דף הבית » תרופות סבתא » פנים מבריקות – 18 תרופות של סבתא מרגיעות ואיכותיות
dadaddd deddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa d

פנים מבריקות – 18 תרופות של סבתא מרגיעות ואיכותיות

גילוי מחדש של הסעדים של סבתא לפנים מבריקות

יש משהו מיוחד בסעדים המנוסים והאמיתיים המועברים דרך הדורות.הסבתות היו האפוטרופוסים של הטיפולים העתיקים הללו, וכעת הגיע הזמן לחלוק את חוכמתן עם דור חדש.בין אם אתם מחפשים דרכים להפחית קמטים, להאיר את העור או להפחית דלקת, לסבתות יש רק את התרופה עבורכם.

במאמר זה נחקור 18 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר לפנים מבריקות.משמנים טבעיים ועד חליטות צמחים, טיפולים אלה שאושרו על סבתא יעזרו לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם.

1.עיסוי פנים

אחד הטיפולים הטובים ביותר לפנים מבריקים הוא עיסוי פנים.העיסוי העדין והמרגיע הזה משפר את זרימת הדם ומקדם מחזור תאים, שיכול לעזור להפחית קמטים.כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמן טבעי או בזרם.הניחו כמה טיפות של השמן בידיים ועגו אותו לעור, מתחילים במצח ועובדים בדרך שלך למטה.המשיכו כעשר דקות, תוך התמקדות באזורים שבהם הקמטים מורגשים ביותר.

2.מסכת דבש ויוגורט

מסכה זו נהדרת להפחתת דלקת והבהרת עור.דבש הוא נוגד חמצון טבעי ואילו יוגורט מכיל חומצה לקטית, המסייעת לפילינג העור.מערבבים יחד 1 כף דבש עם כף יוגורט רגיל ומורחים אותו על הפנים.השאירו כעשר דקות ואז שטפו.

טיפ:

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, השתמש ביוגורט רגיל ולא ממותק.יוגורט ממותק עלול לגרות את העור.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות הפופולריות ביותר לפנים מבריקות.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת להפחתת דלקת ואיזון בין רמות החומציות של העור שלך.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים.השתמש בכדור כותנה כדי להחיל את הפיתרון על הפנים שלך.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

חלק 2: הסעדים של סבתא לפנים נוצצות

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו יכול להתחיל להיראות משעמם וחסר.אבל, בעזרת הסעדים של סבתא, אתה יכול לשמור על עורך שנראה צעיר וקורן.להלן 18 תרופות מרגיעות ואיכותיות של סבתא לפנים מבריקות.

1.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הברק על הפנים.זה יכול גם להפחית את המראה של קמטים וכתמים כהים.מרחו כמות קטנה של מיץ עגבניות על הפנים בעזרת כדור כותנה, ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולספוג עודף שמן.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם מעט מים ומרחי אותם על הפנים, השאר אותם למשך 10 דקות ואז לשטוף.

3.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים ולהשאיר את העור נראה צעיר ובריא.מרחו שכבה דקה של דבש על הפנים והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואודם על הפנים.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על הפנים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולאזן בין רמות החומציות של העור.מרחו כמות קטנה של מיץ לימון על הפנים עם כדור כותנה ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים ולשמור על העור נראה צעיר ובריא.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה.

7.יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולספוג עודף שמן.כל שעליך לעשות הוא לערבב יוגורט עם מעט מים ומרחי אותם על הפנים, השאר אותו למשך 10 דקות ואז לשטוף.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחי תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הברק על הפנים.זה יכול גם להפחית את המראה של קמטים וכתמים כהים.מרחו כמות קטנה של חומץ תפוחים על הפנים עם כדור כותנה, ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות על הפנים.מערבבים מעט אבקת כורכום במים ומורחים אותה על הפנים, השאר אותה למשך 10 דקות ואז שטפו.

10.פפאיה

פפאיה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולספוג עודף שמן.כל שעליך לעשות הוא לרסק קצת פפאיה ולהחיל אותו על הפנים, השאר אותו למשך 10 דקות ואז לשטוף.

11.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים ולשמור על העור נראה צעיר ובריא.מרחו שכבה דקה של אבוקדו פירה על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה.

12.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים ולשמור על העור נראה צעיר ובריא.מרחו שכבה דקה של שמן זית על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה.

13.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הברק על הפנים.זה יכול גם להפחית את המראה של קמטים וכתמים כהים.מרחו כמות קטנה של מיץ מלפפון על הפנים עם כדור כותנה, ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

14.קמח אורז

קמח אורז הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולספוג עודף שמן.כל שעליך לעשות הוא לערבב קמח אורז עם מעט מים ומרחי אותו על הפנים, השאר אותו למשך 10

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן