דף הבית » תרופות סבתא » פטריית ציפורניים – 21 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין
daddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddda

פטריית ציפורניים – 21 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין

פטריית הציפורניים האימה – 21 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומצוין

פטריית ציפורניים היא בעיה שכיחה העלולה לגרום לשינוי צבע צהוב או חום של הציפורניים, כמו גם להתעבות, להתפורר ולפילוג.זה נגרם על ידי מגוון של פטריות, שמרים וחיידקים שיכולים לשגשג בסביבות לחות וחשוכות כמו החלק התחתון של הציפורניים.אם לא מטופלים, זה יכול להתפשט ולגרום נזק קבוע לציפורן ובעור.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות פשוטות ויעילות ששימשו במשך דורות לטיפול בפטריות ציפורניים.

תרופות ביתיות לפטריית ציפורניים

1. שמן עץ התה – שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה פופולרית לפטריית ציפורניים.ניתן ליישם אותו ישירות על הציפורניים המושפעות או לערבב בשמן נשא כמו שמן זית ומיושם באופן אקטואלי.

2. חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.משרים את כפות הרגליים בתערובת של חומץ תפוחים אחד חלק אחד ושני חלקים מים חמים למשך 15-20 דקות בכל יום.

3. סודה לשתייה – סודה לשתייה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותה לתרופה נהדרת לפטריית ציפורניים.מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 1 כף של מי חמצן וכף מים חמים.החל את התערובת על הציפורניים הנגועות פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

4. שמן אורגנו – שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.החל כמה טיפות של שמן אורגנו ישירות על הציפורניים הנגועות פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

5. מיץ לימון – מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את כפות הרגליים בתערובת של חלק אחד של מיץ לימון ו -2 חלקים מים חמים למשך 15-20 דקות בכל יום.

6. תמצית עלה זית – תמצית עלה זית היא נוגד פטרייה טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.קח 500 מיליגרם של תמצית עלים זית פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

7. שום – לשום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לפטריית ציפורניים.מרסקים שן שום אחד ומערבבים אותו עם כפית שמן זית.החל את התערובת על הציפורניים הנגועות פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

טיפים וטריקים לטיפול בפטריות ציפורניים

טיפ ייחודי

כדי לסייע במניעת התפשטות פטריית ציפורניים, נעל תמיד נעלי מקלחת או סנדלים כאשר במקלחות ציבוריות או בחדרי ההלבשה.

  • שמור על ציפורניים חתוכות והוגשו כמה שיותר קצרות.
  • ללבוש גרביים ונעליים נקיים, יבשים.
  • הימנע מנעליים וגרביים הדוקים.
  • שנה את הגרביים והנעליים שלך באופן קבוע.
  • לשטוף ולייבש את כפות הרגליים מדי יום.
  • הימנע מהליכה יחפה במקומות ציבוריים.
  • שמור על ציפורני הציפורניים שלך נקייה ונקייה מפסולת.
  • הימנע משיתוף קוצץ ציפורניים או קבצי ציפורניים.
  • נעל נעלי מקלחת או סנדלים כאשר במקלחות ציבוריות או בחדרי הארונות.

פטריית ציפורניים יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך עם הסעדים הנכונים ואמצעי המניעה, ניתן לנהל אותה עם זמן וסבלנות.אמנם תרופות ביתיות אלה עשויות שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות אפשרות יעילה וזולה לטיפול בפטריות ציפורניים.

תרופות צמחיות לטיפול בפטריית ציפורניים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בפטריית ציפורניים, ורבים הוכיחו כיעילים ביותר.ישנם כמה עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ציפורניים כולל שמן עץ התה, שמן לבנדר, שמן אורגנו ומיר.

שמן עץ התה הוא אחד מתרופות הצמחים הנפוצות ביותר לפטריית ציפורניים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-פטרייתיות, וניתן ליישם אותו ישירות על הציפורניים המושפעות.לעתים קרובות הוא משמש בשילוב עם שמנים אתרים אחרים, כמו לבנדר או אורגנו.

שמן לבנדר הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לפטרת ציפורניים.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי, וניתן ליישם אותו ישירות על הציפורניים המושפעות.זה יכול לשמש גם באמבט כפות רגליים כדי לעזור להרגיע ולרפא את האזור המושפע.

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייה חזקאמדי.לעתים קרובות הוא משמש בשילוב עם שמן עץ התה או שמן לבנדר לטיפול בפטריית ציפורניים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומוחל באופן אקטואלי.

Myrrh הוא תרופה נגד פטריות חזקה המשמשת במשך מאות שנים.לעתים קרובות הוא משמש בשילוב עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה או שמן אורגנו, לטיפול בפטריות ציפורניים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומוחל באופן אקטואלי.

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות ציפורניים

סבתות ידועות זה מכבר בזכות הסעדים המנוסים והאמיתיים שלהן לטיפול במגוון מחלות, ופטרת ציפורניים אינה יוצאת דופן.להלן כמה מהסעדים הנפוצים יותר של סבתא לטיפול בפטריית ציפורניים:

שום

שום הוא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.

חומץ

חומץ הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא לספוג את האזור הפגוע בתמיסת חומץ למשך 15-20 דקות ואז שוטפים במים חמים.

מלח

מלח יכול לשמש גם לטיפול בפטריות ציפורניים.פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ולהשרות את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.פשוט החל את המיץ ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח את השמן ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא נוגד פטריות חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.פשוט החל את המשחה ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא לספוג את האזור הפגוע בתמיסה של חומץ תפוחים ומים חמים למשך 15-20 דקות ואז שוטפים במים חמים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ולהשרות את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

מסקנה

פטריית ציפורניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיות מעצבנת וקשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול ביעילות במצב.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות, כמו שום, חומץ, מלח, שמן קוקוס, מיץ לימון, שמן עץ התה, Vicks Vaporub, חומץ תפוחים וסודה לשתייה, לטיפול בפטריית ציפורניים במשך מאות שנים.

שאלות נפוצות

האם פטריית ציפורניים מדבקת?

כן, פטריית הציפורניים מדבקת.זה יכול להתפשט מאדם לאדם באמצעות מגע ישיר או באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים.

<H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן