דף הבית » תרופות סבתא » פצעי פה – 6 תרופות אפקטיביות של סבתא שיש להכניס לתינוקות
dadadad dad  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc daddaad dadda dc

פצעי פה – 6 תרופות אפקטיביות של סבתא שיש להכניס לתינוקות

פצעי פה – 6 תרופות אפקטיביות של סבתא שיש להכניס לתינוקות
פצעי פה יכולים להיות לא נוחים למדי לתינוקות.חשוב להיות מודעים לטיפולים השונים הקיימים כך שניתן לבחור את הנכון להקלה מקסימאלית.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בפצעי בפה במשך דורות, וטיפולים אלה יכולים להיות יעילים מאוד.להלן 6 טיפולים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לתינוקות עם פצעי פה.

1.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בפצעי בפה.המלח עוזר להפחית דלקת ויכול להיות די מרגיע.חשוב לוודא שהמלח מומס לחלוטין במים לפני השימוש בו כדי לשטוף את הפה.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

2.דבש

דבש גולמי ולא מעובד הוא תרופה טבעית נהדרת לפצעי הפה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הנגרמות על ידי הפצעים.ניתן ליישם דבש ישירות על הכאבים, או שניתן לערבב אותו עם כמות קטנה של מים ומשמש כשטיפה.

טיפ:

חשוב לוודא שהדבש הוא גולמי ולא מעובד, מכיוון שדבש מעובד יתכן שלא יהיו אותם תכונות מועילות.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ניתן ליישם את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על הכאב כדי לספק הקלה.ידוע שיש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הזיהום.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפצעי בפה.יש לו תכונות חיטוי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על הכאבים או שניתן לערבב אותו עם כמות קטנה של מים ולהשתמש בו כשטיפה.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בפצעי בפה.זה יכול לעזור להפחתת דלקת וכאב, ויש לו גם תכונות אנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום.ניתן לערבב סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים כדי ליצור משחה, אשר לאחר מכן ניתן להחיל ישירות על הכאבים.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הנגרמת על ידי פצעי הפה.ניתן לערבב את הכורכום עם כמות קטנה של מים לייצור משחה, אשר לאחר מכן ניתן ליישם ישירות על הכאב.

אלה רק כמה מהתרופות הביתיות ששימשו לטיפול בפצעי בפה במשך דורות.חשוב לזכור כי יש להשתמש בכל הסעדים הללו בזהירות, ועדיף להתייעץ עם רופא או איש מקצוע רפואי לפני שתשתמש באחד מהטיפולים הללו.יתר על כן, חשוב לוודא שהתרופה מתאימה לגיל התינוק ולמצבו הבריאותי.

חשוב גם לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי מקצועי.אם פצעי הפה נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.

חלק שני: תרופות סבתות

סבתות סיפקו עצות וסעדים מועילים במשך דורות.ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור בפצעי הפה.חלק שני זה של המאמר מספק סקירה כללית של ששת הסעדים היעילים ביותר שסבתות ממליצות לתינוקות שחווים פצעי פה.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים להיות מרגיעים מאוד לפצעי הפה.ידוע גם כי הוא מפחית דלקת ומאיץ את הריפוי.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וסובבים אותם בפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף את הפה שלך במים פושרים.תעשה את זהפעמיים ביום להקלה מהירה.

2.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה מומלצת מאוד לפצעי בפה.זהו נוגד חומצה שעוזר להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של חלב של מגנזיה ישירות על הכאב בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה שלכם במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום להקלה מהירה.

3.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בדבש כתרופה, החל כמות קטנה של דבש ישירות על הכאב בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה שלכם במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום להקלה מהירה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לשמש כתרופה יעילה לפצעי בפה.זה עוזר להפחית דלקת ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.יש לשטוף את הפה שלך במים פושרים.עשה זאת פעמיים ביום להקלה מהירה.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה מומלצת מאוד לפצעי פה.זה עוזר להפחית דלקת ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.יש לשטוף את הפה שלך במים פושרים.עשה זאת פעמיים ביום להקלה מהירה.

6.קרח

ניתן להשתמש ב

קרח להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפצעי הפה.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח בבד והפעילו אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה שלכם במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום להקלה מהירה.

סיכום

מאמר זה סיפק סקירה של שש תרופות של סבתות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור לתינוקות עם פצעי פה.תרופות אלה כוללות שטיפת מי מלח, חלב מגנזיה, דבש, חומץ תפוחים, סודה לשתייה וקרח.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.חשוב להשתמש בהם כמופנים ולפנות לעזרה רפואית אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

מומלץ להשתמש בתרופות אלה פעמיים ביום להקלה מהירה.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

האם תרופות אלה בטוחות לתינוקות?

כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לתינוקות, אך חשוב לעקוב אחר ההוראות ולבקש ייעוץ רפואי אם אינך בטוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן