דף הבית » תרופות סבתא » קונדילומה – 7 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות

קונדילומה – 7 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות

מה זה קונדילומה?

קונדילומה, המכונה גם יבלות באברי המין, נגרמות על ידי סוגים מסוימים של נגיף הפפילומה האנושי (HPV).בדרך כלל הם מתפשטים באמצעות מגע מיני ויכולים להופיע אצל גברים ונשים כאחד.קונדילומה עלולה לגרום לגירוד, שריפה וכאב.תלוי בסוג ה- HPV, הם יכולים גם להגדיל את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים.חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים ולהיבדק באופן קבוע על ידי רופא.

הסעדים של סבתא לקונדילומה

אמנם אין תרופה ל- HPV, אך ישנם כמה תרופות בטוחות וטבעיות שהועברו מדור לדור.להלן שבע תרופות של סבתא שיכולות לעזור לטפל בקונדילומה:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לקונדילומה.זה יכול גם לעזור להפחית את גודל היבלות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס.החל תערובת זו ישירות על היבלות פעמיים ביום.

2.שום

שום הוא אנטי -ויראלי טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את גודל הקונדילומה.לשימוש, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם שמן נשא.החל תערובת זו ישירות על היבלות פעמיים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לקונדילומה.זה עוזר להפחתת דלקת וגירוד הקשורים ליבלות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחו ישירות על היבלות פעמיים ביום.

4.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל הקונדילומה.לשימוש, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את הדבק הזה ישירות על היבלות פעמיים ביום.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הקונדילומה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן קיק עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס.החל תערובת זו ישירות על היבלות פעמיים ביום.

6.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את גודל הקונדילומה.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומורחים ישירות על היבלות פעמיים ביום.

7.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את גודל הקונדילומה.לשימוש, החל ג’ל אלוורה טהור ישירות על היבלות פעמיים ביום.

טיפ ייחודי

כשמשתמשים באחת מהתרופות של סבתא אלה בקונדילומה, חשוב להיות סבלניים ועקביים.זה יכול לקחת מספר שבועות לראות תוצאות, ולכן חשוב להמשיך להשתמש בסעדים עד שהיבלות נעלמו לחלוטין.בנוסף, חשוב לתרגל מין בטוח כדי למנוע התפשטות HPV.

אם נראה כי כל אחד מהסעדים של סבתא אלה לא עובד, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא.כמו כן, חשוב להיבדק באופן קבוע על ידי רופא כדי להבטיח שהקונדילומה לא מתקדמת למשהו רציני יותר.

חלק 2: 6 תרופות פשוטות יותר כדי להיפטר מקונדילומה

קונדילומה, הידועה גם בשם יבלות באברי המין, היא מצב עור לא נוח הנגרם על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).למרות שאין תרופה, ישנם כמה תרופות של סבתא פשוטות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהגביר את מערכת החיסון שלך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור במניעת התפשטות יבלות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד והמרחו אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

2.שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לקונדילומה.כדי להשתמש בשום, לרסק שתי ציפורן ולהחיל את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.תהשמן עץ

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים שמן חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים מיץ חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מהצמח והחל אותו על האזור הפגוע פעמיים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

מסקנה

קונדילומה, או יבלות באיברי המין, הוא מצב עור לא נוח הנגרם על ידי נגיף הפפילומה האנושי.למרות שאין תרופה, ישנם כמה תרופות של סבתא פשוטות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהגביר את מערכת החיסון שלך.אלה כוללים חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה, מיץ לימון, אלוורה וכורכום.כאשר משתמשים בהם בשילוב עם טיפולים אחרים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור לטיפול בקונדילומה?

כן, הסעדים של סבתא מסוימים יכולים לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.חלק מהתרופות הללו כוללות חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה, מיץ לימון, אלוורה וכורכום.כאשר משתמשים בהם בשילוב עם טיפולים אחרים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הקונדילומה.

מה ההגדרה של קונדילומה?

על פי wikipedia.org , קונדילומה היא זיהום הנגרם על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).זה מאופיין בגידולים דמויי יבלת באזור איברי המין, המכונה בדרך כלל יבלות באברי המין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן