דף הבית » תרופות סבתא » ציטוט – 21 הסעדים של סבתא חמה ומשקמת
dadddd  ddadadddd dadc daddaad dded ddedadadedaa

ציטוט – 21 הסעדים של סבתא חמה ומשקמת

כולנו שמענו את האמרה הישנה “סבתא יודעת הכי טוב”.במשך מאות שנים הסבתות העבירו חוכמה לגבי תרופות טבעיות וסעדים ביתיים למחלות נפוצות.חלק מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום, ורבים יעילים באותה מידה כמו הטיפולים שאנו מקבלים מהרופא.במאמר זה נחקור 21 תרופות של סבתא חמה ומשקמת שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר ולהיות בריא יותר.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו מאז ימי קדם לטיפול במגוון מחלות.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים בסעדים של סבתא הם קמומיל, לבנדר, מנטה וג’ינג’ר.להלן כמה מהתרופות הצמחייות הנפוצות ביותר שסבתות משתמשות בהן.

קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר כתרופה טבעית לנדודי שינה וחרדה.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.להתאמץ וליהנות.

לבנדר

לבנדר שימש במשך מאות שנים להפחתת לחץ וחרדה.להכנת תה לבנדר, תלול כפית אחת של פרחי לבנדר מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.להתאמץ וליהנות.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה נהדרת לכאבי בטן, לבחילה ובעיות עיכול אחרות.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.להתאמץ וליהנות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש לעתים קרובות לטיפול בגרונם וכאבי הצטננות.כדי להכין תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר מיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.להתאמץ וליהנות.

תרופות ביתיות

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות נפוצות.כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר כוללות דבש, חומץ תפוחים ומיץ לימון.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר בהן סבתות משתמשות.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בדבש כתרופה, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה נהדרת לבעלי עיכול, צרבת וריפלוקס חומצי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתייה לפני הארוחות.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או שפעת.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים לאורך כל היום.

טיפ ייחודי

בכל פעם שמשתמשים באחד מהתרופות הללו, הקפידו להתייעץ תחילה עם הרופא שלכם.למרות שסעדים אלה טבעיים ונחשבים בטוחים, הם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות או שאינן מתאימות לתנאים מסוימים.

כפי שאתה יכול לראות, סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ובתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות נפוצות.סעדים אלה קלים לייצור ויכולים להיות יעילים באותה מידה כמו הטיפולים שאנו מקבלים מהרופא.אז בפעם הבאה שאתה לא מרגיש טוב, נסה את אחד הסעדים של סבתא ובדוק אם זה עוזר!

הסעדים של סבתא למחלות נפוצות

סבתות אמונות אמונות להביא לתרופות למחלות נפוצות במשך מאות שנים.מסעדים טבעיים לתרופות ביתיות, הסעדים הללו הועברו מדור לדור.להלן 21 מהסעדים הנפוצים והחמים ביותר של סבתא למחלות נפוצות.

שיעול והצטננות

לשיעול והצטננות, סבתות המומלצות מזמן המליצות משקאות חמים כמו תה חם עם דבש, לימון וג’ינג’ר, או מים חמים עם פרוסת לימון.תרופה נוספת היא להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים מהבילים, להניח מגבת מעל הראש ולשאוף את הקיטור.

כואב גרון

ניתן להרגיע כאב גרון על ידי גרגר עם מי מלח חמים או תמיסת סודה לשתייה ומים חמים.ניתן להוסיף גם דבש ולימון לתה חם אליוLP מרגיע את כאב הגרון.

כאב ראש

סבתות המליצו זה מכבר תרופות לבית כדי לעזור להקל על כאבי ראש.אחד הפופולריים ביותר הוא למרוח קומפרס קר על המצח או על גב הצוואר.כוס תה קמומיל יכולה לעזור גם להקל על כאבי ראש.

חום

ניתן להקל על חום על ידי שתיית שפע נוזלים כמו מים, תה או מרק.הסבתות ממליצות גם לנקוט אמבטיה פושרת עם מלחי אפסום כדי להפחית חום.

שרירי כואבים

סבתות המליצו מזמן להשרות שרירים כואבים באמבטיה חמה עם כמה טיפות של שמן לבנדר.תרופה נוספת היא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים, ואז להשרות מגבת בתערובת ולהחיל אותו על שרירי הכאב.

נדודי שינה

ניתן להקל על נדודי שינה על ידי שתיית כוס חלב חם לפני השינה, או על ידי אמבטיה חמה עם כמה טיפות של שמן לבנדר.סבתות ממליצות גם לשתות תה קמומיל או לקחת כמה טיפות של תמצית שורש ולריאן לפני השינה.

בחילה

בחילה ניתן להקל על ידי שתיית כוס תה חם או כוס חלב חם.הסבתות ממליצות גם לקחת כמה טיפות של תמצית שורש ג’ינג’ר או לשתות כוס תה ג’ינג’ר.

עצירות

סבתות ממליצות לשתות הרבה נוזלים ואכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים כמו פירות וירקות כדי להקל על עצירות.הם גם ממליצים לשתות כוס מיץ גיזום או לקחת כפית שמן קיק.

בטן מוטרדת

ניתן להקל על בטן מוטרדת על ידי שתיית תה קמומיל או נטילת כמה טיפות שמן מנטה.סבתות ממליצות גם לשתות כוס מים חמים עם כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון.

קביעת עיכול

ניתן להקל על עיכול על ידי שתיית כוס תה קמומיל או לקחת כמה טיפות שמן שומר.סבתות ממליצות גם לשתות כוס מים חמים עם כפית חומץ תפוחים וכמה טיפות מיץ לימון.

הסעדים של סבתא לתנאי עור

סבתות המליצו מזמן תרופות ביתיות שיעזרו בטיפול במצבי עור נפוצים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר.

אקנה

סבתות המליצו מזמן לשטוף את הפנים בתערובת של דבש ומיץ לימון כדי לעזור בטיפול באקנה.הם גם ממליצים להחיל תערובת של דבש וקינמון על האזור המושפע.

כוויות שמש

סבתות ממליצות למרוח קומפרס מגניב או תערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים על האזור הפגוע כדי לעזור להרגיע את כוויות השמש.הם גם ממליצים לעשות אמבטיה פושרת עם כמה טיפות של שמן לבנדר.

אקזמה

הסבתות ממליצות למרוח תערובת של שמן קוקוס וזל המכשפה על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע את האקזמה.הם גם ממליצים לעשות אמבטיה פושרת עם כמה טיפות של שמן לבנדר.

כף הרגל של הספורטאי

סבתות ממליצות להשרות את כפות הרגליים בתערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים כדי לעזור בטיפול ברגלו של אתלט.הם גם ממליצים למרוח תערובת של חלקים שווים של שמן זית ושמן עץ התה על האזור המושפע.

עור יבש

סבתות ממליצות למרוח תערובת של חלקים שווים של שמן זית ודבש על האזור הנגוע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן