דף הבית » תרופות סבתא » ציסטה בנרתיק – 3 תרופות של סבתא נפלאה ועתיקה
daddadd ddadadaadda  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddadaa

ציסטה בנרתיק – 3 תרופות של סבתא נפלאה ועתיקה

ציסטות בנרתיק: 3 תרופות של סבתא לטיפול באופן טבעי

ציסטות בנרתיק הן גידולים שכיחים, שאינם סרטניים, שיכולים להופיע בנרתיק, ובדרך כלל מלאים בנוזל, מוגלה או חומר אחר.למרות שהם יכולים להיות לא נוחים או אפילו כואבים, הם בדרך כלל לא מזיקים ובדרך כלל נעלמים מעצמם.עם זאת, אם הציסטה שלך גורמת לך אי נוחות, ישנם כמה תרופות טבעיות שתוכל לנסות לעזור להקל על הסימפטומים שלך.

כאן נדון בשלושה תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות ברחבי העולם.בעזרת תרופות אלה, אתה יכול לעזור להפחית תסמינים הקשורים לציסטות בנרתיק ובתקווה להקל על אי הנוחות שלך.

קומפרסים חמים

קומפרס חם הוא אחד התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לציסטות בנרתיק.החום עוזר להפחתת נפיחות וכאב, וחום הדחיסה יכול לעזור להביא ציסטה לראש.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות מטלית כביסה במים חמים והחל אותה על הציסטה שלך למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהציסטה נעלמת.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מצבים, כולל ציסטות בנרתיק.על פי ההערכה, הוא יעיל בגלל אופיו החומצי, המסייע להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

טיפ:

חשוב לזכור כי חומץ תפוחים יכול להיות חומצי למדי, ולכן עדיף לדלל אותו במים לפני שמריחים אותו על עורך.

שום

שום הוא תרופה עתיקה עבור מחלות רבות, כולל ציסטות בנרתיק.על פי ההערכה, הוא יעיל בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק שן שום של שום והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים חמים.אתה יכול גם להבלע שום על ידי הוספתו לאוכל שלך.

טיפ:

אם אתה מוצא את ריח השום חזק מדי, אתה יכול לערבב אותו עם דבש כדי להפחית את הריח.

שלושת הסעדים של סבתות אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול בציסטות בנרתיק.למרות שהם עשויים להיות לא תחליף לטיפול רפואי, הם יכולים לספק הקלה מאי הנוחות והכאב הקשורים לציסטות אלה.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות טבעיות.

חלק ב ‘: הסעדים של סבתא לציסטות בנרתיק

ציסטות בנרתיק הן בעיה שכיחה אך לעתים קרובות לא מובנת.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים המועברים מסבתות שעשויות לעזור להפחית את גודל הציסטות, כמו גם להקל על כל כאב ואי נוחות נלווים.להלן שלושה מהתרופות הפופולריות ביותר.

1.מיץ פפאיה

מיץ פפאיה שימש במשך מאות שנים כדי להפחית את גודל הציסטות הנרתיקיות.פפאיה מכיל אנזים הנקרא פפאין, המסייע להפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס מיץ פפאיה אחד עם כפית מיץ ליים ושתה אותו פעמיים ביום.לחלופין, תוכלו למרוח את מיץ הפפאיה ישירות על הציסטה עם כדור כותנה.

2.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית נוספת להפחתת גודל הציסטות הנרתיקיות.השמן מכיל חומצה ריצינולית, המסייעת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט טבלו כדור כותנה בשמן קיק ומורחים אותו ישירות על הציסטה.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן עץ התה הוא חומר חיטוי ואנטי דלקתי חזק.זה יכול לעזור להפחית את גודל הציסטה ולהקל על כל כאב ואי נוחות נלווים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על הציסטה.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

שלושת התרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי להפחית את הגודלשל ציסטות בנרתיק ומספקים הקלה מהכאב והאי נוחות הנלווים אליו.כולם טבעיים ואין להם תופעות לוואי ידועות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית.

שאלות נפוצות

  • מהי ציסטה בנרתיק?

    ציסטה בנרתיק היא שק מלא נוזלים שמתפתח על דופן הנרתיק.זה בדרך כלל ללא כאבים אך יכול לגרום לאי נוחות וגירוי.

  • האם ציסטות בנרתיק מסוכנות?

    ציסטות בנרתיק אינן מזיקות בדרך כלל, אך חשוב לבדוק אותן על ידי רופא כדי לשלול כל מצבים רפואיים בסיסיים.

  • האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור להפחית את גודל הציסטות הנרתיקיות?

    כן, כמה תרופות של סבתא, כמו מיץ פפאיה, שמן קיק ושמן עץ התה, שימשו כולם להפחתת גודל הציסטות בנרתיק.

ציסטות בנרתיק הן בעיה שכיחה אך לעתים קרובות לא מובנת.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים המועברים מסבתות שעשויות לעזור להפחית את גודל הציסטות, כמו גם להקל על כל כאב ואי נוחות נלווים.מיץ פפאיה, שמן קיק ושמן עץ התה הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטה ולספק הקלה מהכאב והאי נוחות הנלווים אליו.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית.למידע נוסף על ציסטות בנרתיק, לחץ כאן כדי לראות הגדרת ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן