דף הבית » תרופות סבתא » קלציון בעין – 3 תרופות של סבתא מוסמכת מהמטבח

קלציון בעין – 3 תרופות של סבתא מוסמכת מהמטבח

פלאי הקלציון בעין: 3 תרופות של סבתא מוסמכת מהמטבח

קלציון, הידוע גם בשם Eyebright, הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומי עיניים, דלקות ואלרגיות.זה נגזר מהעלים והגבעולים של הצמח Euphrasia officinalis, יליד אירופה, צפון אמריקה וחלקים של אסיה.העשב שימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים, וכעת הוא זוכה לתשומת לב רבה יותר כטיפול אלטרנטיבי לבריאות העיניים.

קלציון ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בזיהומי עיניים, אלרגיות ודלקות.בנוסף, הוא שימש להפחתת נפיחות ואדמומיות, להקל על יובש וגירוד ולשיפור בריאות העיניים הכללית.

במאמר זה נדון בשלושה סעדים של סבתא מוסמכים מהמטבח המשתמשים בקלציון כמרכיב.אנו נספק גם טיפ ייחודי ומועיל כדי לוודא שתפיק את המרב מהתרופות הללו.

תה קלציון

תה קלציון הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להשתמש בעשב במטבח.להכנת התה, הביאו שתי כוסות מים לרתיחה והוסיפו כפית אחת של קלציון.אפשר לתערובת לתלול במשך חמש עד עשר דקות לפני מתאמץ ושתייה.ניתן לצרוך את התה עד שלוש פעמים ביום לקבלת תועלת מקסימאלית.

קומפרס קלציון

דחיסת קלציון היא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה להקלת דלקת עיניים.כדי להכין את הדחיסה, תלולות שתי כפיות קלציון בשתי כוסות מים רותחים במשך חמש עד עשר דקות.לאחר שהתערובת התקררה, משרים בתוכו מטלית נקייה ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך חמש עשרה עד עשרים דקות וחזרו לפי הצורך.

טיפ מועיל

לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב לוודא שאינך אלרגי לקלציון.לשם כך, מערבבים כמות קטנה של העשב עם כמות קטנה של מים ומורחים אותו על החלק הפנימי של פרק כף היד.אם אתה חווה גירוד או אדמומיות, אל תשתמש בעשב.

טיפות עיניים קלציון

טיפות עיניים קלציון הן תרופה פשוטה נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בדלקות עיניים ואלרגיות.כדי להכין את הטיפות, תלול כפית קלציון בשתי כוסות מים רותחים במשך חמש עד עשר דקות.לאחר שהתערובת התקררה, שפכו אותה לבקבוק טפטוף נקי והשתמשו לפי הצורך.

שלושת הסעדים של סבתא המוסמכים הללו מהמטבח קלים לייצור ויעילים בטיפול בזיהומי עיניים, אלרגיות ודלקות.בעזרת קלציון תוכלו לשמור על עיניים בריאות וליהנות מהראייה המשופרת.

הסעדים של סבתא לקלציון בעין

קלציון בעין הוא מצב שכיח ולעתים קרובות לא נוח שיכול לנוע בין גירוי קל לכאב קשה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור, ועוזרים לספק הקלה מהשריפה, הגירוד והדלקת הקשורים לקלציון בעין.להלן שלוש תרופות של סבתא מוסמכת מהמטבח שהוכחו כמסייעים להקל על תסמיני הקלציון בעין:

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה כדי לעזור להרגיע את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לקלציון בעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים קרים, מכה אותו ומורח אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות, פעמיים עד שלוש פעמים ביום.טיפול זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות, הנפיחות והגירוי הקשורים למצב.

2.תה קמומיל

תה קמומיל שימש זה מכבר כתרופה מסורתית למחלות שונות, וזה יכול להועיל גם להקלה על תסמיני קלציון בעין.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה קמומיל במים חמים למשך 10 דקות ואז מאפשרים לתה להתקרר.כאשר התה קריר מספיק, השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התה על האזור המושפע.השאירו את התה במשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרירים.

3.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית ל- Vמצבי עור חריפים וזה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לקלציון בעין.כל שעליך לעשות הוא לפתוח עלה אלוורה טרי וסחוט את הג’ל.החל את הג’ל על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף את האזור במים קרירים.

ניתן להשתמש בשלושת התרופות הללו כדי לסייע במתן הקלה מאי הנוחות הקשורה לקלציון בעין.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי מקצועי, וכי עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר במצב.

שאלות נפוצות

מה זה קלציון בעין?

קלציון בעין הוא מצב נפוץ ולעתים קרובות לא נוח המאופיין באדמומיות, נפיחות וגרד בעין.

מהן כמה תרופות מסורתיות לקלציון בעין?

כמה תרופות מסורתיות לקלציון בעין כוללות קומפרסים קרים, תה קמומיל ואלוורה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים למצב.

לסיכום, קלציון בעין הוא מצב שכיח ולעתים קרובות לא נוח שיכול לנוע בין גירוי קל לכאב קשה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור, ועוזרים לספק הקלה מהשריפה, הגירוד והדלקת הקשורים לקלציון בעין.הוכח כי שלושת הסעדים של סבתא המוסמכת מהמטבח שנדונו במאמר זה, קומפרסים קרים, תה קמומיל ואלוורה, הוכחו כמי שמסייעים להקל על תסמיני הקלציון בעין.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי מקצועי, וכי עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר במצב.

הגדרת Wikipedia.org לגבי קלציון בעין – 3 תרופות של סבתא מוסמכת מהמטבח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן