דף הבית » תרופות סבתא » פצעים אחוריים – 14 תרופות סבתות חשובות וזולות
dadadaddd ddddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa dd

פצעים אחוריים – 14 תרופות סבתות חשובות וזולות

פצעים אחוריים: 14 תרופות סבתות חשובות וזולות

הגב הוא חלק מורכב בגוף האדם המועמד לפציעות ולזנים.פצעים אחוריים יכולים להיות כואבים וקשים לניהול, אך יש המון תרופות זולות וטבעיות שיעזרו להקל על אי הנוחות.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות לטיפול בפצעים אחוריים, והן יכולות להיות יעילות באותה מידה כיום.להלן 14 תרופות סבתות חשובות וזולות לניהול פצעים אחוריים.

1.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור הוא אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר לפצעים גב.יישום קומפרס חמים וקור לסירוגין על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם חום באמצעות מגבת חמה או כרית חימום, וניתן ליישם קר עם חבילת קרח או דחיסה קרה.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה פופולרית נוספת לפצעים גב.השריית אמבטיה חמה עם מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.המגנזיום במלח האפסום יכול גם לעזור להרפות שרירים ולהפחית את הכאב.

3.עיסוי

עיסוי הוא עוד דרך נהדרת להקל על כאבי גב.עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את המתח ולהגדיל את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.אתה יכול לקבל עיסוי מקצועי או להשתמש ברולר קצף או כדור טניס כדי לעסות את הגב שלך.

4.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן גם בחירה פופולרית לכאבי גב.עשבי תיבול כמו קליפת ערבה, כורכום ופלפל קאיין יכולים לשמש כולם להפחתת דלקת וכאב.ניתן לצרוך אותם בתה או לקחת אותם בצורה כמוסה.

5.מתיחות

מתיחות היא דרך נהדרת נוספת להפחתת כאבי גב.מתיחת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את המתח ולשפר את הגמישות.יוגה ופילאטיס הם שניהם צורות מתיחות נהדרות שיכולות לעזור בניהול כאבי גב.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי גב.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לניהול כאבי גב.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, הליכה ורכיבה על אופניים יכולים לעזור לחזק את הגב ולהפחית את הכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שפצעים אחוריים יכולים לקחת זמן לרפא וכי יתכן וכמה תרופות לא יעבדו עבור כולם.אם אתם חווים כאבים כרוניים, חשוב לדבר עם הרופא שלכם או עם פיזיותרפיסט כדי למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

8.מנוחה

מנוחה היא חלק חשוב מתהליך הריפוי.חשוב לתת לגופך זמן לנוח ולהתאושש מהפציעה.נטילת הפסקות מפעילויות הכרוכות בתנועה חוזרת על עצמה יכולה גם לעזור להפחית את הכאב.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גב.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לצרוך בתה או במיץ.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי-דלקתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גב.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לצרוך בתה או במיץ.

11.שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי גב.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

12.קומפרס מלח אפסום

דחיסת מלח אפסום היא טיפול נהדר נוסף לכאבי גב.משרים מטלית בתמיסה של מלח אפסום ומים חמים ואז מורחים אותו על האזור הפגוע.

13.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי או לשאוף דרך מפזר.

14.קלטת קינסיולוגיה

קלטת קינסיולוגיה היא סוג של קלטת אלסטית שניתן להשתמש בה להפחתת כאב ודלקת.ניתן להשתמש בו כדי לתמוך ולהגן על האזור הפגוע ויכול לעזור להפחית את הכאב.

פצעים אחוריים יכולים להיות כואבים וקשיםנהל, אבל יש המון תרופות זולות וטבעיות שיעזרו להקל על אי הנוחות.14 הסעדים החשובים והזולים האלה של סבתא יכולים לעזור

חלק 2: הסעדים של סבתא לפצעים גב

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לטפל בכל דבר, החל מחתכים ושריטות ועד כאב גרון וכאבי ראש.עבור פצעי גב, ישנם מגוון תרופות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ולקדם ריפוי.להלן 14 מהסעדים החשובים והסביר ביותר של סבתא:

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש ב

דחיסה קרה להפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאבי גב.להכנת דחיסה קר, פשוט מלאו תיק עם קוביות קרח ועטפו אותו במגבת.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה כדי לוודא שהוא לא קר מדי.

2.דחיסת חום

ניתן להשתמש ב

דחיסת חום להפחתת הכאב ולקידום הריפוי.להכנת דחיסת חום, מלאו תיק במים חמים ועוטפים אותו במגבת.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 15 דקות.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה כדי לוודא שהיא לא חמה מדי.

3.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי גב.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.הקפד לשתות הרבה מים לפני ואחרי האמבטיה כדי לעזור לשטוף רעלים.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגב.להכנת תה ג’ינג’ר, תלולה כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.לשטוף במים חמים.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של לוז מכשפה עם שתי כפות מים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו למשך 15 דקות ושטפו במים חמים.

7.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגב.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ועיסוי לאזור הפגוע.הקפד לבצע בדיקת טלאים לפני שמריחת השמן כדי להבטיח שהוא לא מעצבן את העור שלך.

8.עיסוי קרח

עיסוי קרח יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי לבצע עיסוי קרח, מלאו כוס נייר במים והקפיאו.לאחר הקפאה, קלף מעל החלק העליון של הספל ושפשף את קוביית הקרח ישירות על האזור הפגוע בתנועה סיבובית למשך 10 דקות.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של קוביית הקרח כדי לוודא שהוא לא קר מדי.

9.חבילת שמן קיק

חבילת שמן קיק יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.להכנת חבילת שמן קיק, משרים בד בשמן קיק והניחו על האזור הפגוע.עטפו את הבד בניילון נצמד ואז בקבוק מים חמים.השאירו את החפיסה למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתייה.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה.

11.ארניקה

ארניקה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של תמיסת ארניקה עם כוס מים חמים ושתייה.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה.

12.Comfrey

קומפרי הוא עשב שיש לו אנטי- iדלקתית ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן