דף הבית » תרופות סבתא » ציסטה – 11 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ובריאים
daddadd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa dadc dedadbd

ציסטה – 11 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ובריאים

ציסטה: 11 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ובריאים

ציסטות הן שקיות קטנות, עגולות ומלאות נוזלים המופיעות בדרך כלל על העור ויכולות לגרום לאי נוחות, כאב ואפילו זיהום.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שאולי סבתא שלך השתמשה כדי לסייע בטיפול ולהפחתת גודל הציסטות.להלן 11 מהתרופות הטבעיות והבריאות המועדפות עלינו מבוססי מרכיבים שעשויים לעזור להפחית את גודל הציסטות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים כדי להפחית את גודל הציסטה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם שתי כפות מים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על הציסטה.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר ימים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.זה יכול לעזור להפחית את גודל הציסטה כאשר הוא מיושם באופן אקטואלי.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט קח כמה טיפות של שמן קוקוס והחל אותו ישירות על הציסטה.לעסות אותו לעור מספר דקות, ואז השאירו אותו למשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר ימים.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה למחלות עור.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש באלוורה, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה טרי על האזור הנגוע.לעסות אותו כמה דקות ולהשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר ימים.

טיפ ייחודי ומועיל: לפני יישום אחד מהתרופות הללו, חשוב לוודא שהציסטה אינה נגועה.יש לטפל בציסטות נגועות על ידי רופא.

כּוּרכּוּם

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר ימים.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר ימים.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה עבור מחלות עור רבות.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש בדבש, החל שכבה דקה של דבש גולמי על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר ימים.

תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.זה יכול לעזור להפחית את גודל הציסטה כאשר הוא מיושם באופן אקטואלי.כדי להשתמש בתה ירוק, תלול שקית תה ירוק במים חמים למשך חמש דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו ישירות על הציסטה.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר ימים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה משמש זה מכבר כתרופה למחלות עור רבות.הוא מכיל תכונות טבעיות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם שתי כפיות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום למשך מספר ימים.

מלח אפסום

מלח אפסום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה.כדי להשתמש במלח אפסום, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם שלוש כוסות Wמי זרוע.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על הציסטה.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר ימים.

מיץ לימון

מיץ לימון משמש זה מכבר כתרופה למחלות עור רבות.הוא מכיל תכונות טבעיות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את גודל

חלק 2: כיצד להשתמש בתרופות של סבתא לציסטה – 11

כשמדובר בטיפול בציסטה – 11, אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא כאלטרנטיבה טבעית ובריאה.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת הכאב, להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחתת מראה הצלקות.עם זאת, חשוב להשתמש בתרופות בצורה נכונה כדי להפיק מהם את המרב.להלן מספר טיפים כיצד להשתמש בתרופות של סבתא לציסטה – 11.

1.השתמש בקומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם דרך נהדרת להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטה – 11. לייצור קומפרס קר, למלא שקית בד או מטלית כביסה נקייה עם קוביות קרח ולהחיל אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.עליך להשאיר את הדחיסה במקום למשך 10-15 דקות בכל פעם, ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.

2.למרוח שמני ריפוי טבעיים

ניתן להשתמש ב

שמני ריפוי טבעיים רבים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.אלה כוללים שמן זית, שמן קוקוס, שמן שקדים ושמן לבנדר.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של השמן על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת וגם יקדם ריפוי.

3.השתמש בתה צמחי מרפא

ניתן להשתמש ב

תה צמחי מרפא להפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ולבנדר יעילים להפחתת כאב ודלקת.פשוט תלול שקית תה במים חמים ושותה אותו מספר פעמים ביום.

4.קח תוספים

נטילת תוספי מזון מסוימים יכולה לעזור גם להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.אלה כוללים כורכום, חומצות שומן אומגה 3 ופרוביוטיקה.ניתן לקחת תוספי מזון אלה מדי יום כדי להפחית דלקת ולקדם ריפוי מבפנים.

מסקנה

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל בציסטה – 11 באופן טבעי ובטוח.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת הכאב, להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחתת מראה הצלקות.עם זאת, חשוב להשתמש בתרופות אלה בצורה נכונה ולנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים כדי להפיק מהם את המרב.למידע נוסף, אתה יכול בקר בדף הוויקיפדיה על ציסטה – 11.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לציסטה – 11?

א: כמה תרופות טבעיות לציסטה – 11 כוללות קומפרסים קרים, שמני ריפוי טבעיים, תה צמחים ותוספי תוספי כורכום, חומצות שומן אומגה 3 ופרוביוטיקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן