דף הבית » תרופות סבתא » פריחה – 21 תרופות ביתיות זמינות שמרגיעות
dadaddd  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaddaa dadedadddaddaa

פריחה – 21 תרופות ביתיות זמינות שמרגיעות

הפריחה: 21 תרופות ביתיות שמרגיעות

קיום פריחה יכול להיות מטרד אמיתי.זה יכול להיות מגרד, לא נוח, ובאופן אחר פשוט לא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות שעשויות להיות מסוגלות לספק הקלה מסוימת.להלן 21 תרופות ביתיות שיכולות להיות מרגיעות לפריחה שלך.

BATH SOAK

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות לפריחה הוא להשרות באמבטיה חמה עם כמה מרכיבים מרגיעים.נסה להוסיף כמה כפות סודה לשתייה ושיבולת שועל למים, או אפילו כמה טיפות של שמנים אתרים לבנדר או לימון.משרים במים במשך כרבע שעה ואז טפח על עצמך יבש.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע פריחה.החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

טיפ:

לקבלת אפקט מרגיע יותר, נסה להכניס את אלוורה למקרר למשך מספר שעות לפני שתפעילו אותו.קרירות הג’ל תעזור להפחית דלקת וגרד.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להרגיע פריחה.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע ועיסו בעדינות.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע ונותנים לו לשבת למשך מספר דקות.שוטפים במים חמים.

OATMEAL

שיבולת שועל היא טיפול טבעי נהדר לפריחה.פשוט טוחנים כמה כפות שיבולת שועל לאבקה עדינה ומערבבים אותה במים חמים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על האזור המושפע ותן לו לשבת 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.מערבבים כמה כפות של חומץ תפוחים עם מים חמים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להרגיע את גירויי העור.משרים כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ומרחים ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות וגרד.משרים בד במים קרים ומרחים ישירות על האזור המושפע.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטי.מרחו שכבה דקה של קרם קלנדולה ישירות על האזור המושפע.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עיקרית טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מים חמים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על האזור המושפע ותן לו לשבת 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

חומץ ומלח

ערבוב חומץ ומלח יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.מערבבים חלקים שווים חומץ ומלח עם מים חמים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים חמים.

מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.פורסים מלפפון ומרחים ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.מערבבים כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים ישירות על האזור הפגוע.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים ישירות על האזור הפגוע.להגיש מחדש לפי הצורך לאורך היום.

<h

מהי פריחה?

פריחה היא מונח כללי המשמש לתיאור מגוון רחב של מצבי עור.זה יכול להיגרם על ידי זיהומים, חום, אלרגנים, מערכת חיסוןהפרעות וסיבות אחרות.התסמינים השכיחים ביותר של פריחה כוללים אדמומיות, גירוד ודלקת.בעוד שרוב הפריחות אינן מזיקות ונעלמות מעצמן, חלקם יכולים להוביל לבעיות חמורות יותר.

21 תרופות ביתיות לפריחה

ניתן לטפל בפריחה במגוון תרופות ביתיות.להלן 21 תרופות ביתיות לפריחה שיכולות לספק הקלה מרגיעה:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וגרד.ניתן להשתמש בחפיסה קרה או בד ספוג במים קרים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה ביתית יעילה לטיפול בפריחה.אמבטיות שיבולת שועל יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגירוד.ניתן ליישם אותו גם כדבק ישירות לאזור המושפע.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לפריחה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור כג’ל או להשתמש בו באמבט.

4.קמומיל

קמומיל יכול לספק הקלה מגרד ודלקת.ניתן לקחת אותו כתה או להחיל ישירות על העור כדחיסה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור כדחיסה או מדולל במים ולהשתמש בו כשטיפה.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית גירוד ואודם.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ונפיחות.ניתן ליישם אותו כדבק ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

8.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו עץ תה, לבנדר וקמומיל יכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותם ישירות על העור או להשתמש בהם באמבטיה.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

10.קרם קלמין

קרם קלמין הוא קרם אנטי-מטעני אקטואלי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור.

11.דבש

דבש הוא חומר אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

12.קרח

החלת קרח על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על העור כדחיסה או משמש באמבטיה.

13.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ונפיחות.ניתן להשתמש בהם באמבט או למרוח ישירות על העור כעיסה.

14.שום

שום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

15.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

16.ליקריץ

ליקריץ הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו באמבטיה.

17.שקיות תה

שקיות תה יכולות לשמש כדחיסה כדי לעזור להפחית נפיחות וגרד.תה שחור, תה קמומיל ותה ירוק הם כולם תרופות ביתיות יעילות לפריחה.

18.מלפפון

CUC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן