דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה של שפם – 21 תרופות סבתות טבעיות ובריאות
dadddedaddadd dadc dadadd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa

פיגמנטציה של שפם – 21 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

פיגמנטציה של שפם – 21 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

אנשים רבים מחפשים דרכים להחשיך את השפם שלהם.חלקם מחפשים לגרום לשפם שלהם להתבלט יותר, בעוד שאחרים עשויים לחפש לתקן כתמים טלאים.תהיה הסיבה אשר תהיה, יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להביא צבע לשפם שלך.להלן 21 תרופות של סבתא טבעית ובריאה שיכולים לעזור לך.

1.חלב קוקוס

חלב קוקוס הוא אחד התרופות היעילות ביותר לחשיכה וחיזוק שפם.קח קצת חלב קוקוס ומערבב אותו עם קמצוץ של אבקת כורכום.החל תערובת זו על השפם שלך פעמיים ביום למשך מספר שבועות.עליך להשתמש גם במסרק כדי לצחצח את השפם שלך ולהשאיר אותו נראה מסודר.

2.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי, ודבש הוא קרם לחות טבעי.קח חלקים שווים ממיץ לימון ודבש ומערבב אותם יחד.מרחי תערובת זו על השפם שלך למשך 10 דקות ואז שוטף אותה.עשו זאת פעמיים בשבוע ועליכם להתחיל לראות כמה תוצאות תוך חודש.

טיפ:

הקפידו להשתמש במסרק כדי לצחצח את השפם לאחר מריחת תערובת מיץ הלימון והדבש.זה עוזר להפיץ באופן שווה את התערובת ולקדם את הצמיחה של שערות חדשות וכהות יותר.

3.מיץ בצל

מיץ בצל ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת קצת מיץ בצל ולערבב אותו עם כמה טיפות מיץ ליים.החל תערובת זו על השפם שלך פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליך להתחיל לראות תוצאות בקרוב.

4.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת כמה זרעי חילבה ולטחון אותם לאבקה עדינה.לאחר מכן מערבבים את האבקה עם מים ליצירת משחה.החל את הדבק הזה על השפם שלך פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליך להתחיל לראות כמה תוצאות.

5.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל שעליך לעשות הוא לקחת קצת ג’ל אלוורה ולערבב אותו עם כמה טיפות שמן זית.החל תערובת זו על השפם שלך פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליך להתחיל לראות כמה תוצאות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל שעליך לעשות הוא לקחת קצת שמן קוקוס ולעסות אותו לשפם שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליכם להתחיל לראות כמה תוצאות.

7.שמן קיק

שמן קיק ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל שעליך לעשות הוא לקחת קצת שמן קיק ולעסות אותו לשפם שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליכם להתחיל לראות כמה תוצאות.

8.שמן זית

שמן זית ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל שעליך לעשות הוא לקחת קצת שמן זית ולעסות אותו לשפם שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליכם להתחיל לראות כמה תוצאות.

9.אבוקדו

אבוקדו ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת אבוקדו מחית ולעסות אותו לשפם שלך.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליכם להתחיל לראות כמה תוצאות.

10.מיץ סלק

מיץ סלק ידוע כתרופה יעילה לשפוקים כהים.כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת מיץ סלק ולעיסו אותו לשפם שלך.עשה זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות, ועליך להתחיל לראות כמה תוצאות.

סקירה כללית של פיגמנטציה של שפם

פיגמנטציה שפם הוא מצב בו צבע השפם השתנה מצבעו הטבעי.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל חשיפה לשמש, הורמונים, גיל, גנטיקה ושימוש בתרופות מסוימות.בעוד ששינוי בצבע השפם אינו בדרך כלל גורם לדאגה, הוא יכול להוות מקור מצוקה עבור אנשים מסוימים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות של סבתא טבעית ובריאה שניתן להשתמש בהןכדי לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.

21 הסעדים של סבתא טבעית ובריאה לפיגמנטציה של שפם

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי העשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי-פטריות, אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם על ידי לחות והזנת העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו על השפם והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אקונומיקה טבעית שיכולה לעזור להבהיר את השפם.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים ומורחים אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

3.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית העשירה בנוגדי חמצון ובעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות.זה יכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם על ידי לחות והזנת העור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל אותו על השפם והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני הכביסה.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים והחל אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

5.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש במיץ עגבניות, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים ומורחים אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

6.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש בדבש, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים והחל אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש בג’ינג’ר, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים ומורחים אותם על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

8.שמן זית

שמן זית הוא שמן טבעי העשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם על ידי לחות והזנת העור.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט החל אותו על השפם והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

9.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים והחל אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

10.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם.כדי להשתמש במיץ מלפפונים, פשוט מערבבים אותו עם מעט מים והחל אותו על השפם.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן טבעי העשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי-פטרייתיות, אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם על ידי לחות והזנת העור.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט החל אותו על השפם והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

12.שמן שקדים

שמן שקדים הוא שמן טבעי העשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השפם על ידי לחות והזנת העור.כדי להשתמש בשמן שקדים, פשוט החל אותו על השפם והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני הכביסה.

13.מותק ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן