דף הבית » תרופות סבתא » קוטג ‘הפרשת מגרד אדום וולבה – 24 תרופות של סבתא מצוינת ומרפאת
daddd ddadadadaa deddad ddddd dddcdd  daadaddaddaa dadc da

קוטג ‘הפרשת מגרד אדום וולבה – 24 תרופות של סבתא מצוינת ומרפאת

הפרשה מגרדת וולבה: 24 התרופות של סבתא לריפוי

כשמדובר בהפרשה מגרדת פות אדומה, נשים רבות מבקשות עזרה מסבתותיהן.סבתות ידועות כי הם מעבירים תרופות עתיקות כדי לעזור להקל על התסמינים.בין אם מדובר בתרופה טבעית או משהו מודרני יותר, ישנן דרכים רבות להתייחס להפרשה מגרדת פות.להלן 24 תרופות של סבתא מצוינות ומרפאות בשימוש נכון שיכולים לעזור לך לקבל הקלה מאי הנוחות.

תרופות טבעיות

תרופות טבעיות להפרשת מגרדת פות אדומה יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו טיפולים מודרניים יותר.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים, או כחלופה לרפואה המסורתית.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר להפרשת וולבה מגרדת:

  • חומץ תפוחים – חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד והשריפה הקשורים להפרשת וולבה מגרדת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד.
  • שום – לשום יש תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.ניתן לאכול שום גולמי או לבשל ולהחיל ישירות על האזור המושפע.
  • שמן עץ התה – שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת הפות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד.
  • שמן קוקוס – שמן קוקוס יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת הפות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד.

  • יוגורט – יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.ניתן לאכול או להחיל יוגורט ישירות על האזור המושפע.
  • אלוורה – אלוורה יש תכונות טבעיות ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד.

תרופות מודרניות

סעדים מודרניים להפרשת גירוד אדומה של פות עשויים לכלול תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם וטיפולים אחרים.להלן כמה מהטיפולים המודרניים הפופולריים ביותר להפרשת הפות המגרדת:

  • תרופות מרשם – תרופות מרשם כמו תרופות נגד פטריות דרך הפה וקרמים נוגדי פטריות אקטואליים יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.יש לקחת תרופות אלה לפי הוראות הרופא שלך.
  • תרופות ללא מרשם-תרופות ללא מרשם כמו קרמים נוגדי פטריות, משחות ותוכניות יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.יש להשתמש בתרופות אלה כמתווכות.
  • תוקפנים בנרתיק – תוכני הנרתיק הם כמוסות קטנות המוכנסות לנרתיק כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של הפרשת פות.יש להשתמש בהם כמתווכח.
  • שינויים באורח החיים-שינויים באורח החיים כמו לבישת בגדים רופפים, הימנעות מגירויים ושמירה על היגיינה נאותה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.יש לבצע שינויים אלה בהתייעצות עם הרופא שלך.

  • תרופות ביתיות – תרופות ביתיות כמו חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה, שמן קוקוס ויוגורט יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של הפרשת פות.יש להשתמש בסעדים אלה כמתווכח.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בתרופות ביתיות לטיפול בהפרשת מגרדת פות אדומה, חשוב לוודא שהאזור נשמר נקי ויבש.זה יעזור להפחית את הסיכוי שהסימפטומים מחמרים או התפשטות.בנוסף, חשוב לשמור על האזור מכוסה בבגדים רופפים כדי להפחית את הגירוי.

לסיכום, ישנם הרבה תרופות של סבתא יעילות ומרפאות זמינות לטיפול בהפרשת פות אדומה.מתרופות טבעיות כאלהחומץ תפוחים, שום, שום, שמן עץ התה, שמן קוקוס ויוגורט לטיפולים מודרניים יותר כמו תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם ושינויים באורח החיים, ישנן אפשרויות רבות העומדות לרשות הקלה מהאי הנוחות.

חלק 2: פתרונות לקוטג ‘הפרשה מגרד אדום וולבה

קוטג ‘הפרשת הפות האדומה, או RVISC, יכול להיות מצב לא נוח ומתסכל להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה.סבתות העבירו תרופות במשך מאות שנים, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות הללו כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות של RVISC.במאמר זה נחקור 24 תרופות של סבתא מצוינת וריפוי עבור RVISC.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש לתכונות הריפוי שלו במשך מאות שנים.ניתן ליישם את הג’ל מעלי אלוורה ישירות על האזור שנפגע על ידי RVISC כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, אלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה ל- RVISC.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי -מיקרוביאלי ואנטיספטי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, שתיית כוס חומץ תפוחים מעורבב עם מים מדי יום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את החומציות של האזור הפגוע ולהפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן לערבב סודה לשתייה עם מים ולהחיל ישירות על האזור המושפע עד ארבע פעמים ביום כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, ניתן לערבב סודה לשתייה עם מים ולצרוך דרך הפה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה ל- RVISC.

5.שום

שום שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן לצרוך אותו דרך הפה כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.בנוסף, ניתן ליישם שום ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.

6.דבש

דבש הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, ניתן לצרוך דבש דרך הפה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כעסק כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, ניתן לצרוך שיבולת שועל דרך הפה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של RVISC.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, בשמן עץ התה יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה ל- RVISC.

מסקנה

קוטג ‘הפרשת מגרד אדום פות יכול להיות מצב מתסכל ולא נוח להתמודד איתו, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה.סבתות העבירו תרופות במשך מאות שנים, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות הללו כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות של RVISC.במאמר זה חקרנו 24 ExcelleNT וריפוי הסעדים של סבתא ל- RVISC, כולל אלוורה, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, שמן קוקוס, שום, דבש, שיבולת שועל ושמן עץ התה.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן