דף הבית » תרופות סבתא » קיכלי דרך הפה אצל תינוקות – 20 תרופות סבתות בריאות ושימושיות
daddbdcd ddada ddad ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaad

קיכלי דרך הפה אצל תינוקות – 20 תרופות סבתות בריאות ושימושיות

מהי קיכלי דרך הפה אצל תינוקות?

קיכלי דרך הפה אצל תינוקות היא זיהום פטרייתי המשפיע על הפה והלשון.זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של פטרייה דמוית שמרים בשם קנדידה אלביקנס.זהו אחד הגורמים השכיחים ביותר לחוסר נוחות דרך הפה אצל תינוקות וילדים.תסמינים של קיכלי דרך הפה אצל תינוקות כוללים טלאים לבנים על הלשון, הלחיים, החניכיים והשפתיים;קושי להאכיל;אדמומיות וכאב בפה;ותחושת כותנה יבשה בפה.

20 תרופות סבתות בריאות ושימושיות עבור קיכלי דרך הפה אצל תינוקות

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.החל כמה טיפות של שמן קוקוס על הטלאים הלבנים בפה מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחית את כמות הפטרייה ויכול לעזור להקל על אי הנוחות.

2.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית ויכול לעזור להחזיר את האיזון בפה.תן לתינוקך כמה כפיות של יוגורט רגיל מדי יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי ונוגד פטרייתי.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.זה יכול לעזור להפחית את כמות הפטרייה בפה ויכול לעזור בכאב ובאי נוחות.

4.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות.קוצצים כמה שיני שום ומערבבים אותם במים חמים.השתמש בתערובת כשטיפת פה או החל אותה ישירות על אזורי הפה המושפעים.

5.דבש

לדבש תכונות טבעיות טבעיות טבעיות ויכול לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להפחית את כמות הפטרייה בפה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

7.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הבריאים בפה.תן לתינוק שלך תוספי מזון פרוביוטיים או מזונות כמו יוגורט, קפיר וירקות מותססים.

8.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים יכול לעזור להילחם בזיהום על ידי שחזור האיזון של חיידקים בריאים בפה.תן לתינוק שלך כמה כפיות מיץ תפוחים כל יום.

9.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות טבעיות אנטי -פטריוניות ואנטיבקטריאליות.הוסף כמה טיפות של שמן אורגנו לכוס מים חמים והשתמש בהם כטיפת פה.

10.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטרייתי טבעי ויכולה לעזור להפחית את כמות הפטרייה בפה.מערבבים כמה טיפות של תמצית זרעי אשכוליות עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

11.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כמות הפטרייה בפה.תן לתינוק שלך תוסף ויטמין C או מקורות טבעיים של ויטמין C כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות.

12.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.הוסף כמה טיפות שמן ציפורן לכוס מים חמים והשתמש בו כשטיפת פה.

13.שמן נים

שמן נם הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כמות הפטרייה בפה.הוסף כמה טיפות של שמן נם לכוס מים חמים והשתמש בהם כשטיפת פה.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות.מערבבים כפית אחת של שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

15.כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי -פטריוניות ואנטיבקטריאליות.מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.

16.

6.סודה לשתייה ומים

סודה לשתייה ומים יכולים לשמש כתרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו עדינה ועוזרת לאזן את רמות החומציות בפה של התינוק.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומערבבים עד לשילוב.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או CL רךאם לשפשף בעדינות את תערובת הסודה והמים של האיתות על לשונך ועל החניכיים.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמות קטנה של שמן קוקוס ושפשף אותו בעדינות על לשונך ועל החניכיים של התינוק שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

8.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד לשילוב.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או במטלית רכה כדי לשפשף בעדינות את מי המלח על לשונך וחניכי החניכיים.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

9.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמות קטנה של יוגורט רגיל ושפשף אותה בעדינות על לשונך ועל החניכיים של התינוק שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומערבבים עד לשילוב.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או במטלית רכה כדי לשפשף בעדינות את תערובת חומץ התפוחים והמים על לשון ותינוקך של חניכיים.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

11.שום

שום הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים כמה שיני שום לעיסה ולשפשף אותה בעדינות על לשונך ועל החניכיים של תינוקך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

12.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמות קטנה של שמן זית ושפשף אותו בעדינות על לשונך ועל החניכיים של התינוק שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית תה קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או במטלית רכה כדי לשפשף בעדינות את תה הקמומיל על לשונך וחניכיים של תינוקך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

14.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ומערבבים עד לשילוב.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או במטלית רכה כדי לשפשף בעדינות את תערובת הכורכום והמים על לשונך וחניכיים של תינוקך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר ימים והקיכלי הפה צריך להתברר.

15.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית לקיכלי דרך הפה אצל תינוקות.שיטה זו מסייעת להפחתת דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה בכוס מים חמים ומערבבים עד לשילוב.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה או במטלית רכה כדי לשפשף בעדינות את תערובת שמן עץ התה ומים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן