם 2 חלקים מים ושימוש כשטיפה סופית לאחר השמפו.

• חלמונים: חלמונים הם מקור טבעי לחלבון שיכול לעזור להפחית את השומניות והצטברות הקרקפת.עיסוי 2-3 חלמונים לקרקפת שלך ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

H3: טיפ:

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לזכור שעקביות היא המפתח.השתמש בתרופה לפחות פעם בשבוע כדי לעזור לשמור על הקרקפת והשיער שלך במצב הטוב ביותר האפשרי.

כיצד לטפל בקרקפת שומנית בנוחות הבית שלך?

אם אתה מישהו הסובל מקרקפת שומנית, אתה יודע שזו יכולה להיות חוויה לא נוחה.קרקפת שומנית עלולה לגרום למגוון של בעיות, כולל קשקשים, אקנה ואפילו נשירת שיער.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור לטפל בקרקפת שומנית ולהחזיר את האיזון הטבעי של קרקפתך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לטיפול בקרקפת שומנית.החומצה האצטית הקיימת בחומץ סיידר תפוחים מסייעת לאזן את החומציות של הקרקפת שלך, והיא יכולה לעזור להפחית את השמן.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים.לאחר שמפו את שיערך, החל את התערובת על הקרקפת שלך ועסה אותה בעדינות. יש לשטוף אותה לאחר מספר דקות ואז עקוב אחר המזגן הרגיל שלך.

2.אלוורה

אלוורה היא לחות טבעיתZER שיכול לעזור לאזן את ייצור הנפט של קרקפתך.כדי להשתמש בו, עיסו קצת ג’ל אלוורה טרי על הקרקפת ואז יש לשטוף אותו לאחר מספר דקות.אתה יכול גם לערבב ג’ל אלוורה עם כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו לבנדר או שמן עץ התה, לטיפול יעיל עוד יותר.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג עדין שיכול לעזור להסיר עודף הצטברות שמן ומוצרים מהקרקפת שלך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על הקרקפת.לעסות אותו לקרקפת שלך ואז לשטוף אותו.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

תרופות נוספות לטיפול בקרקפת שומנית

ישנם מספר תרופות אחרות שתוכלו לנסות להחזיר את האיזון הטבעי של הקרקפת שלכם.הנה עוד כמה:

  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את השומנות.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד לכוס מים.לעסות אותו לקרקפת שלך ואז לשטוף אותו.
  • יוגורט: יוגורט מלא פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של הקרקפת שלך.כדי להשתמש בו, מרחי קצת יוגורט רגיל על הקרקפת שלך ותן לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.
  • שיבולת שועל: שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת עודף הצטברות שמן ומוצרים מהקרקפת שלך.כדי להשתמש בו, מערבבים מעט שיבולת שועל עם מים והחל אותם על הקרקפת שלך.לעסות אותו לקרקפת שלך ואז לשטוף אותו.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את השומניות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על הקרקפת.לעסות אותו לקרקפת שלך ואז לשטוף אותו.
  • חילבה: חילבה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את השמן.כדי להשתמש בו, טחון כמה זרעי חילבה על משחה והחל אותו על הקרקפת שלך.לעסות אותו לקרקפת שלך ואז לשטוף אותו.

מסקנה

קרקפת שומנית יכולה להיות חוויה לא נוחה, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור.החל מחומץ תפוחים ועד אלוורה ועד סודה לשתייה, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של הקרקפת שלך.נסה כמה מהתרופות הללו ולראות איזה מהם מתאים לך ביותר.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע אם יש לי קרקפת שמנונית?
ת: אתה יכול לדעת אם יש לך קרקפת שמנונית על ידי שימת לב למרקם השיער שלך.אם השיער שלך מרגיש שמנוני או כבד, זה יכול להיות סימן שיש לך קרקפת שמנונית.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
ת: זה תלוי בצרכים האישיים שלך.באופן כללי, עליך להשתמש בתרופות אלה פעם או פעמיים בשבוע כדי לשמור על קרקפת בריאה.

טיפול בקרקפת שמנונית לא צריך להיות משימה מפחידה.בעזרת כמה מהתרופות של סבתא אלה, תוכלו להחזיר את האיזון הטבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן