דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 3 תרופות אפקטיביות של סבתא ולטיפול יעיל
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc

פטריית ציפורניים – 3 תרופות אפקטיביות של סבתא ולטיפול יעיל

טיפול בפטריית ציפורניים: 3 תרופות של סבתא אפקטיבית

לעתים קרובות רגליים מוזנחות, אך כפות רגליים בריאות חיוניות לבריאותך הכללית ולרווחתך.פטריית ציפורניים, הידועה גם בשם Onychomycosis, היא בעיה שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות ומבוכה.חשוב להתייחס אליו במוקדם ולא במאוחר, מכיוון שהוא יכול להחמיר עם הזמן.

למרבה המזל, ישנם מספר סעדים יעילים שיעזרו לכם לטפל בפטריית ציפורניים שלכם.להלן שלוש תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות לאורך השנים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול להרוג ביעילות את הפטרייה ולעזור להפחית את הזיהום בציפורני הרגליים שלך.כדי להשתמש בו, מדללים שתיים עד שלוש טיפות שמן עץ התה בכף שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על ציפורן הציפורניים פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהפטרייה נעלמת.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על ציפורן הציפורניים פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהפטרייה נעלמת.

טיפ:

אם אתה מגלה שהשום חזק מדי לעור שלך, אתה יכול לערבב אותו עם מרכיבים טבעיים אחרים כמו דבש או חומץ תפוחים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומרחי את התערובת ישירות על ציפורן הציפורניים שלך פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהפטרייה נעלמת.

שלושת הסעדים המסורתיים הללו הם כל הדרכים היעילות לטיפול בפטריות ציפורניים.עם זאת, חשוב לזכור כי הסעדים הללו עשויים לקחת מספר שבועות לעבודה, וחשוב להיות חרוץ ועקבי עם הטיפול.

אם אתה מגלה שהתסמינים לא משתפרים לאחר מספר שבועות, ייתכן שהגיע הזמן לדבר עם הרופא שלך על אפשרויות טיפול אחרות.

התרופה של סבתא מספר 1: חומץ לבן וליסטרין

חומץ לבן וליסטרין הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לפטרת ציפורניים.שני המרכיבים הללו פועלים יחד ליצירת תמיסה אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית חזקה.האופי החומצי של החומץ הלבן מסייע בפירוק הפטרייה ואת התכונות האנטיספטיות של ליסטרין עוזרות להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.

כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ לבן וליסטרין יחד בקערה.משרים כדור כותנה בתמיסה ומורח אותו על ציפורן הציפורן המושפעת.השאירו את הפיתרון על ציפורן הציפורניים לפחות 10 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

מקצוענים

תרופה זו קלה לשימוש והיא יחסית זולה.זה יעיל גם בטיפול במקרים קלים עד בינוניים של פטריית ציפורניים.

cons

תרופה זו אינה מתאימה לאנשים עם עור רגיש, שכן החומץ עלול לעצבן את העור.בנוסף, יתכן כי תרופה זו אינה יעילה למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.

התרופה של סבתא מס ‘2: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.לשמן תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.

כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס.מרחו את התערובת על ציפורן הציפורן המושפעת והשאירו אותה לפחות 10 דקות.יש לשטוף את השמן במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

מקצוענים

שמן עץ התה בטוח לשימוש והוא יעיל לטיפול במקרים קלים עד בינוניים של פטריית ציפורניים.

cons

סעד זה עשוי לא להיות יעיל למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.בנוסף, שמן עץ התה יכול להיות מעצבן את העור, ולכן יש להשתמש בו בזהירות.

התרופה של סבתא מס ‘3: שום

שום הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שניתן להשתמש בה לטיפול בציפורנייםג.התכונות האנטי -פטריות והאנטיבקטריאליות של השום יכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.

כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם שמן זית.מרחו את התערובת על ציפורן הציפורן המושפעת והשאירו אותה לפחות 10 דקות.יש לשטוף את השמן במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

מקצוענים

שום בטוח לשימוש והוא יעיל בטיפול במקרים קלים עד בינוניים של פטריית ציפורניים.

cons

סעד זה עשוי לא להיות יעיל למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.בנוסף, שום יכול להרגיז את העור, ולכן יש להשתמש בו בזהירות.

סיכום

פטריית ציפורניים היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בהם במגוון תרופות ביתיות.חומץ לבן וליסטרין, שמן עץ התה ושום הם כולם תרופות של סבתא יעילות לטיפול בפטריות ציפורניים.סעדים אלה קלים לשימוש והם יחסית זולים.עם זאת, יתכן שהם לא יעילים למקרים חמורים של פטריית ציפורניים.חשוב לדבר עם רופא אם הפטרייה לא מגיבה לתרופות ביתיות.

שאלות נפוצות

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים, הידועה גם בשם Onychomycosis, היא זיהום פטרייתי של ציפורן הציפורן העלולה לגרום לשינוי צבע, עיבוי ופוררים של הציפורן.

כיצד ניתן לטפל בפטריית ציפורניים?

ניתן לטפל בפטריית ציפורניים בתרופות ביתיות, כמו חומץ לבן וליסטרין, שמן עץ התה ושום.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם הפטרייה לא מגיבה לתרופות ביתיות.

למידע נוסף על פטריית ציפורניים, בקר בדף הוויקיפדיה באוניצ’ומיקוזיס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן