דף הבית » תרופות סבתא » פטריית עור – 4 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ומוסמכים
daddadddaa dadda  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dcddaad

פטריית עור – 4 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ומוסמכים

לא סובל עוד: 4 הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות עור

אם אתה אחד ממיליוני האנשים הסובלים מפטרת עור, אתה יודע כמה קשה ומביך זה יכול להיות למצוא הקלה.לא מדובר רק במציאת הטיפול הנכון;זה קשור למצוא משהו שעובד.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמינות ומיושנות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בפטריית עור.

ארבע התרופות של סבתות אלה שימשו במשך דורות והוכחו כיעילות בשימוש נכון.נדון בכל תרופה בפירוט, בסיכונים הכרוכים בכך ובטיפ מועיל כדי להבטיח שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל פטריית עור.זהו חומר נוגד פטרייתי חזק שעוזר להרוג את הפטרייה ולמנוע ממנה להתפשט.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כוס חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו כדור כותנה בתמיסה.החל את כדור הכותנה על אזורים שנפגעו פעמיים ביום לפחות שבועיים.

סיכונים

חומץ תפוחים נחשב לבטוח לשימוש, אך הוא יכול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה אדמומיות, גירוד או שריפה כלשהו, להפסיק את השימוש.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נגד פטריות וידוע כי הוא יעיל בטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים וספגו כדור כותנה בתמיסה.החל את כדור הכותנה על האזור המושפע פעמיים ביום לפחות שבועיים.

סיכונים

שמן עץ התה נחשב לבטוח לשימוש, אך הוא יכול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה אדמומיות, גירוד או שריפה כלשהו, להפסיק את השימוש.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בפטריות עור ומחלות אחרות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם מעט מים להכנת משחה.החל את העיסה על אזורים שנפגעו פעמיים ביום לפחות שבועיים.

סיכונים

שום עלול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה אדמומיות, גירוד או שריפה כלשהו, להפסיק את השימוש.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית פופולרית לתנאי עור רבים, כולל פטריית עור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל שמן קוקוס על אזורים שנפגעו פעמיים ביום לפחות שבועיים.

סיכונים

שמן קוקוס נחשב בדרך כלל לבטוח לשימוש, אך הוא יכול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה אדמומיות, גירוד או שריפה כלשהו, להפסיק את השימוש.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי יש להשתמש בכל התרופות הללו בשילוב עם תרופות נגד פטריות שנקבעו לרופא לקבלת התוצאות הטובות ביותר.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה, כמו שטיפת הידיים באופן קבוע, כדי לסייע במניעת זיהום מחדש.

על ידי שימוש בסעדים של ארבע הסבתות האלה בצורה הנכונה, אתה יכול לקבל הקלה מפטריית העור שלך ולהיות בדרך לעור ברור ובריא.

4 תרופות של סבתא לפטריית עור

פטריית העור היא זיהום בעור הנגרם על ידי סוג של פטרייה.חשוב להתייחס אליו כראוי כדי למנוע סיבוכים נוספים.לסבתות יש מגוון תרופות לפטריית עור שיכולה לעזור בהחלמה.ניתן להשתמש ברבים מהתרופות הללו בשימוש נכון בתרופות אקטואליות ויכולות לעזור להפחית את חומרת הזיהום.המשך לקרוא למידע נוסף על 4 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לפטריית העור.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בפטריות עור.זה יכול לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגרד.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה כמה פעמים ביום עד שתסמינים משתפרים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא טבעי אntifungal שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרמים כתוצאה מפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים ומורחים אותם על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה כמה פעמים ביום עד שתסמינים משתפרים.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור כמה פעמים ביום עד שתסמינים משתפרים.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת הנגרמת על ידי פטריית עור.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה כמה פעמים ביום עד שתסמינים משתפרים.

סיכום

פטריית העור היא זיהום בעור הנגרם על ידי סוג של פטרייה.לסבתות יש מגוון תרופות לפטריית עור שיכולה לעזור בהחלמה.חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום ואלוורה הם כולם נוגדי פטריות טבעיים ואנטי דלקת שיכולים לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת הנגרמת כתוצאה מפטריית עור.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשימוש נכון בתרופות אקטואליות ויכולות לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

שאלות נפוצות

האם אוכל להשתמש בתרופות אלה אם אני נוטל תרופות אקטואליות?

כן, ניתן להשתמש בתרופות אלה בתרופות אקטואליות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם לא יפריעו לתרופות שלך.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

מומלץ להשתמש בתרופות אלה כמה פעמים ביום עד שתתסמינים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת הוראות ספציפיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן