דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בציפורן – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר והתקבלו ברחבי העולם
daddaddd ddaddaddadf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc

פטרייה בציפורן – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר והתקבלו ברחבי העולם

דלקת ציפורניים פטרייתית – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר
זיהום בציפורניים פטרייתי הוא מצב שכיח המשפיע על עד 10% מהאוכלוסייה.זה נגרם על ידי פטריות שחיות על העור והציפורניים.הזיהום עלול לגרום לציפורן להיות צבע, מעובה ושביר.זה יכול גם לגרום לכאב ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב זה במהירות וביעילות.להלן 11 מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו מסבתותינו והתקבלו ברחבי העולם.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ונוגד פטרייתי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומי ציפורניים פטרייתיים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט להשרות כדור כותנה בשמן ומורחים אותו ישירות על הציפורן המושפעת.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בזיהומים בציפורניים פטרייתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת קרווקרול, בעלת תכונות אנטי פטרייתיות חזקות.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על הציפורן המושפעת ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה משתמש בשמן אורגנו כדי לטפל בזיהום הציפורניים הפטרייתי שלך, חשוב לוודא שאתה משתמש בשמן באיכות גבוהה שהוא 100% טהור ואורגני.זה יעזור להבטיח שאתה מקבל את הטיפול היעיל ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות ציפורניים פטרייתיות.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, מערבבים שני חלקים חומץ תפוחים עם מים חמים בחלק אחד.משרים את האזור הפגוע בתערובת למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שום

שום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומי ציפורניים פטרייתיים.כדי להשתמש בשום, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם שמן נשא, כמו שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על הציפורן המושפעת ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תזונה לפטריית ציפורניים

תזונה

תזונה ממלאת תפקיד חשוב בטיפול בפטריות ציפורניים.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון יכולה לעזור לגופך להילחם בזיהומים.ידוע כי מזונות כמו שום, בצל וג’ינג’ר הם בעלי תכונות נגד פטריות.אכילת מזונות כמו סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן יכולה גם לעזור להגביר את החסינות שלך ולעזור לך להילחם בזיהומים.נטילת מולטי ויטמין יכולה גם לעזור להבטיח שאתה מקבל את התזונה הנכונה כדי לעזור לגופך להילחם בזיהומים.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בפטריות ציפורניים במשך מאות שנים.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות שימוש בשמן עץ התה, חומץ תפוחים, מי חמצן, ו- Vicks Vaporub.ידוע כי שמן עץ התה בעל תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים על ידי החלתו ישירות על הציפורן.חומץ תפוחים יכול לשמש גם לטיפול בפטריות ציפורניים מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת ולשמור על האזור נקי.ניתן להשתמש במי חמצן גם כדי להרוג את הפטרייה.לבסוף, Vicks Vaporub יכול לשמש לטיפול בפטריות ציפורניים מכיוון שהוא מכיל מנטול שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

Epsom Salt Soak

SOAK מלח אפסום הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.לשם כך תצטרך לערבב שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתמיסה לפחות 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.מלח האפסום מסייע בהפחתת הדלקת ויכול גם לעזור להרוג את הפטרייה.

שום

ידוע ש

שום בעל תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בשום לטיפול בפטריית ציפורניים, תצטרך לרסק שתי שיני שום ולערבב אותו עם כף שמן זית אחת.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומכסים עם תחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על זה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמת.

שאלות נפוצות

ש: באילו תרופות ביתיות ניתן להשתמש לטיפול בפטריות ציפורניים?

A: כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לפטריית ציפורניים כוללות שימוש בשמן עץ התה, חומץ תפוחים, מי חמצן, ו- Vicks Vaporub.נוסף

פטריית ציפורניים היא בעיה שכיחה שעלולה להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, קיימים מגוון טיפולים, כולל תרופות ביתיות כמו אלה שהוזכרו לעיל.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון יכולה גם לעזור לגופך להילחם בזיהומים.אם תרופות ביתיות לא עובדות, עליך לפנות לרופא לאבחון וטיפול נאותים.עם הטיפול הנכון, ניתן לטפל בפטריית ציפורניים בהצלחה והציפורניים שלך יכולות לחזור למצב בריא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן