דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 6 תרופות של סבתא זקנה מהמטבח
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad

פטריית ציפורניים – 6 תרופות של סבתא זקנה מהמטבח

מגורים עם פטריית ציפורניים יכולים להיות לא נוחים ומביכים במיוחד, והמצב יכול לגרום לציפורניים להיות עבות, לא צבעוניות ושבירות.אמנם קיימים טיפולים ללא מרשם, אך חלק מהתרופות היעילות ביותר לפטריית ציפורניים הועברו לאורך דורות.

במאמר זה נחקור 6 סעדים של סבתא זקנה מהמטבח שיכולים לעזור בטיפול בפטריית ציפורניים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מצבים בריאותיים, כולל פטריית ציפורניים.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת להרוג פטריה וחיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד.משרים את כפות הרגליים או הידיים בתערובת במשך רבע שעה.לאחר השרייה, הקפידו לייבש ביסודיות את הרגליים או הידיים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי היעיל לטיפול בפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית אחת.לעסות את התערובת לציפורניים הפגועות פעמיים ביום.

טיפ:

חשוב להשתמש בשמן עץ התה באיכות גבוהה מכיוון שמותגים מסוימים עשויים להכיל תוספים שיכולים לעצבן את עורך.

שום

לשום תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לטיפול יעיל לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם כפית שמן זית.החל את התערובת על הציפורן המושפעת פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המכיל תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שמן קוקוס על הציפורניים הנגועות פעמיים ביום.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא תרופה טבעית נוספת לפטריית ציפורניים.תרופה זו פועלת על ידי יצירת סביבה עוינת לפטרייה לצמוח בה, מכיוון שהמנטול בוויק וופורוב מסייע לייבוש האזור הנגוע.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי כמות נדיבה של Vicks Vaporub לאזור המושפע פעמיים ביום.

מיץ לימון

למיץ לימון תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה יעילה לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים את כפות הרגליים או הידיים בתערובת של כוס מיץ לימון וכוס מים חמים למשך רבע שעה.לאחר השרייה, הקפידו לייבש ביסודיות את הרגליים או הידיים.

לחיות עם פטריית ציפורניים יכול להיות לא נוח ומביך, אך 6 הסעדים של סבתא הזקנה הללו מהמטבח יכולים לעזור לטיפול במצב באופן טבעי ואפקטיבי.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם שווה לנסות אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לטיפולים ללא מרשם.

כיצד למנוע פטריית ציפורניים

הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא לנקוט באמצעי מניעה, כמו שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה, ללבוש הנעלה מגנה באזורים ציבוריים, והימנעות ממניקור ופדיקור במפעלים לא מקצועיים.בנוסף, חשוב להימנע משיתוף פריטים כמו קוצץ ציפורניים וקבצי ציפורניים, ולהרחיק את כפות הרגליים מחום ולחות, מה שיכול להגביר את הסיכון לפיתוח פטריית ציפורניים.

מסקנה

פטריית ציפורניים היא בעיה נפוצה ומתמשכת, אך ניתן להתייחס אליה בבית באמצעות כמה מהתרופות של הסבתא הזקנה מהמטבח.חומץ לבן, שמן עץ התה, סודה לשתייה, שום, מי חמצן וליסטרין הם כולם טיפולים יעילים לפטריית ציפורניים.חשוב לזכור לנקוט אמצעי מניעה כדי להפחית את הסיכון לפיתוח פטריית ציפורניים, כולל שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה והימנעות משיתוף פריטים כמו קוצץ ציפורניים וקבצי ציפורניים.אם יש לך שאלות, אנא התייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות שלך.

שאלות נפוצות

  • מה זה פטריית ציפורניים?

    פטריית ציפורניים היא זיהום פטרייתי המשפיע על הציפורניים, בדרך כלל גורם להם להיות צהובים, עבים ושבירים.זה ידוע גם בשם Onychomycosis או Tinea Unguium.

  • כיצד אוכל למנוע פטריית ציפורניים?

    הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא to נקוט אמצעי מניעה כמו שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה, ללבוש הנעלה מגנה באזורים ציבוריים והימנעות ממניקור ופדיקור במפעלים לא מקצועיים.

  • האם יש תרופות ביתיות לפטריית ציפורניים?

    כן, ישנם כמה תרופות ביתיות לפטריית ציפורניים, כולל חומץ לבן, שמן עץ התה, סודה לשתייה, שום, מי חמצן וליסטרין.

פטריית ציפורניים היא בעיה נפוצה ומתמשכת, אך ניתן לטפל בה בכמה מהתרופות של הסבתא הזקנה מהמטבח.נקיטת אמצעי מניעה, כמו שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה ולבישת הנעלה מגנה באזורים ציבוריים, יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח פטריית ציפורניים.אם יש לך שאלות, אנא התייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות שלך. Onychomycosis , כידוע גם פטריית ציפורניים, הוא מצב שיכול לגרום לשינוי צבע, להתעבות ולשבריר של צללני הצבע או ציפורניים.

הסעדים של הסבתא הזקנה מהמטבח הם טיפולים יעילים לפטריית ציפורניים.חומץ לבן, שמן עץ התה, סודה לשתייה, שום, מי חמצן וליסטרין הם כולם טיפולים יעילים לפטריית ציפורניים.עם זאת, עליך תמיד להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

לסיכום, לסיכום, פטריית ציפורניים היא בעיה נפוצה ומתמשכת, אך ניתן להתייחס אליה בבית באמצעות כמה מהתרופות של הסבתא הזקנה מהמטבח.חומץ לבן, שמן עץ התה, סודה לשתייה, שום, מי חמצן וליסטרין הם כולם טיפולים יעילים לפטריית ציפורניים.חשוב לזכור לנקוט אמצעי מניעה כדי להפחית את הסיכון לפיתוח פטריית ציפורניים, כולל שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה והימנעות משיתוף פריטים כמו קוצץ ציפורניים וקבצי ציפורניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן