דף הבית » תרופות סבתא » פשטידות סודיות של סבתא ומהירות להכרה ימשכו לילדים
dadadddddaa dadddddaa dadc daddaad ddedddaddaa dcddbdad d

פשטידות סודיות של סבתא ומהירות להכרה ימשכו לילדים

פשטידות סודיות של סבתא ומהירות להנהיה ימשכו לילדים

כשמדובר בהאכלת ילדים, למצוא משהו שקל להכין, טעים ובריא יכול להיות אתגר.אבל סבתות התנפלו על פשטידות טעימות במשך דורות, והן יכולות להיות דרך נהדרת לנצח על אוכלים בררנים.לסבתות יש גם סוד: הן יודעות שעם כמה מרכיבים פשוטים וקצת יצירתיות, אתה יכול להכין פשטידה שתפנה לילדים.להלן כמה טיפים להכנת פשטידה שהקטנטנים שלך יאהבו.

בחר מרכיבים טריים ומזינים

כשמדובר ביצירת פשטידה, בחירת המרכיבים הנכונים היא המפתח.חפש תוצרת טרייה ועונתית וקנה אורגני בכל פעם שאתה יכול.בחר במאפה חיטה מלא במקום קמח לבן, והשתמש בממתיקים טבעיים כמו דבש או סירופ מייפל.אתה יכול גם למצוא דרכים להתגנב בתזונה נוספת, כמו להוסיף גזר מגורד או קישואים לפאי מתוק.

שמור על זה פשוט

כשמדובר ביצירת פשטידה, ככל שפשוט יותר טוב.התחל עם מתכון קרום בסיסי והוסף כמה מרכיבים פשוטים כדי להפוך אותו לשלך.שמור גם על המילוי פשוט.פאי תפוחים קלאסי או טארט פירות יער טרי הוא תמיד להיט.וזכרו, אינכם צריכים להכין פשטידה בגודל מלא;קל להכין טארטלטים בודדים וכיף לילדים לאכול.

התחל להיות יצירתי עם התוספות

בראש עוגה זו דרך נהדרת להיות יצירתיים ולהפוך אותה למושכת יותר לילדים.נסה להוסיף קצת קראנץ ‘עם ציפוי פירורים העשוי מאגוזים או שיבולת שועל.אתה יכול גם להעלות עוגה עם שכבה של יוגורט או גבינת שמנת מעורבב עם מעט דבש.לחלופין, עבור פינוק מתוק, מעל עוגה עם שכבה של שוקולד מריר מומס.

הפוך את זה לכיף

הכנת פאי היא דרך נהדרת לבלות זמן איכות עם הילדים שלך.תנו להם להסתבך בהכנת הקרום, גלגלת הבצק ובקירת המרכיבים.אתה יכול אפילו לתת להם לקשט את העוגה בצורות שנחתכות מהבצק.לא רק שהם יאהבו לעזור, אלא שהוא גם יהפוך את המוצר הסופי למיוחד עוד יותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפוך את העוגה שלך למיוחדת עוד יותר, נסה להוסיף טוויסט מהנה.נסה להכין “פאי-סונדה” על ידי צמחה של פרוסת פשטידה חמה עם כוס גלידה וטפטוף של שוקולד או סירופ קרמל.לחלופין, אם אתה מרגיש ממש הרפתקני, נסה להכין פשטידה מלוחה כמו קיש או פאי פיצה.

על ידי שימוש במרכיבים טריים ומזיינים, שמירה על פשוט, להיות יצירתי עם התוספות, ולהפוך את זה לכיף, אתה יכול להכין פשטידה שתפנה לאוכלים הבוררים ביותר.עם קצת חוכמה סודית של סבתות, אתה יכול להכין פשטידה טעימה ובריאה תוך זמן קצר.

פשטידות סודיות ומהירות להנהיה: בחירה פופולרית בקרב ילדים

פשטידות סודיות של סבתא ומהירות להנהיה הן בחירה פופולרית בקרב ילדים בכל הגילאים.פשטידות אלה מספקות אפשרות טעימה ונוחה להורים עסוקים שאין להם זמן להכין פשטידות ביתיות.המרכיב הסודי בעוגות אלה הוא בדרך כלל תערובת מיוחדת של תבלינים ועשבי תיבול המעניקים לפשטידות טעם ייחודי וטעים.גם קל להכין את הפשטידות, כך שהורים יכולים להקציף אותם במהירות ובקלות.

היתרונות של פשטידות הסבתא

הפשטידות של סבתא הן אלטרנטיבה נהדרת לפשטידות שנקנו בחנות.הם הרבה יותר טעימים ועשויים עם מרכיבים טריים.הפשטידות גם בריאות יותר, מכיוון שהן אינן מלאות חומרים משמרים או צבעים וטעמים מלאכותיים.בנוסף, הפשטידות אינן יקרות ויכולות להיות בעלות קבוצות גדולות, מה שהופך אותן לאופציה נהדרת עבור משפחות מודעות לתקציב.

טיפים להכנת פשטידות סבתא

הכנת הפשטידות של סבתא קלה ודורשת הכנה מינימלית.הצעד הראשון הוא לאסוף את המרכיבים הדרושים.זה עשוי לכלול קמח, סוכר, חמאה, ביצים, תבלינים ועשבי תיבול.בשלב הבא מערבבים את החומרים יחד עד שנוצר בצק.ואז, מגלגלים את הבצק למעגל והכניסו אותו לתבשיל עוגה משומן.לבסוף, מלאו את העוגה במילוי הרצוי ואופים למשך הזמן שצוין.

שאלות נפוצות בנושא סבתא ‘S פאי

מה המילוי הטוב ביותר עבור פשטידות הסבתא?

המילוי הטוב ביותר לפשטידות של סבתא תלוי בהעדפה האישית.המילויים הפופולריים כוללים פירות, אגוזים ורפרפות.

האם הפשטידות של סבתא בריאות?

כן, העוגות של סבתא בריאות.הם מיוצרים עם מרכיבים טריים ואינם מכילים חומרים משמרים או צבעים וטעמים מלאכותיים.בנוסף, הם נמוכים יותר בשומן וסוכר מרוב הפשטידות שנקנו בחנות.

מסקנה

פשטידות סודיות של סבתא ומהירות להכרה הן אלטרנטיבה נהדרת לפשטידות שנקנו בחנות.הם הרבה יותר טעימים ועשויים עם מרכיבים טריים.הפשטידות גם בריאות, לא יקרות וקלות להכנה.עם פשטידות סבתא, הורים עסוקים יכולים לספק לילדיהם ארוחה טעימה ומזינה תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן