דף הבית » תרופות סבתא » קריאטינין גבוה – 11 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון
dadadddddaddf dddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaad

קריאטינין גבוה – 11 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון

הכליות הן אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו.הם מסננים מוצרי פסולת כמו אוריאה וקריאטינין מהדם ומפרישים אותם באמצעות שתן.רמות קריאטינין גבוהות בדם הן אינדיקציה לתפקוד הכליות לקוי ויכולות להיגרם על ידי מספר מצבים.חשוב לטפל באופן מיידי ברמות קריאטינין גבוהות כדי למנוע סיבוכים נוספים.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.להלן 11 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון לרמות קריאטינין גבוהות:

1.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב מטבח נפוץ הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף את הקריאטינין הנוסף מהגוף.כל מה שאתה צריך לעשות זה להרתיח כמה ספרי פטרוזיליה במים במשך 10-15 דקות.מסננים את המים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.

2.שן הארי

שן הארי הוא משתן רב עוצמה המסייע בשטיפת הקריאטינין מגופך.כל מה שאתה צריך לעשות זה להרתיח כמה עלי שן הארי במים למשך 10-15 דקות.מסננים את המים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר של אפל ידוע בתכונותיו המרעלים.זה עוזר בהסרת עודף הקריאטינין מהגוף.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כף חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

4.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע בתכונותיו המשתן.זה עוזר לשטוף את הקריאטינין הנוסף מהגוף.כל מה שאתה צריך לעשות זה לשתות כוס מיץ חמוציות שלוש פעמים ביום.

טיפ:

חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום בעת שימוש בסעדים אלה כדי לעזור לשטוף את הקריאטינין.

5.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב הידוע בתכונותיו המפגשות.זה עוזר בהסרת עודף הקריאטינין מהגוף.כל שעליך לעשות הוא לקחת כפית אבקת גדילן חלב עם כוס מים שלוש פעמים ביום.

6.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף את הקריאטינין הנוסף מהגוף.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כף מיץ לימון לכוס מים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

7.שורש ברדוק

שורש ברדוק ידוע בתכונותיו המרעלים.זה עוזר בהסרת עודף הקריאטינין מהגוף.כל שעליך לעשות הוא להרתיח כמה חתיכות שורש ברדוק במים למשך 10-15 דקות.מסננים את המים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.

8.עלה סרפד

עלה סרפד הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף את הקריאטינין הנוסף מהגוף.כל שעליך לעשות הוא להרתיח כמה עלים של סרפד במים למשך 10-15 דקות.מסננים את המים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.

9.תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב הידוע בתכונותיו המרעלים.זה עוזר בהסרת עודף הקריאטינין מהגוף.כל שעליך לעשות הוא לקחת כפית אבקת תלתן אדומה עם כוס מים שלוש פעמים ביום.

10.אלפלפה

אלפלפה הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף את הקריאטינין הנוסף מהגוף.כל שעליך לעשות הוא לקחת כפית אבקת אספסת עם כוס מים שלוש פעמים ביום.

11.ענבים

ענבים ידועים בתכונות המשתנות והמרעלים שלהם.הם עוזרים לשטוף את עודפי הקריאטינין מהגוף.כל מה שאתה צריך לעשות זה לאכול קומץ ענבים שלוש פעמים ביום.

תרופות סבתות אלה יכולות לעזור בהפחתת רמות קריאטינין גבוהות בגוף.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות או להחמיר את מצבי הבריאות הקיימים.

חלק 2 – הסעדים של סבתא לקריאטינין גבוה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות במשך מאות שנים.ניתן לנהל רמות קריאטינין גבוהות באמצעות תרופות טבעיות כמו תה צמחי מרפא, תוספי מזון ושינויים תזונתיים.להלן 11 משמעותי וניסיוןתרופות סבתות מבוססות ENCE לטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את רמות הקריאטינין.תה צמחי מרפא רבים, כולל תה ירוק, תה קמומיל ותה היביסקוס, נמצאו מועילים בטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.תה ירוק יכול לעזור להפחית את רמות הקריאטינין על ידי הגדלת היכולת הטבעית של הגוף להפריש רעלים.תה קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בכליות.תה היביסקוס יכול לעזור להפחית את רמות הקריאטינין, כמו גם לשפר את תפקוד הכליות.

2.תוספי מזון

תוספי מזון יכולים להועיל בטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.נמצא כי ויטמין B6 מועיל במיוחד בהפחתת רמות הקריאטינין.ויטמין B6 יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.תוספי מזון אחרים שיכולים לעזור להפחית את רמות הקריאטינין כוללים חומצות שומן אומגה 3, מגנזיום ואשלגן.

3.שינויים בתזונה

שינויים תזונתיים יכולים גם להועיל בהפחתת רמות הקריאטינין.אכילת דיאטה דלה בנתרן ועשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית את רמות הקריאטינין.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות וירקות, יכולה גם לעזור להפחית את רמות הקריאטינין.בנוסף, הגבלת כמות האלכוהול והקפאין הנצרכת יכולה לעזור להפחית את רמות הקריאטינין.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור להפחית את רמות הקריאטינין.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

5.דיקור סיני

נמצא כי דיקור סיני מועיל בהפחתת רמות הקריאטינין.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים דקים מאוד לנקודות ספציפיות בגוף.הליך זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.

6.תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להועיל בטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.כמה עשבי תיבול שיכולים לעזור להפחית את רמות הקריאטינין כוללים שורש שן הארי, סרפד וכורכום.שורש שן הארי יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.סרפד יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.כורכום יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.

7.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות נמצא מועיל בהפחתת רמות הקריאטינין.מיץ חמוציות מכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, מיץ חמוציות יכול לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

8.שום

נמצא כי שום מועיל בהפחתת רמות הקריאטינין.שום יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, שום יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.

9.פטרוזיליה

פטרוזיליה נמצאה מועילה בהפחתת רמות הקריאטינין.פטרוזיליה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, פטרוזיליה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

10.מיץ לימון

מיץ לימון נמצא מועיל בטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

11.חומץ תפוחים

נמצא חומץ תפוחים מועיל בטיפול ברמות קריאטינין גבוהות.חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות ולשפר את תפקוד הכליות.בנוסף, חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול ברמות קריאטינין גבוהות במשך מאות שנים.11 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון יכולות לעזור להפחית את רמות הקריאטינין באופן טבעי.

שאלות נפוצות

ש: מה זה הייGH קריאטינין?

ת: קריאטינין גבוה הוא מצב בו רמת הקריאטינין בדם גבוהה מהרגיל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן