דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה באיבר הנשי – 18 תרופות של סבתא טבעית המסייעות בהתאוששות
daddaddd ddddda ddadad  daadaddaddaa dadc daddaad dddad

פטרייה באיבר הנשי – 18 תרופות של סבתא טבעית המסייעות בהתאוששות

פטרייה באיבר הנשי: 18 תרופות של סבתא טבעית המסייעות בהתאוששות

מערכת הרבייה הנשית היא מערכת מורכבת ועדינה להפליא הרגישה למגוון בעיות בריאות.אחד הנפוצים ביותר הוא פטריה, שיכולה להיגרם על ידי מספר גורמים כמו לחץ, תזונה לקויה וחוסר איזון הורמונלי.פטריה באיבר הנשי עלולה לגרום למספר תסמינים כמו גירוד, שריפה ושחרור לא תקין.אמנם זה יכול להיות לא נוח ולתייחס, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולסייע בהחלמה.להלן 18 סעדים של סבתא טבעית המסייעים להתאוששות מפטריות באיבר הנשי.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.הם יכולים להיות דרך יעילה לטיפול בפטריות במערכת הרבייה הנשית ללא שימוש בכימיקלים ותרופות קשות.להלן כמה עשבי תיבול שהוכחו כיעילים בטיפול בפטריות באיבר הנשי:

  • שום: לשום יש תכונות אנטי פטרייתיות חזקות וניתן ליטול אותה בצורה קפסולה או ליישם באופן אקטואלי.ההערכה היא גם שעוזרת להגביר את מערכת החיסון, שיכולה לעזור להילחם בפטריה.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חומר אנטי פטרייתי חזק וניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.ההערכה היא גם שמסייעת בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד והשריפה.
  • Goldenseal: Goldenseal היא תרופה צמחית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, הוא יעיל בטיפול בפטריות באיבר הנשי.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור להקל על תסמיני הפטרייה באיבר הנשי ולסייע בהחלמה.להלן מספר שינויים תזונתיים שהוכחו כיעילים:

  • הגדל את צריכת הפרוביוטיקה שלך: פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לאזן את פלורת הבטן שלך, שיכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בפטריות.
  • הימנע מאוכלים מסוכרים ועמילניים: סוכר ועמילן יכולים להאכיל את הפטרייה, כך שחשוב להימנע ממזונות מסוג זה בזמן שאתה מנסה להתאושש.
  • הגדל את הצריכה שלך של ויטמין C: ויטמין C הוא חומר מזין חיוני למאבק בזיהום, ולכן חשוב לוודא שאתה מקבל מספיק בזמן שאתה מנסה להיפטר מהפטרייה.

טיפ ייחודי ומועיל

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להקל על תסמיני הפטרייה באיבר הנשי.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד והשריפה.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע או לקחת דרך הפה בצורה קפסולה.

חשוב לזכור כי בעוד שתרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני הפטרייה באיבר הנשי, הם לא יכולים לרפא את הסיבה הבסיסית.חשוב לעבוד עם הרופא שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר למצבך האישי.אם יש לך שאלות או חששות, עדיף לדבר עם הרופא שלך או עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

חלק 2 – התרופות של סבתא לזיהומים פטרייתיים באיבר הנשי

זיהומים פטרייתיים באיבר הנשי יכולים להיות מצב רציני ולא נוח, אך עזרה זמינה.סבתות היו מזמן תומכי תרופות טבעיות למגוון בעיות בריאות, וזה לא יוצא מן הכלל.להלן 18 תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולהתאושש מזיהום פטרייתי.

1.שום

לשום תכונות אנטי פטרייתיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן לצרוך אותו בצורה תוספה, או שניתן להוסיף אותו למזונות בתזונה שלך.

2.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ויכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לזיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או ליישם אקטואלי.

3.אחומץ סיידר PPLE

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן לצרוך אותו בצורה תוספה, או שניתן להוסיף אותו למזונות בתזונה שלך.

4.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה טבעית, שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בגוף ולעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן לצרוך אותו כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי פטרייתיות טבעיות, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לקחת אותו כתוסף.

6.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות טבעיות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן לצרוך אותו בצורה תוספה, או שניתן להוסיף אותו למזונות בתזונה שלך.

8.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לזיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

9.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לזיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

10.Echinacea

ל- Echinacea תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ויכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לזיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

12.Goldenseal

ל- Goldenseal יש תכונות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

13.קינמון

לקינמון תכונות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

14.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא בעל תכונות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

15.אורגנו

לאורגנו יש תכונות טבעיות טבעיות טבעיות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזונות בתזונה שלך.

16.תמצית זרעי אשכוליות

לתמצית זרעי אשכוליות יש תכונות טבעיות נגד פטריות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן